Voodoo Child |
23 december 2006 01:09 |
Godver jongenslief, ik hoop dat al die apen kanker krijgen, een pest voor de maatschappij dat die zijn.
Ok telefonische énquetes zijn gewoon kut en ge doet er beter ni aan mee want anders blijven ze u bellen, idioten zoals ik moeten natuurlijk zelf tot die vaststelling te komen. Maar dat heb je vrij rap geleerd, je hoort "goeiedag mijnheer, wij zijn blabla jadijada ENQUETE blabla jadijada" en je zegt "NEE" en je hangt op, simpel dus :)
Getuigen van jehova zijn gelukkig herkenbaar, oudere mensen met nen boekentas, gewoon niet opendoen en als ze undercover hebt ge natuurlijk tegenslag, maar hun openingsrede duurt gelukkig maar een goeie 30 seconden, daarna stuur ik ze een lege blik en de deur gaat dicht.
Maar wat echt pas een plaag is zijn die schijtapen die in het stad enquetes afnemen, iedereen op dit forum doet alsof het altijd de allochtonen zijn maar zij zijn nog maar klein bier ivg met die enquete kutzwammen.
ELKE keer als ik mij in het stad begeef heb ik het aan mijn broek, een boekenclub, greenpeace, WWF, gaia, een of andere lul uit iran die een handtekening wil, proximus, mobistar, orange, een of andere mongo die leerboeken wil exporteren naar sjakamaka en continu rondloopt met café-romans :?
In het begin was ik nog vriendelijk, ge hoort "mijnheer, mag ik u iets vragen", ik dacht dan bij mezelf die mens moet de weg weten ofzo, maar voor je het weet komen ze u daar lastigvallen met alle problemen in die wereld, kernafval, hongersnood, mijnenvelden, koeien die teveel slaag krijgen, pandabeertjes die doodvallen. Gelukkig ben ik daarin hard geworden, ze krijgen bij mij een lekker "talk to the hand" gebaar, ik loop ze gewoon omver of ik wens ze toe om onder een auto te lopen.
Allemaal de schuld van die enquetes, ooit was ik echt een vriendelijke jongen :(
|