Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De stad Hoei wordt lid van B Plus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72668)

Patriot! 21 december 2006 01:12

De stad Hoei wordt lid van B Plus

[SIZE=3]18_12_2006_De stad Hoei wordt lid van B Plus [/SIZE]
[SIZE=3] [/SIZE]
B Plus, de beweging voor een federaal België die ijvert voor een unionistisch federalisme en voor een goede verstandhouding tussen de verschillende gemeenschappen in ons land, kan u met genoegn melden dat de stad Hoei lid geworden is van onze organisatie. De beslissing om toe te treden tot onze vereniging werd genomen door het College van Burgemeester en Schepenen van Hoei op maandag, 11 december jl..
Na de toetreding van voormalig Premier Wilfried Martens in juli van dit jaar, is dit een nieuwe grote ondersteuning voor B Plus. Ook al zijn er al diverse burgemeesters lid van onze organisatie, zoals Richard FOURNAUX (DINANT), Freddy WILLOCKX (SINT-NIKLAAS), Ludwig VANDENHOVE (SINT-TRUIDEN), is Hoei nu de allereerste stad die in haar geheel lid wordt van B Plus om ons op die manier een hart onder de riem te steken.
Aan de vooravond van een te verwachten nieuwe communautaire ronde in 2007 en na de stunt-uitzending van de RTBF van eerder deze week, is deze toetreding een belangrijke symbolische daad. Wij hopen dan ook dat andere steden en gemeenten zich door het voorbeeld van de stad Hoei zullen laten inspireren.

baseballpolitieker 21 december 2006 01:15

Ja ik had net een vakantie naar daar gepland die natuurlijk nu niet doorgaat!:-D
Algemene oproep aan iedereen die het verstand welgezind is om alle eventuele banden met Hoei door te knippen en ook in de toekomst niets meer met deze stad te maken te hebben!;-)

Bazilfunk 21 december 2006 01:29

Antwerpen onafhankelijk!

evilbu 21 december 2006 01:36

Kan iemand me uitleggen hoe een stad "lid" kan worden van een vereniging?8O

Thomas- 21 december 2006 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2263971)
Kan iemand me uitleggen hoe een stad "lid" kan worden van een vereniging?8O

Dat vraag ik mij ook af.

Amon_Re 21 december 2006 07:40

Waar ligt Hoei eigenlijk?

Pluche 21 december 2006 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 2264163)

Hoei wilt gewoon eens in het nieuws komen he, begrijp je dat niet;-)

driewerf 21 december 2006 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 2264163)

www.mappy.be

Pluche 21 december 2006 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2263913)

[SIZE=3] [/SIZE]

B Plus, de beweging voor een federaal België die ijvert voor een unionistisch federalisme en voor een goede verstandhouding tussen de verschillende gemeenschappen in ons land, kan u met genoegn melden dat de stad Hoei lid geworden is van onze organisatie. De beslissing om toe te treden tot onze vereniging werd genomen door het College van Burgemeester en Schepenen van Hoei op maandag, 11 december jl..
Na de toetreding van voormalig Premier Wilfried Martens in juli van dit jaar, is dit een nieuwe grote ondersteuning voor B Plus. Ook al zijn er al diverse burgemeesters lid van onze organisatie, zoals Richard FOURNAUX (DINANT), Freddy WILLOCKX (SINT-NIKLAAS), Ludwig VANDENHOVE (SINT-TRUIDEN), is Hoei nu de allereerste stad die in haar geheel lid wordt van B Plus om ons op die manier een hart onder de riem te steken.
Aan de vooravond van een te verwachten nieuwe communautaire ronde in 2007 en na de stunt-uitzending van de RTBF van eerder deze week, is deze toetreding een belangrijke symbolische daad. Wij hopen dan ook dat andere steden en gemeenten zich door het voorbeeld van de stad Hoei zullen laten inspireren.

Bommerskonte, zichem zuchem bolder, niel bij as, meer zal het niet zijn, gewoon gemeentes die eens in de kijker willen staan, die gefrustreerde burgemeesters toch, wat is je probleem VANDENHOVE, WILLOCKX en anderen, krijg jullie geen verkiesbare plaats in 2007 of is het iets anders????

