![]() |
Rot, rotter het rotst!
Citaat:
Deze crimineel kan voor de Waalse publieke opinie zomaar terug zijn politieke carrière hervatten na al zijn corruptie. Hij krijgt applaus, van al degene die hij bediend heeft. Dit is het toppunt van clientelisme. Een normaal mens kan hier niet bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjoemelaar wordt toegejuicht.
"Jacques Van Gompel, de voormalige burgemeester van Charleroi na zijn opsluiting in oktober, heeft vrijdag voor een volle gemeenteraadszaal onder applaus de eed afgelegd als gemeenteraadslid. Meteen daarna verliet hij de zaal, waardoor hij zich schikte naar de voorwaarden die de onderzoeksrechter aan zijn vrijlating had gekoppeld".
Hoelang moet Vlaanderen nog blijven opdraaien om dergelijke toestanden met onze transfers in stand te houden? Hoe kan Vlaanderen nog samenwerken met Wallonië als corruptie met applaus toegejuicht wordt? |
Citaat:
Soms vraagt een mens zich af 8O :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af wat er zou gebeuren mocht Jean-Pierre Van Rossem zich terug met de politiek gaan bezighouden.
|
Door het communautair gestook vanuit Vlaanderen kan de PS zich profileren als redder des Vaderlands en belangrijkste troef van de franstaligen bij de komende onderhandelingen. Eerst geef je hen de wapens in handen en dan sta je te klagen dat ze die ook gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vraag me af of er ooit een beter moment is geweest om de belgische constructie op te blazen. De voornaamste waalse partij verwikkeld in het ene corruptieschandaal na het andere, een federale regering die er niks van bakt, het koningshuis in opspraak en de rode duivels die geen bal meer raken. Het enige waaraan het ontbreekt is de wil om de juiste conclusies te trekken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be