![]() |
Een West-Vlaming legt uit in de krant hoe je het best kan frauderen met het OCMW. Wel snel zijn, want tegen 2004 moeten alle OCMW's aangesloten zijn bij de Kruispuntbank en wordt frauderen nagenoeg onmogelijk!
Hoe je uitkeringen kan ontvangen van meerdere OCMW's tegelijk. 1. Om te beginnen moet je aan lager wal geraakt zijn. "Voor mij geen probleem", zegt Filip, "sinds ik afgestudeerd ben als kunstenaar kom ik niet aan de bak en krijg ik geen enkele vergoeding." 2. Het is handig als je veel verhuist. "Bij mij was het noodgedwongen, omdat ik nergens de huur betaalde wegens geen centen. Het voordeel is dat ik dus veel adressen heb gehad en evenveel inschrijvingsbewijsjes, want ik laat me telkens wel registreren." Filip legt verder de truuk met de duif uit: "Je moet altijd gaan naar het OCMW waar je woont. Je stapt eerst naar het OCMW van de gemeente op je identiteitskaart. Je moet die gemeente wel goed uitpikken. Het moet een OCMW zijn waar ze niet goed controleren. Dan vragen ze gewoon: 'Woont U op dit adres?'. En dan zeg ik volmondig: 'Ja!'. En hop, ik krijg een uitkering. Daarna ga ik naar de gemeente waar ik woon, dien er een aanvraag in en toon mijn inschrijvingsbewijs in die gemeente. En hop, ik krijg weer een uitkering. Als je de truc kent, is het helemaal niet zo moeilijk." |
Iets tegen West-Vlamingen Brabandertje? :wink:
|
Ik mis de optie: Nee, ik doe dat niet in tegenstelling tot de meeste vreemdelingen, ik ben geen profiteur zoals zij dat zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor eens en altijd! Bruin of wit, crapuul is crapuul en moet hard aangepakt worden! Maar we hebben zo al genoeg problemen met ons crapuul dat we nog eens buitenlands moeten invoeren! |
Citaat:
Wanneer ik de propaganda van het extreem-rechtse Vlaams Blok lees, of wanneer ik mandatarissen hoor wordt er steeds maar één link gelegd. En dat is de link tussen vreemdelingen en criminaliteit. Nooit tussen criminaliteit en het “eigen” volk. De kreet ‘Een harde aanpak’ geldt voor het VB alleen maar voor allochtonen. En als dit niet zo moest zijn; communiceren ze het wel héél slecht. Maar onduidelijkheid is iets dat het Blok hoog in het vaandel voert natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Onder het vreemdelingenstanpunt wordt wel gesproken over de hoge graad van criminaliteit onder de migranten, dus we generaliseren zeker niet! |
Citaat:
|
Citaat:
Het extreem-rechtse Vlaams Blok en indoctrinatie. ’t Zouden synoniemen kunnen zijn. |
Citaat:
Alle, want je doet niet eens de moeite een onderscheid te maken tussen de grote meerderheid die niet crimineel is en het handvol dat de wet aan zijn laars lapt. |
Toch worden de Vlamingen in die materie gediscrimineeerd. Die Filip heeft er toch nen helen tijd over gedaan om dat systeem door te hebben door zijn ogen te gebruiken en te zien hoe de echte professionelen het doen.
Met professionelen bedoel ik die superintelligente al of niet illegale "asiel"zoekers die bij hun vertrek uit hun geboorteland al geïnformeerd zijn hoe in dit land van melk en honig de OCMW-vork aan de steel zit. Wanneer zij hier aankomen staan al advokaten klaar om hun bijstand en rechtshulp te verlenen. Daar zorgen al of niet door de staat gesubsidieerde vzw-tjes en andere verenigingen voor. "Bepaalde" forummers weten daar alles van en nog veel meer! Let wel: die advokaten en verenigingen doen dit uit zuivere naastenliefde! Geen kwaad woord hierover! :oops: |
Van wie heeft dien Belg dat geleerd ? Of is het nen doe het zelver ?
|
Citaat:
Onze vzw bvb werd opgericht om mensen uit de miserie te helpen, n�*dat ze uit eigen onkunde en gebrek aan info d'r al ingeraakt waren. Een groot verschil. En nee Luddo, wij moeten nog altijd de eerste euro subsidie ontvangen. |
Citaat:
"Het air van absolute overtuiging dat de geïndoctrineerde pleegt aan te nemen wekt bij zijn gesprekspartner eerder ergernis op dan medelijden, iets dat hij eigenlijk verdient" uit "Onze laatste kans" 1983, Konrad Lorenz Ik heb medelijden met u en piano en de andere linkiewinkies hier! |
Citaat:
Overtuigde ‘Eigen Volk Eerst’- brullers ontberen dat. |
Citaat:
"...zich afsluit voor alle tegenargumenten, en alle waarden ontkent." :roll: ik zou dat boekje toch eens lezen hoor! kwestie van meer zelfinzicht te verkrijgen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be