Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bericht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7291)

Stefanie 3 december 2003 12:13

Even iets laten weten. Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd. Ik heb dat gisterenmorgen heel duidelijk aangetoond, maar hij begon over fluctueren. Ik heb helemaal niet gefluctueerd. Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren. Dat ik Superstaafs opmerkingen in die discussie misplaatst vond, mocht ik niet zeggen. Ik mag dus van haar geen eigen mening meer hebben. Hilarisch genoeg begon ze ook nog uit te leggen dat Superstaaf wél toch zo verdraagzaam is. Ze zou beter eens naar zichzelf kijken, maar goed. Op die manier kan ik dus niet duscutteren en kan ik hier dus niets komen doen. Ik vond dit forum altijd zeer goed, maar Superstaaf zijn misplaatste opmerkingen vind ik toch maar niks. Op die plaats hoorde dat gewoon niet. Van mij mag hij zijn mening hebben, ik wil niet zo onverdraagzaam zijn als Knuppel. Leven en laten leven. Maar ik mag toch zeggen wat ik van zijn opmerkingen vind? Ik mag toch nog altijd mijn eigen mening hebben? Ik HOEF het ook niet te pikken dat Superstaaf mij eerst verkeerd citeert (eergisteravond) en dan gisterenmorgen doodleuk beweert dat ik aan het fluctueren was. Van fluctueren was van mijn kant absoluut geen sprake. Ik heb mij niet zo ondubbelzinnig uitgesproken zoals iedereen hier op het forum schijnt te denken (iedereen die erop gereageerd heeft). Dat Superstaaf mij verkeerd begrepen heeft kan ik hem niet kwalijk nemen, maar hij zou dat wel mogen toegeven. En met een zo'n onverdraagzame knuppel in de buurt valt er helemaal niet meer de discutteren, dus geloof ik niet dat ik hier nog kan komen. Superstaaf en vooral onverdraagzame Knuppel hebben het mij onmogelijk gemaakt om hier nog langer te komen discutteren. Knuppel kan gewoon niet van mij verlangen dat ik het zomaar pik om verkeerd geciteerd te worden. Terwijl ik over motieven sprak, werd mij aangewreven en in de schoenen geschoven dat ik over daden gesproken had. Maar er is een groot verschil tussen dingen die 'n mens doet en de dingen die hij graag zou willen doen. Jammer genoeg is Superstaaf blijkbaar te blind om dat te zien. En Knuppel kan dus niet verdragen dat ik reageer wanneer ik verkeerd geciteerd word. Mooie boel.

Stefanie 3 december 2003 12:19

Toch nog even iets aan toevoegen. Dat Supertaaf even doorsloeg en versrikt raakte in zijn zwart-wit denken, daar kan hij niet aan doen. Maar Knuppel had wel mogen begrijpen dat het mij irriteert als ik verkeerd geciteerd word. Geen idee WAAROM het Superstaaf overkomen is, maar ik mag daar wél op reageren.

The Paulus Experience 3 december 2003 14:12

:lol: :lol: .. :lol:
[size=1]('k lach niet met u hoor, stefanie)[/size].. :lol:
...
..
:lol: :lol: :lol:
.
..
.
...
:lol: :lol: :lol: :lol: (sorry jongens) :lol: :lol:
...
:rofl: :rofl: :rofl:

Pelgrim 3 december 2003 14:39

T is precies grappig, Paulus?

The Paulus Experience 3 december 2003 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
T is precies grappig, Paulus?

énorm! :lol:

