![]() |
Religieus geweld in Griekenland!!!
Citaat:
Zou dit de schuld van de Islam zijn? Fantasten van het VB, islamofoben en aanverwanten, laat uw sterk ontwikkeld gevoel voor samenzweringen eens ongehinderd aan de vrije loop. |
En ik maar denken dat alleen boedhistische monniken kunnen vechten...
|
Citaat:
Aangezien de Grieks Orthodoxe kerk altijd al goed vriendjes is geweest met de Islam (of beter, met de Profeet Mohammded, blijkbaar hebben ze hem tijdens zijn verbanning gastrvrij ontvangen, dit feit heeft hij later niet vergeten). Wanneer de leiding van die kerk beslist de banden met het Vaticaan terug aan te halen, is dit voor de basis van de monikken een brug te ver. Zekers na de Xenofobe uitspraken van onze Heilige Spreekstoel. De rebellen (The Islamo Priests, voor de intimi) bestempelen de Patriach als rasistisch en weigeren nog gevolg te geven aan zijn bevelen. Met alle gevolgen van die. Is me goed gelukt zou ik zeggen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is vanzelfsprekend een duidelijke aanwijzing van het ereldwijde komplot
van de NWO. Eerst ruidde men de diverse religies op om tegen elkaar oolog te voeren, dit bleek onvoldoende. Nu ziet men kans om diverse bevolkingsgroepen en religies onderling te laten strijd voeren : de Islamieten in Irak in Palestina, in Libanon, in Afghanistan enz.. en nu de Orthodokse Paterkes. Ik vrees dat er een dezer dagen een schisma komt tussen de verschillende echte "Trappisten" en er zal geen verband met taalkwesties zijn, die mannen kunnen nog tegen elkaar vloeken in het Latijn ! |
Citaat:
Goed werk B-I! Ze zouden beter ook wat meer mensen uit de Kerkgemeenschap smijten. Als je zo ziet wat er allemaal rondloopt van herrieschoppers en nest-/God-/mensbevuilers... Niet gemakkelijk voor de Kerk die....de Kerk in het midden moet houden. :-) |
Allemaal de fout van het Vlaams Belang.
|
Die abt is eigenlijk een shapeshiftende hagedis...dus: NWO!
En ja, Knuppel, ook het VB zit in het complot want het VB is de Vlaamse afdeling van NWO. Filip De Winter is trouwens ook een hagedis... |
Nu de grappige uithangen he, tot er zo'n Griekse vechtmonnik voor u staat... :p
|
Citaat:
|
De Boeddhisten hebben ook hun vechtmonniken.
Shaolin. |
Het is onduidelijk wie klopte en/of klop kreeg.
Even afwachten. |
Mij werd de toegang geweigerd tot MOunt Athos, omdat ik toen nog een vrouw bijhad.
Ik wou er niet voor vechten... |
1 Bijlage(n)
Citaat:
![]() |
Citaat:
HAH! Laten we zeggen dat ge vanop 20 meter begint te schieten. De monnik begint te ontwijken terwijl ie recht op u afkomt. Da geeft u zo'n 3 tal seconden om hem te raken (lijkt dit snel, je moet denken, de monnik is nog iets trager op een rechte lijn, omdat ie moet ontwijken). Je kan dus, gericht 3 tot 4 schoten lossen, laat zeggen een stuk of 6 als je niet meer gericht schiet. Wat je op dit moment dus doet is enkel je dood uitstellen met iets van een second of zo. Voor je het door hebt ligt er al een hand op de slede, bam! De monnik staat voor je met de slede in zijn hand, je kan nu nog enkel denken: "Oh-ow.." vermits denken sneller gaat dan spreken. Dan wordt het zwart. Een slede van een Jericho door je strot! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Nog de graphics even aanpassen met zo'n zwarte pij en Don Camillohoedje... :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be