Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nieuwste soap :the saxencoburgs! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7267)

jan hyoens 2 december 2003 12:34

De koninklijke propagandamachine is weer volop bezig! sinds dat ze daar een spindoctor hebben aangeworven kan de kleine gabriel nog geen scheet lossen of het staat in de gazet! Nu komen ze af met "het leven zoals het is" serie van dombo filip en zijn matill en wel op 3 zenders tegelijkertijd, kwestie om u te verplichten naar dit gelul te kijken! Geef mij dan maar "Egoland" van BNN, een prachtige satire op het Nederlands koningshuis! Maar ja, zelfs de ergste linkse journalist likt hier de reet van het Hof en is blij als hem af en toe een restje wordt toegeworpen!

Pelgrim 3 december 2003 13:47

En de BUB maar beweren dat de vrt een flamingante propagandazender is...

Seba 3 december 2003 14:09

Citaat:

De koninklijke propagandamachine is weer volop bezig! sinds dat ze daar een spindoctor hebben aangeworven kan de kleine gabriel nog geen scheet lossen of het staat in de gazet! Nu komen ze af met "het leven zoals het is" serie van dombo filip en zijn matill en wel op 3 zenders tegelijkertijd, kwestie om u te verplichten naar dit gelul te kijken! Geef mij dan maar "Egoland" van BNN, een prachtige satire op het Nederlands koningshuis! Maar ja, zelfs de ergste linkse journalist likt hier de reet van het Hof en is blij als hem af en toe een restje wordt toegeworpen!
Ik ben absoluut geen royalist, maar u slaat wartaal uit vrees ik. Is het misschien omdat dit realistisch en objectief portret (zonder commentaar, enkel beelden) niet in uw beeld van domme Filip en Mathilde past, ik vrees van wel. Hierdoor zal duidelijk worden dat Filip en Mathilde ook maar een vader en een moeder zijn zoals alle andere ouders. Natuurlijk past dit niet in het kraam van alle Blokkers, want voor hen zijn Filip en Mathilde twee abnormalen die dom zijn.
En die beelden waar Filip een helikopter bestuurt zullen waarschijnlijk wel fake zijn :roll:

Zeno! 3 december 2003 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
wel op 3 zenders tegelijkertijd, kwestie om u te verplichten naar dit gelul te kijken!

3 zenders? Maar daar maar 4 van: VRT, VTM, RTBF en RTL!

(gelukkig ben ik op donderdagavond toch nooit thuis!) :P

Vlaamse Leeuw 3 december 2003 18:53

Is dit een docusoap �* la De Pfafs?

Zeno! 3 december 2003 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Is dit een docusoap �* la De Pfafs?

Gewoon een eenmalige propagandafilm. Om het volk nog wat te brainwashen.

Xenon 3 december 2003 19:26

Citaat:

Is het misschien omdat dit realistisch en objectief portret (zonder commentaar, enkel beelden) niet in uw beeld van domme Filip en Mathilde past, ik vrees van wel.
:lol: :lol: :lol:
hilarisch

dejohan 3 december 2003 20:27

Vandaag in "de Coburgs":
De beschuldigingen van Flup komen hard aan bij Laurent. Mattil panikeert omdat haar dochtertje Lieske ziek is. Laurent heeft zijn buik vol van Astrids flauwe grappen en pesterige opmerkingen. Fabiola is kwaad omdat Astrid haar uitlacht met haar nieuwe sprookje.
Claire ontdekt dat Lorenz stiekem zanger is geworden van Iron Maiden.
Paola is een hele week zo slechtgezind omdat Frank Bomans uit Thuis weeral een scheve schaats heeft gereden, dat de andere familieleden zich er beginnen aan te ergeren. Albert is onverwacht op reis naar Londen vertokken.

Vlaamse Leeuw 3 december 2003 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Vandaag in "de Coburgs":
De beschuldigingen van Flup komen hard aan bij Laurent. Mattil panikeert omdat haar dochtertje Lieske ziek is. Laurent heeft zijn buik vol van Astrids flauwe grappen en pesterige opmerkingen. Fabiola is kwaad omdat Astrid haar uitlacht met haar nieuwe sprookje.
Claire ontdekt dat Lorenz stiekem zanger is geworden van Iron Maiden.
Paola is een hele week zo slechtgezind omdat Frank Bomans uit Thuis weeral een scheve schaats heeft gereden, dat de andere familieleden zich er beginnen aan te ergeren. Albert is onverwacht op reis naar Londen vertokken.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Weisse Wolf 3 december 2003 20:52

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik had niets anders verwacht op deze topic.

Zeno! 3 december 2003 20:56

Volgende week: harde woorden in het paleis nadat Mathilde Filip betrapte in bed met zijn butler. Albert en Paloa proberen de brokken nog te lijmen.
Laurent, die het gebeuren met een verborgen camera filmde, dreigt ermee de beelden publiek te maken als hij geen Koning mag worden.

Hoe dit afloopt zie je volgende week in de tweede aflevering van.... "RIJK EN DOM" - VTM 21.30u

Seba 3 december 2003 21:42

Citaat:

Quote:
Is het misschien omdat dit realistisch en objectief portret (zonder commentaar, enkel beelden) niet in uw beeld van domme Filip en Mathilde past, ik vrees van wel.

hilarisch
U bevestigt nogmaals mijn stelling waarvoor dank :)

Luddo 3 december 2003 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
En die beelden waar Filip een helikopter bestuurt zullen waarschijnlijk wel fake zijn :roll:

Wie was die meneer naast Philippe in de helikopter?

Vlaamse Leeuw 3 december 2003 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Volgende week: harde woorden in het paleis nadat Mathilde Filip betrapte in bed met zijn butler. Albert en Paloa proberen de brokken nog te lijmen.
Laurent, die het gebeuren met een verborgen camera filmde, dreigt ermee de beelden publiek te maken als hij geen Koning mag worden.

Hoe dit afloopt zie je volgende week in de tweede aflevering van.... "RIJK EN DOM" - VTM 21.30u

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Deze is wel echt goed gevonden.

Seba 3 december 2003 23:29

Citaat:

..zei hij en hij keek verder naar Big Brother :P

Xenon 4 december 2003 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Quote:

hilarisch
U bevestigt nogmaals mijn stelling waarvoor dank :)

vergeet morgenavond je schoentje niet te zetten

(... en zeg nu niet dat hij niet bestaat, want ik heb hem op de teevee gezien! na!)
:wink:

zillox 8 december 2003 00:18

Het was goed gedaan. Het was een mooi portret.

Vlaamse Leeuw 8 december 2003 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zillox

Ik heb er niet naar gekeken, omdat het mij nu eenmaal niet interesseerd.

Patriot! 8 december 2003 21:16

Citaat:

Citaat:

En toch klagen en zagen :roll: Amai, tis toch triestig gesteld met die flamingante...

Vlaamse Leeuw 8 december 2003 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Citaat:

En toch klagen en zagen :roll: Amai, tis toch triestig gesteld met die flamingante...

Het is toch niet omdat ik niet naar een documentaire over het koningshuis zie, dat ik de monarchie niet in vraag mag stellen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be