Patriot! 3 december 2003 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Even iets laten weten. Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd. Ik heb dat gisterenmorgen heel duidelijk aangetoond, maar hij begon over fluctueren. Ik heb helemaal niet gefluctueerd. Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren. Dat ik Superstaafs opmerkingen in die discussie misplaatst vond, mocht ik niet zeggen. Ik mag dus van haar geen eigen mening meer hebben. Hilarisch genoeg begon ze ook nog uit te leggen dat Superstaaf wél toch zo verdraagzaam is. Ze zou beter eens naar zichzelf kijken, maar goed. Op die manier kan ik dus niet duscutteren en kan ik hier dus niets komen doen. Ik vond dit forum altijd zeer goed, maar Superstaaf zijn misplaatste opmerkingen vind ik toch maar niks. Op die plaats hoorde dat gewoon niet. Van mij mag hij zijn mening hebben, ik wil niet zo onverdraagzaam zijn als Knuppel. Leven en laten leven. Maar ik mag toch zeggen wat ik van zijn opmerkingen vind? Ik mag toch nog altijd mijn eigen mening hebben? Ik HOEF het ook niet te pikken dat Superstaaf mij eerst verkeerd citeert (eergisteravond) en dan gisterenmorgen doodleuk beweert dat ik aan het fluctueren was. Van fluctueren was van mijn kant absoluut geen sprake. Ik heb mij niet zo ondubbelzinnig uitgesproken zoals iedereen hier op het forum schijnt te denken (iedereen die erop gereageerd heeft). Dat Superstaaf mij verkeerd begrepen heeft kan ik hem niet kwalijk nemen, maar hij zou dat wel mogen toegeven. En met een zo'n onverdraagzame knuppel in de buurt valt er helemaal niet meer de discutteren, dus geloof ik niet dat ik hier nog kan komen. Superstaaf en vooral onverdraagzame Knuppel hebben het mij onmogelijk gemaakt om hier nog langer te komen discutteren. Knuppel kan gewoon niet van mij verlangen dat ik het zomaar pik om verkeerd geciteerd te worden. Terwijl ik over motieven sprak, werd mij aangewreven en in de schoenen geschoven dat ik over daden gesproken had. Maar er is een groot verschil tussen dingen die 'n mens doet en de dingen die hij graag zou willen doen. Jammer genoeg is Superstaaf blijkbaar te blind om dat te zien. En Knuppel kan dus niet verdragen dat ik reageer wanneer ik verkeerd geciteerd word. Mooie boel.

O.

Supe®Staaf 3 december 2003 16:55

Citaat:

Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd.

Even iets laten weten.
Ik moet me tegenover Stefanie echt diep verontschuldigen.
Ik citeerde haar teksten letterlijk, en dat kan uiteraard niet anders dan uiterst verkeerd zijn.
De confrontatie met eigen schrijfsels kan een diepe zielenood teweegbrengen, zoveel is nu duidelijk.

Ik probeer het goed te maken met dit geschenkje in het kader van de betreffende discussie:

Rudy Van Nespen 3 december 2003 16:57

Maar meiske toch,

Ge moet zo niet wenen...
Hier...Ne lekstok!

:rofl:

Knuppel 3 december 2003 17:22

Citaat:

Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren....

En met een zo'n onverdraagzame knuppel in de buurt valt er helemaal niet meer de discutteren, dus geloof ik niet dat ik hier nog kan komen. Superstaaf en vooral onverdraagzame Knuppel hebben het mij onmogelijk gemaakt om hier nog langer te komen discutteren. Knuppel kan gewoon niet van mij verlangen dat ik het zomaar pik om verkeerd geciteerd te worden.....

En Knuppel kan dus niet verdragen dat ik reageer wanneer ik verkeerd geciteerd word. Mooie boel.

Fijn voor jou dat Knuppel, ondanks alles, niet bij machte was jou te beletten iedereen hier de zuivere waarheid te vertellen...

Ik heb ook geen zin meer om zo'n leuke forumfiguur als jij hier weg te pesten.
Het spijt mij dat ik zo onverdraagzaam was. Daarom smeek ik je op mijn blote knieën:

[size=6]Stefanieke, blijf a.u.b. bij ons :!: :!: :!: [/size]

The Paulus Experience 3 december 2003 17:36

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Merci! dat had ik even nodig! :)

[size=1](u krijgt er van mij gratis een optische illusie bij!)[/size]

dejohan 3 december 2003 18:12

Euhm, ik dacht dat het voor te lachen was, maar als het niet zo is: kan iemand de link posten naar betreffende discussie?

thePiano 3 december 2003 18:18

Citaat:

Even iets laten weten. Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd. Ik heb dat gisterenmorgen heel duidelijk aangetoond, maar hij begon over fluctueren. Ik heb helemaal niet gefluctueerd. Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren. Dat ik Superstaafs opmerkingen in die discussie misplaatst vond, mocht ik niet zeggen. Ik mag dus van haar geen eigen mening meer hebben. Hilarisch genoeg begon ze ook nog uit te leggen dat Superstaaf wél toch zo verdraagzaam is. Ze zou beter eens naar zichzelf kijken, maar goed. Op die manier kan ik dus niet duscutteren en kan ik hier dus niets komen doen.

