Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   LSP valt koningshuis aan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72613)

An VdS 20 december 2006 15:56

LSP valt koningshuis aan !

Graag had ik van het klein extreem links marginaal clubje LSP hun standpunt betreffende het koningshuis in belgië vernomen. Voor deze vraag verwijs ik naar een artikel op hun website.

Jaani_Dushman 20 december 2006 17:10

Een pluim voor LSP! :thumbsup:

Hans1 20 december 2006 18:33

Vandaag heeft Eric Donckier in HBVL plots lovende woorden voor de ex-voorzitter van RC Genk Vaessen, verdacht van omkoping.

Een week tevoren was Prins Laurent voor hem reeds veroordeeld.

Twee maten en twee gewichten.

StevenNr1 20 december 2006 18:51

Radicaal-links gaat u nooit het koningshuis horen verdedigen alleszins.

Pelgrim 20 december 2006 19:05

LSP is alleszins een van die weinige partijen die tenminste republikeins durft zijn. Chapeau.

Pluche 20 december 2006 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2262913)
LSP is alleszins een van die weinige partijen die tenminste republikeins durft zijn. Chapeau.

Inderdaad weg met die profiteurs die op ons kosten in ferrarikes rijden.

solidarnosc 20 december 2006 19:59

Waarom die opwinding. Dit is al altijd ons standpunt geweest. ;)

Pelgrim 20 december 2006 20:08

Ik zei het toch al, An vds is op een lsp'er verliefd.

Pluche 20 december 2006 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2263127)
Ik zei het toch al, An vds is op een lsp'er verliefd.

Maar ze durft hem het gewoon niet zeggen en sommige vrouwen gebruiken haat om de aandacht te trekken. Meer nog die haat kan overslagen in ....

Zie in Nederland, Kapic en Kusters, die zegt ooit snij ik persoonlijk je kloten er af Constantje.

1880 20 december 2006 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2263085)
Waarom die opwinding. Dit is al altijd ons standpunt geweest. ;)

Ik begon al te twijfelen, ik dacht dat jullie enkel tegen Vlaams belang, nsv,... en anderen waren;-). Vermits 90% op jullie site hierover gaat. Mooi dat jullie hier nu eens de nadruk op leggen.

Pluche 20 december 2006 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1880 (Bericht 2263278)
Ik begon al te twijfelen, ik dacht dat jullie enkel tegen Vlaams belang, nsv,... en anderen waren;-). Vermits 90% op jullie site hierover gaat. Mooi dat jullie hier nu eens de nadruk op leggen.

Vind ik ook want eigenlijk zijn alle partijen in de praatbarak vijanden van de LSP, waarom altijd die groepscules zoals NSV, BBET enzo, ik vind de VLD en zeker Dedecker nogal gevaarlijker dan die toognationalisten, maar bon ieder zijn mening he LSP.:lol:

lomeanor 20 december 2006 21:19

Een welgemeende proficiat aan de LSP! (Dit is denk ik ook de eerste keer dat ik dat zet :-D )

Ze zijn tenminste consequenter dan die royalisten van de SP-A.

Zwartengeel 20 december 2006 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2263362)
Een welgemeende proficiat aan de LSP! (Dit is denk ik ook de eerste keer dat ik dat zet :-D )

Ze zijn tenminste consequenter dan die royalisten van de SP-A.

Bij de voorbije gemeenteraadsverkiezingen heb ik een kennis van me, die zich weinig met politiek inlaat (maar niettemin eerder een links wereldbeeld aanhangt) en al jaren SP.A stemt 'uit gewoonte', weten te overtuigen een stem aan de LSP te geven. Ik heb dus niet slecht gedaan, lijkt me... :mrgreen:

Pluche 20 december 2006 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2263399)
Bij de voorbije gemeenteraadsverkiezingen heb ik een kennis van me, die zich weinig met politiek inlaat (maar niettemin eerder een links wereldbeeld aanhangt) en al jaren SP.A stemt 'uit gewoonte', weten te overtuigen een stem aan de LSP te geven. Ik heb dus niet slecht gedaan, lijkt me... :mrgreen:

Dan had je hem moeten zeggen stem blanco, want nu stemde hij zoals de gemiddelde VB-kiezer, zonder het programma te kennen. Alleen wat algemeenheden, ik vind dat elke kiezer moet beseffen dat een stem op een partij betekend dat hij met bijna alles akkoord is, daarom stem ik momenteel blanco.

solidarnosc 20 december 2006 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1880 (Bericht 2263278)

Nja goed. 90% is wel wat overdreven hoor. Deze maand is het zo rond de 10% van de artikels. NSV is één van de weinige organisatie die op straat komt. De anderen mogen wellicht nooit buiten van hun mamma en dat maakt het minder evident om daar aandacht aan te besteden. Maar goed. Misschien hebben we een kans laten liggen om tegen te betogen toen die Belgicisten zich verzamelden rond het monument van Leopold II. :lol: ;-) Maar bon konden wij het weten dat die mensen daar zouden afspreken. Leek me niet de meest voor de hand liggende locatie. ;-)

Pelgrim 20 december 2006 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2263447)
Nja goed. 90% is wel wat overdreven hoor. Deze maand is het zo rond de 10% van de artikels. NSV is één van de weinige organisatie die op straat komt. De anderen mogen wellicht nooit buiten van hun mamma en dat maakt het minder evident om daar aandacht aan te besteden. Maar goed. Misschien hebben we een kans laten liggen om tegen te betogen toen die Belgicisten zich verzamelden rond het monument van Leopold II. :lol: ;-) Maar bon konden wij het weten dat die mensen daar zouden afspreken. Leek me niet de meest voor de hand liggende locatie. ;-)

Laat me weten moest het er ooit toch eens van komen he :D

Zwartengeel 20 december 2006 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2263437)
Dan had je hem moeten zeggen stem blanco, want nu stemde hij zoals de gemiddelde VB-kiezer, zonder het programma te kennen. Alleen wat algemeenheden, ik vind dat elke kiezer moet beseffen dat een stem op een partij betekend dat hij met bijna alles akkoord is, daarom stem ik momenteel blanco.

Dan zou bijna iedereen die bewust met politiek bezig is - met uitzondering van functionarissen en partijslaafjes - wellicht uit principe blanco moeten stemmen, want de perfecte partij waar je het volledig mee eens bent op alle punten, bestaat niet.

solidarnosc 20 december 2006 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2263466)
Laat me weten moest het er ooit toch eens van komen he :D

Wat? The last march of the Ents...euh Belgicists? :lol: ;-)

solidarnosc 20 december 2006 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2263523)
Dan zou bijna iedereen die bewust met politiek bezig is - met uitzondering van functionarissen en partijslaafjes - wellicht uit principe blanco moeten stemmen, want de perfecte partij waar je het volledig mee eens bent op alle punten, bestaat niet.

Ik ben een trouwe partijslaaf maar dat wil niet zeggen dat ik het daarom altijd en overal mee eens ben. ;-)

Pelgrim 20 december 2006 22:36

Ik ben ook trouwe partijslaaf, op voorwaarde dat ik zelf de partijlijn bepaal :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be