![]() |
De koninklijke propagandamachine is weer volop bezig! sinds dat ze daar een spindoctor hebben aangeworven kan de kleine gabriel nog geen scheet lossen of het staat in de gazet! Nu komen ze af met "het leven zoals het is" serie van dombo filip en zijn matill en wel op 3 zenders tegelijkertijd, kwestie om u te verplichten naar dit gelul te kijken! Geef mij dan maar "Egoland" van BNN, een prachtige satire op het Nederlands koningshuis! Maar ja, zelfs de ergste linkse journalist likt hier de reet van het Hof en is blij als hem af en toe een restje wordt toegeworpen!
|
En de BUB maar beweren dat de vrt een flamingante propagandazender is...
|
Citaat:
En die beelden waar Filip een helikopter bestuurt zullen waarschijnlijk wel fake zijn :roll: |
Citaat:
(gelukkig ben ik op donderdagavond toch nooit thuis!) :P |
Is dit een docusoap �* la De Pfafs?
|
Citaat:
|
Citaat:
hilarisch |
Vandaag in "de Coburgs":
De beschuldigingen van Flup komen hard aan bij Laurent. Mattil panikeert omdat haar dochtertje Lieske ziek is. Laurent heeft zijn buik vol van Astrids flauwe grappen en pesterige opmerkingen. Fabiola is kwaad omdat Astrid haar uitlacht met haar nieuwe sprookje. Claire ontdekt dat Lorenz stiekem zanger is geworden van Iron Maiden. Paola is een hele week zo slechtgezind omdat Frank Bomans uit Thuis weeral een scheve schaats heeft gereden, dat de andere familieleden zich er beginnen aan te ergeren. Albert is onverwacht op reis naar Londen vertokken. |
Citaat:
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik had niets anders verwacht op deze topic.
|
Volgende week: harde woorden in het paleis nadat Mathilde Filip betrapte in bed met zijn butler. Albert en Paloa proberen de brokken nog te lijmen.
Laurent, die het gebeuren met een verborgen camera filmde, dreigt ermee de beelden publiek te maken als hij geen Koning mag worden. Hoe dit afloopt zie je volgende week in de tweede aflevering van.... "RIJK EN DOM" - VTM 21.30u |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze is wel echt goed gevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
(... en zeg nu niet dat hij niet bestaat, want ik heb hem op de teevee gezien! na!) :wink: |
Het was goed gedaan. Het was een mooi portret.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be