![]() |
Mens erger je niet!
Alvorens mij naar mijn bedstee te begeven, wou ik nog even twist en tweedracht zaaien op dit forum van politiek en haat. Keet schoppen als het ware.
Het is natuurlijk wel leuk, als je vermeld wordt in de 'wie is hier de lolligsten-topic'. En het is natuurlijk wel énig als de droomauto van een medeforummer nu net precies de lada is waarmee jij rijdt. Maar volgens mij gaat er niets boven twist, ruzie, relletjes, onenigheid, beschimpingen, laster en beledigingen. Daar de moderatie wellicht meeleest, die mannen hebben deze kerstdagen wellicht niets beters te doen, heb ik reeds een oplossing gevonden: deze kerstdagen kunt u wat meer tijd doorbrengen met familie en vrienden indien u met een ban vereerd wordt wegens het uiten van uw vrije mening over menig sukkelaar dat hier vertoeft. Indien u verslaafd bent aan fora, kunt u nog altijd uw skills bijschaven op het forum van onze *******-vriend. Kortom, er is aan alles gedacht, u heeft une possibilité de sortie, als ware u een minderheidsaandeelhouder onder de Code des obligations in het kader van un changement de contrôle. En nu...beschimpen maar! |
Da gaat hier lukken. Ik voel het! :lol:
|
allez, omdat iemand het voorbeeld moet geven ... strandjanet !
ps niks slechts bedoeld tov onze homofiele medemens hoor. zoiets ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel lezen! deb! |
Citaat:
De gelaatsuitdrukking, het eventueel wegkruipen onder de vloermat, de vernedering.............daar doe je het toch voor. Niet voor een lauw schrijfseltje waar nul de botten emotie, twijfel, agressie uit af te leiden valt. Als je iemand beschimpt dan moet je die zijn hart letterlijk horen kraken. |
Citaat:
het moet nog plezant blijven hé! hartelozen! |
Jullie zijn gewoon allemaal aapjes!
|
aapjes?? AAPJES??!!
in your dreams!! |
Citaat:
|
Oei, pas maar op; straks krijgen jullie nog de bond tegen vloeken op jullie dak!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeger was er hier een battletopic die het aardig goed deed.
Helaas is door de populariteit en de vervaging van grenzen (of beter de verstrenging van grenzen door de moderatie), deze hele topic verdwenen. In begintijden van Politics.be kon nog alles, maar hoe groter het hier werd, hoe minder hier mocht. Vandaar nu DE BATTLEBOX! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be