Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mens erger je niet! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72779)

MaXiMuS 22 december 2006 00:25

Mens erger je niet!

Alvorens mij naar mijn bedstee te begeven, wou ik nog even twist en tweedracht zaaien op dit forum van politiek en haat. Keet schoppen als het ware.

Het is natuurlijk wel leuk, als je vermeld wordt in de 'wie is hier de lolligsten-topic'. En het is natuurlijk wel énig als de droomauto van een medeforummer nu net precies de lada is waarmee jij rijdt.

Maar volgens mij gaat er niets boven twist, ruzie, relletjes, onenigheid, beschimpingen, laster en beledigingen.

Daar de moderatie wellicht meeleest, die mannen hebben deze kerstdagen wellicht niets beters te doen, heb ik reeds een oplossing gevonden: deze kerstdagen kunt u wat meer tijd doorbrengen met familie en vrienden indien u met een ban vereerd wordt wegens het uiten van uw vrije mening over menig sukkelaar dat hier vertoeft.
Indien u verslaafd bent aan fora, kunt u nog altijd uw skills bijschaven op het forum van onze *******-vriend.

Kortom, er is aan alles gedacht, u heeft une possibilité de sortie, als ware u een minderheidsaandeelhouder onder de Code des obligations in het kader van un changement de contrôle.

En nu...beschimpen maar!

Djiezes 22 december 2006 09:41

Da gaat hier lukken. Ik voel het! :lol:

Anna List 22 december 2006 09:49

allez, omdat iemand het voorbeeld moet geven ... strandjanet !

ps niks slechts bedoeld tov onze homofiele medemens hoor.

zoiets ? ;-)

Riksken 22 december 2006 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2266739)
Alvorens mij naar mijn bedstee te begeven, wou ik nog even twist en tweedracht zaaien op dit forum van politiek en haat. Keet schoppen als het ware.

Het is natuurlijk wel leuk, als je vermeld wordt in de 'wie is hier de lolligsten-topic'. En het is natuurlijk wel énig als de droomauto van een medeforummer nu net precies de lada is waarmee jij rijdt.

Maar volgens mij gaat er niets boven twist, ruzie, relletjes, onenigheid, beschimpingen, laster en beledigingen.

Daar de moderatie wellicht meeleest, die mannen hebben deze kerstdagen wellicht niets beters te doen, heb ik reeds een oplossing gevonden: deze kerstdagen kunt u wat meer tijd doorbrengen met familie en vrienden indien u met een ban vereerd wordt wegens het uiten van uw vrije mening over menig sukkelaar dat hier vertoeft.
Indien u verslaafd bent aan fora, kunt u nog altijd uw skills bijschaven op het forum van onze *******-vriend.

Kortom, er is aan alles gedacht, u heeft une possibilité de sortie, als ware u een minderheidsaandeelhouder onder de Code des obligations in het kader van un changement de contrôle.

En nu...beschimpen maar!

Wat is daar nu lollig aan. Je kan niet eens de reactie zien, horen of voelen. Als je graag mensen "beschimpt" doe je dat waar ze bij staan en recht in het gezicht. Dan kan je wel de reactie zien, horen of voelen. ;-)

Esperanza 22 december 2006 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 2267362)
Wat is daar nu lollig aan. Je kan niet eens de reactie zien, horen of voelen. Als je graag mensen "beschimpt" doe je dat waar ze bij staan en recht in het gezicht. Dan kan je wel de reactie zien, horen of voelen. ;-)

Letterlijk of figuurlijk?

berre 22 december 2006 12:32

Citaat:

mijn ontroering bij het horen van zulke dingen is onbeschrijfbaar!

MaXiMuS 22 december 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 2267362)

maar wel lezen! deb!

Riksken 22 december 2006 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2267428)
maar wel lezen! deb!

Wat heb je daar nu aan?
De gelaatsuitdrukking, het eventueel wegkruipen onder de vloermat, de vernedering.............daar doe je het toch voor. Niet voor een lauw schrijfseltje waar nul de botten emotie, twijfel, agressie uit af te leiden valt.
Als je iemand beschimpt dan moet je die zijn hart letterlijk horen kraken.

MaXiMuS 22 december 2006 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 2267517)
Wat heb je daar nu aan?
De gelaatsuitdrukking, het eventueel wegkruipen onder de vloermat, de vernedering.............daar doe je het toch voor. Niet voor een lauw schrijfseltje waar nul de botten emotie, twijfel, agressie uit af te leiden valt.

het moet nog plezant blijven hé!

hartelozen!

Keats 22 december 2006 13:13

Jullie zijn gewoon allemaal aapjes!

MaXiMuS 22 december 2006 13:14

aapjes?? AAPJES??!!

in your dreams!!

Anna List 22 december 2006 14:38

Citaat:

Wat heb je daar nu aan?

heb je zo al veel harten letterlijk horen kraken Riksken ? ... want als je gewoon je wensen voor werkelijkheid neemt, dan kan je t even goed met een stukje tekst doen natuurlijk, Pipo ! wat zeg ik ?!dat was veel te platvloers : rechtzetting : onnozele hals ! (uit het handboek elitair schimpen, misschien meer iets voor Maxim) ;-)

Uh-Huh 22 december 2006 15:04

Oei, pas maar op; straks krijgen jullie nog de bond tegen vloeken op jullie dak!

BigF 23 december 2006 11:28

Citaat:

En nu...beschimpen maar!

Gij moet gewoon uwe kop houden!

BigF 23 december 2006 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2267106)
strandjanet !)

neh

jedi govna 23 december 2006 18:02

Vroeger was er hier een battletopic die het aardig goed deed.
Helaas is door de populariteit en de vervaging van grenzen (of beter de verstrenging van grenzen door de moderatie), deze hele topic verdwenen.
In begintijden van Politics.be kon nog alles, maar hoe groter het hier werd, hoe minder hier mocht.

Vandaar nu DE BATTLEBOX!

Nick_ 24 december 2006 12:33

Citaat:

Wat heb je daar nu aan?

Ja, dat vinden sissi's als jij wel leuk eh. ;)

Riksken 24 december 2006 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2267768)
heb je zo al veel harten letterlijk horen kraken Riksken ? ... want als je gewoon je wensen voor werkelijkheid neemt, dan kan je t even goed met een stukje tekst doen natuurlijk, Pipo ! wat zeg ik ?!dat was veel te platvloers : rechtzetting : onnozele hals ! (uit het handboek elitair schimpen, misschien meer iets voor Maxim) ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Ja, dat vinden sissi's als jij wel leuk eh. :wink:

Waarmee jullie me beiden gelijk geven. Want jullie kunnen niet afleiden uit hetgene ik schreef of ik het meen of niet. ;-)

Patriot! 24 december 2006 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 2272233)
Waarmee jullie me beiden gelijk geven. Want jullie kunnen niet afleiden uit hetgene ik schreef of ik het meen of niet. ;-)

Hierin heeft Riksken absoluut gelijk, vind ik.

Nick_ 24 december 2006 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 2272233)

Onnozele halzen zijn niet in staat dubbelzinnig te doen. Je meende het, dus. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be