![]() |
Amerikanen spannen samen met Osama Bin Laden!
Franse soldaten konden Bin Laden neerschieten
![]() Minstens vier Franse elitesoldaten hebben Osama Bin Laden twee keer in hun vizier gehad in 2003 en 2004. Ze kregen echter nooit het commando om de trekker over te halen. Dat blijkt uit een reportage van twee Franse journalisten. Voor de documentaire hebben Eric de Lavarène en Emmanuel Razavi een jaar onderzoek verricht. Ze bogen zich over de vraag hoe het mogelijk is dat Bin Laden, vijf jaar na de inval in Afghanistan, nog steeds op vrije voeten is. Geen bevel van Amerikaanse legerleiding In de reportage zeggen vier Franse elitesoldaten onafhankelijk van elkaar, en op verschillende plaatsen, dat ze de kans hebben gehad om de terrorist neer te schieten. Alle vier gaven ze precies dezelfde weergave van de gebeurtenissen. Ze schoten uiteindelijk niet omdat ze geen bevel kregen van de Amerikaanse legerleiding die het toezicht had over de Franse soldaten. Het Franse ministerie van Defensie wil voorlopig niet reageren op de documentaire. (belga/hln) Ik zou echt niet weten wat ik hiervan moet denken maar ik verschoot wel even toen ik het las! |
Citaat:
Onder Clinton hebben ze een half dozijn keer de kans gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien is de relatie met het Huis van Saoud te belangrijk? Of de zakenbelangen tussen de families Bush en Bin Laden? |
Citaat:
Maar serieus, je gaat toch denken, zouden ze in de NWO-draad dan toch gelijk hebben? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat weet ik ook wel, maar ook toen was Osama al vijand nr. 1 van de VS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed dat je zegt, "voor zover ik weet". Er waren uiteraard nog geen aanslagen gepleegd in de VS zelf, maar al wel tegen US doelwitten in het buitenland. Anyway, punt is dat ze hem toen ook hebben laten doen. En toen Bush president is geworden, is meteen alle onderzoek naar bin Laden (al qaida) stopgezet. Ik heb de indruk dat je wat te veel op de mainstreammedia rekent voor uw informatie. Ooit gehoord van Able Danger? |
Citaat:
|
Een oude post van bijna een jaar geleden.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=46639 (ik vind het btw nog altijd jammer en tegelijkertijd veelzeggend dat NIEMAND van de verdedigers van de officiele 9/11 versie ooit heeft gereageerd op deze post) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het collectief geheugen is érg kort. Dat bewijst de geschiedenis door en door. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zeker niet met meer dan 1.000 gewonden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be