KingHagar |
21 december 2006 16:26 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan
(Bericht 2264987)
U heeft wel een obsessie met kleine extreem linkse clubjes, hoe komt dat?
|
Ze is ooit gedumpt geweest door een lid van ons.
Op een avond was ze naar hem gekomen en zei ze: "Ik heb al 88 jaar geen sex meer gehad, op mijn tetten groeit haar en ik heb een verschrikkelijke lijfgeur. Ik heb last van ongecontroleerde scheten, laat boeren tijdens het eten en mn bek stinkt naar dode labrador. Maar dat is nog niets, het zijn vooral die jeukende aambeien en de wratten op mn schaamlippen die een afschrikkend effect hebben op die enkele mannen die ik dan toch tussen de lakens heb gekregen. Er zijn er echter ook die naar het innerlijk kijken, maar ook daar zit het me niet mee: ik heb totaal niets interessant te zeggen, begrijp niets van humor, heb ongecontroleerde woede-aanvallen en alle cafés lopen leeg wanneer ik binnenkom. AIAIAIAI, ik voel me zo ongelukkig, na zoveel jaar masturberen met een rotte banaan zit ik in een diepe depressie, heb ik mn 88ste job verloren en bij het OCMW geven ze nog liever geld aan marokkanen (achteraf bleek ze het buitenechtelijk kind van FDW) dan aan mij.... Help me, neuk me, ik geef er desnoods nog geld bovenop!!
Nu moet u weten dat LSP'ers zeer sociaal voelende mensen zijn en de bewuste militant kreeg de tranen in zijn ogen, verzamelde de nodige voorbehoedsmiddelen en ging mee naar haar appartement voor de beurt van haar leven. Ze was dermate in de hemel geneukt dat ze onmiddellijk een huwelijksaanzoek deed. Dat zag de kameraad uiteraard niet zitten en bovendien voelde hij zich geschoffeerd toen ze hem geld aanbood. Gedegouteerd van heel het zaakje sprak hij de gevleugelde woorden: "Pief poef paf, tis af!", liet een scheet, ging naar het café, leerde een lief meisje kennen waarmee hij de liefde bedreef, nam een foto van het liefdesspel en stuurde die op in een gele envelop naar An.
Sindsdien heeft ze wat wrokgevoelens, niets om aandacht aan te besteden.
PS: Ik was het niet!!
|