![]() |
In welk kwadrant bevindt u zich ?
|
ik bevind mij ook in het kwadrant minder Blokkers/meer sociale zekerheid
Ook een waarheid als een koe |
meeeeuuuuh
sorry Distel. |
Citaat:
|
Ik zit in het kwadrant: een beter bestuur/minder racisme.
|
Ik zit in het kwadrant minder bestuur meer vrijheid
daarom stem ik ook [size=7]LAT![/size] :P |
Dejohan,
Citaat:
|
hoe meer meeëters hoe kleiner het stukje taart op je bord... op den duur moet je tevreden zijn met kruimels :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DeJohan,
Citaat:
|
Voor zover ik mij kan herinneren liggen wij met onze planeet Aarde op de grens van het alfa en het beta kwadrant. De Federatie ligt grotendeels in het alfa kwadrant, de klingons leven in het betakwadrant. In het Deltakwadrant komt ge beter niet want daar wonen de vermaledijde Borg.
Maar da was de vraag ni zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deportaties zijn inhumaan. Een simpel voorbeeld: vele kinderen kunnen de taal van daar niet meer lezen of schrijven
Bullshit. Vele kinderen spreken alleen maar de taal van ginder. En velen gaan dat doen voor de rest van hun leven, net zoals hun ouders en grootouders. Vandaar ook hun enorme leerachterstand, hun moeilijke en vaak afgebroken schoolcarrières. Hun ouders staan erop dat ze de taal ginder thuis blijven spreken zodat ze met hun familie van ginder blijven communiceren en later volgens hun tradities van ginder een geschikte bruid of -bruidegom kunnen importeren waarmee ze dan in de taal van ginder verder mee kunnen communiceren. De taal van ginder en de culturele gebruiken van ginder die zijn stukken belangrijker dan de taal en culturele gebruiken van hier. En de koran zal ook wel een beetje helpen om de geschreven taal van ginder hier op peil te houden. |
Ik woon naast een huis van het OCMW. Daar hebben ze apartementen van gemaakt.
Ik heb geen enkele last gehad met vreemdelingen. Maar wél met Vlaamse OCMW'ers. Het laatste krapuul dat ze erin gestoken hebben, gooit hun stront in zakjes over de muur. Ik pleit voor een harde aanpak van niksnutten aan het OCMW. Ik bedoel daarmee het gespuis dat doelbewust en kwaadwillig van het systeem profiteert. Voor mij mogen ze die gasten doodschieten. Dan is er meer geld over voor pensioenen, gehandicapten, werklozen die wél oprecht naar werk zoeken en mensen die echt hulp nodig hebben van het OCMW. Dood aan de sociale parasieten!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be