Pluche 21 december 2006 07:53

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoei

ok Hoei we geven jullie wat aandacht, Fransdolle stad is het nu goed, of moeten jullie nog wat meer aandacht hebben??????????????

Of moeten de Vlamingen eens op bezoek komen, willen jullie dat soms, rel zoeken tussen Belgicisten en Flaminganten, sorry, maar ik kom niet in Fransdolle stadjes.

Pluche 21 december 2006 07:55

Hoei (Frans: Huy, Waals: Hu)

HU HU zei de indiaan, want ze kwamen zijn land afpakken.

Pluche 21 december 2006 07:58

Citaat:

[SIZE=3] [/SIZE]

Hoei ha ha, HU HU, ha ha
B-Plus Ha ha

Pluche 21 december 2006 08:08

Citaat:

[SIZE=3] [/SIZE]

Het Hoeis volk had dus weeral niets te zeggen, nu zijn die arm dutskes officieel Belgicisten door een gefrustreerd burgemeesterke, arm Hoeis volk, sorry Hoeis volk ik ben NIET kwaad op jullie, alleen op B-plus.

Zwartengeel 21 december 2006 08:32

Huy is ook de stad van senaatsvoorzitter Anne-Marie Lizin.

stab 21 december 2006 09:13

Koetjes en Kalfjes.

Pluche 21 december 2006 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 2264254)
Koetjes en Kalfjes.

Ofwel politiek, buitenland
Maar liefst Koetjes en Kalfjes
maar nog beter het dode Belgisch forum;-)

Zeg Patriot ik dacht dat jij moderator was van het Belgisch forum, post dan eens op uw eigen forum he en val de andere mensen niet lastig met uwe zever.

Pluche 21 december 2006 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2264262)
Ofwel politiek, buitenland
Maar liefst Koetjes en Kalfjes
maar nog beter het dode Belgisch forum;-)

Zeg Patriot ik dacht dat jij moderator was van het Belgisch forum, post dan eens op uw eigen forum he en val de andere mensen niet lastig met uwe zever.

ik bedoel daarmee het forumke dat je via de BUB-startpagina vindt he, overtuig eerst eens uw eigen publiek;-)
Die massale forumgangers van overtuigde Belgicisen.

ps Hoeveel leden heeft het BUB-forum Patriot of Hans????
ps2 En met aftrek van de fake-accounts??????????
ps3 DURFT ER EEN BUB-ER antwoorden????????????????????

Keats 21 december 2006 09:48

20.000 inwoners, da's niet niks...

Als er daarvan 100 op dit forum hun mening komen geven...

Nouja je raadt de rest.

Wat is de contributie per lid? 20k mensen dat levert zeker heel veel geld op ofniet?

Pluche 21 december 2006 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keats (Bericht 2264319)
20.000 inwoners, da's niet niks...

Als er daarvan 100 op dit forum hun mening komen geven...

Nouja je raadt de rest.

Wat is de contributie per lid? 20k mensen dat levert zeker heel veel geld op ofniet?

Waar blijven die 100??????????
100 op 20.000 dat is 0.5 Procent maar, komaan Hans en Patriot jullie stellen me teleur, diep teleur.
Eerst een bombastisch bericht en geen enkele inwoner zelfs niet 1tje reageert.
Ik denk dat de bevolking van Ho/Hoei denkt, weeral zo een beslissing, maar kom we zullen maar zwijgen zeker en volgend jaar zijn het verkiezingen;-) , en ze denken dan HO, maar en .....

Pluche 21 december 2006 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2264352)
Waar blijven die 100??????????
100 op 20.000 dat is 0.5 Procent maar, komaan Hans en Patriot jullie stellen me teleur, diep teleur.
Eerst een bombastisch bericht en geen enkele inwoner zelfs niet 1tje reageert.
Ik denk dat de bevolking van Hu/Hoei denkt, weeral zo een beslissing, maar kom we zullen maar zwijgen zeker en volgend jaar zijn het verkiezingen;-) , en ze denken dan HO, maar en .....

Alle waar blijven de BUBBELS??????????????????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be