Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik ben partijlid iiiiiiiuuuuuuw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72791)

hermanvk 22 december 2006 05:57

Ik ben partijlid iiiiiiiuuuuuuw

Mijn moeder heeft ooit eens geprobeerd mij lid te maken van een politieke partij. Toen ik die lidkaart zag, werd ik gewoon razend kwaad en heb ze ter plekke verscheurd.

Dit trauma uit mijn jeugd :-) slaat weerom zwaar toe, ondat ik zie dat ik nu een partijlid ben geworden.....
Wat moet ik doen om er vanaf te geraken....????

Zwartengeel 22 december 2006 06:04

Nog 37 berichten posten, dan ben je 'lokaal raadslid'. ;-)

Anna List 22 december 2006 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2266933)
Mijn moeder heeft ooit eens geprobeerd mij lid te maken van een politieke partij. Toen ik die lidkaart zag, werd ik gewoon razend kwaad en heb ze ter plekke verscheurd.

Dit trauma uit mijn jeugd :-) slaat weerom zwaar toe, ondat ik zie dat ik nu een partijlid ben geworden.....

verscheurd ?! is het dan geen moderne partij, zo met plastic (type credit) cards ? pfft hoe oubollig ?!

Zwartengeel 22 december 2006 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2267009)
verscheurd ?! is het dan geen moderne partij, zo met plastic (type credit) cards ? pfft hoe oubollig ?!

Oei, dat spreekt niet echt in het voordeel van de N-VA. 8O Die werken ook nog altijd met papieren kaartjes!

La Chunga 22 december 2006 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2266933)

Wapperend met je armen loop je driemaal rond je huis, terwijl je roept: "Ik vlieg, ik vlieg, ik vlieg, ..."

Tina 22 december 2006 11:31

Citaat:

Die van CD&V zijn gewoon van papier...

Patriot! 22 december 2006 15:24

En zo hoort het ook.

Uh-Huh 22 december 2006 15:26

Wat ik helemaal niet begrijp is hoe je vanuit Canada de (holle) slogan "België barst" kunt schreeuwen..

Patriot! 22 december 2006 15:28

Sadisme over de landsgrenzen heen? ;)

Edina 22 december 2006 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2267863)
Wat ik helemaal niet begrijp is hoe je vanuit Canada de (holle) slogan "België barst" kunt schreeuwen..

Diezelfde bedenking had ik me ook al gemaakt!

Zwartengeel 22 december 2006 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2267863)

Kun je dan van hieruit bijvoorbeeld niet sympathiseren met een onafhankelijk Catalonië, Quebec, Koerdistan...?

hermanvk 22 december 2006 15:34

Citaat:

Dat kan kloppen.... dat was dan ook pakweg 30 jaar geleden ;-)

Tina 22 december 2006 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2267888)
Dat kan kloppen.... dat was dan ook pakweg 30 jaar geleden ;-)

Amaj gij zijt echt wel een seriéuse aansteller dan.

Tina 22 december 2006 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2267874)
Kun je dan van hieruit bijvoorbeeld niet sympathiseren met een onafhankelijk Catalonië, Quebec, Koerdistan...?

Ja vergelijkt ons inneens met Palestina anders. :roll:

Zwartengeel 22 december 2006 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Naturtrane (Bericht 2267891)
Ja vergelijkt ons inneens met Palestina anders. :roll:

Ik had kunnen weten dat sommigen enkel die laatste naam in mijn lijstje zouden lezen...

hermanvk 22 december 2006 15:40

belgie Barst schreeuwen

Wel... het raakte mijn kouwe kleren niet meer, tot op het moment dat ik dat boek van Paul Belien las. A Throne in Brussels.

Toen werd ik weer bewust Vlaming en zelfs erger: extreem anti-belg. In tegenstelling met andere mensen op dit forum ben ik er heilig (what's in a word) van overtuigd dat er wel zoiets bestaat als volksbewustzijn voor Vlaanderen.

Ik heb mij dus NOOIT OFTE NOOIT belg gevoeld. Vertikte het dus ook om bvb. een 'B' achteraan op mijn auto te plakken. Vrij symbolisch natuurlijk...

Uh-Huh 22 december 2006 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2267897)
Wel... het raakte mijn kouwe kleren niet meer, tot op het moment dat ik dat boek van Paul Belien las. A Throne in Brussels.

Toen werd ik weer bewust Vlaming en zelfs erger: extreem anti-belg. In tegenstelling met andere mensen op dit forum ben ik er heilig (what's in a word) van overtuigd dat er wel zoiets bestaat als volksbewustzijn voor Vlaanderen.

Ik heb mij dus NOOIT OFTE NOOIT belg gevoeld. Vertikte het dus ook om bvb. een 'B' achteraan op mijn auto te plakken. Vrij symbolisch natuurlijk...

M.a.w. u hebt geen flauw benul over het echte leven en situatie in België en uw sympathie is gebaseerd op een boek. Juist ja.. :roll:

Patriot! 22 december 2006 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk (Bericht 2267897)

De B van Canada? :roll:

Uh-Huh 22 december 2006 15:47

Trouwens, "België barst" is zooooooo Vlaams Blokkerig en het is nu Vlaams Belang. Ge moet meegaan met uw tijd eh. :twisted:

Uh-Huh 22 december 2006 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2267934)
De B van Canada? :roll:

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be