Als je lange tenen hebt kan je hier inderdaad niks komen doen. Wacht tot 'ze' met bedreigingen enzo afkomen, wat ga je dan zeggen? Om je moeder roepen? :roll:

Knuppel denkt nog altijd dat ze de 'mama' van dit forum is, en Super eigent zich de titel van het geweten op. Leer er maar mee leven, moet ik ook doen ;)

Rudy Van Nespen 3 december 2003 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Even iets laten weten. Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd. Ik heb dat gisterenmorgen heel duidelijk aangetoond, maar hij begon over fluctueren. Ik heb helemaal niet gefluctueerd. Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren. Dat ik Superstaafs opmerkingen in die discussie misplaatst vond, mocht ik niet zeggen. Ik mag dus van haar geen eigen mening meer hebben. Hilarisch genoeg begon ze ook nog uit te leggen dat Superstaaf wél toch zo verdraagzaam is. Ze zou beter eens naar zichzelf kijken, maar goed. Op die manier kan ik dus niet duscutteren en kan ik hier dus niets komen doen.

Als je lange tenen hebt kan je hier inderdaad niks komen doen. Wacht tot 'ze' met bedreigingen enzo afkomen, wat ga je dan zeggen? Om je moeder roepen? :roll:

Knuppel denkt nog altijd dat ze de 'mama' van dit forum is, en Super eigent zich de titel van het geweten op. Leer er maar mee leven, moet ik ook doen ;)

Zeg dat onze Wiesenthal het gezegd heeft!
:rofl:

Brabo 3 december 2003 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Euhm, ik dacht dat het voor te lachen was, maar als het niet zo is: kan iemand de link posten naar betreffende discussie?

Het begint zo ongeveer hier:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...r=asc&start=75 en loopt door tot het einde van de topic (de discussie gaat tss El Cid, Stefanie, Knuppel & SuperS, laat je niet door de anderen afleiden :wink: ).

Antoon 3 december 2003 20:03

Citaat:

Ben je zwanger ?

Brabo 3 december 2003 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

[...]

Ben je zwanger ?

En? Word je vader?

George 3 december 2003 20:18

Vermits Tegendraadigaard het hier effe laat afweten zal ik het maar doen [size=6]TEGENBERICHT[/size]

Supe®Staaf 3 december 2003 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Super eigent zich de titel van het geweten op.

Jaja, ik herinner mij vagelijk zoiets.....
Kan je me die thread even opsnorren en linken? :)

Stefanie 3 december 2003 21:14

Superstaaf, je liegt dat je zwart ziet. Ik heb dat bericht nu al twee gekopieerd en opnieuw in die draad gepost. Jij hebt me wel duidelijk woorden in de mond gelegd die ik niet gezegd heb. Toen ik daarover kloeg, heb je inderdaad de betreffende tekst gekopieerd, maar dat was na je foutieve samenvatting van de discussie wat mijn bijdrage aan die discussie betreft.

Piano, lange tenen heeft er niets mee te maken. Ik scheld namelijk niet en provoceer niet. Ik probeer dat te vermijden. Het punt is dat ik me in die draad dubbelzinnig heb uitgedrukt en Superstaaf en Knuppel maakten daar een zwart-wit visie van. Aangezien ik net probeerde te nuanceren, pikte ik die zwart-wit visie, die Superstaaf mij ONTERECHT opplakte niet.

Knuppel, ik merk dat je toegaf dat ik inderdaad dubbelzinnig geweest was. Superstaaf was in zijn samenvatting expleciet: Ik had volgens hem gezegd "Kan niet". Dat had ik helemaal niet gezegd en ik heb dat duidelijk weerlegd.

Nee, ik ben niet zwanger, maar ik pik niet dat men mij woorden in de mond legt die ik niet gezegd heb.

En tenslotte, Knuppel, mijn berichten waren helemaal geen scheldpartij. Er staan helem�*�*l geen scheldwoorden in aan het adres van Superstaaf. Ik trok misschien wel hard van leer, maar ik wist dat Superstaaf daar tegen kan. Ik wist heel goed dat hij daar niet zwaar aan tilt. Hij heeft letterlijk gezegd dat hij een brede rug heeft. Denk je trouwens niet dat Superstaaf zichzelf niet kon verdedigen? Ik had misschien wel een bitse discussie met hem, maar het ging goed tot jij je ermee kwam bemoeien.

Superstaaf heeft op het forum duidelijjk de vrije meningsuiting verdedigd. Dan moet hij kunnen tegen dingen die hij misschien niet graag hoort.

En, Supertaaf, Knuppel gaf vanmiddag duidelijk toe dat ik dubbelzinnig geweest ben. Misschien moet dat je eens even tot nadenken stemmen. Daarmee heeft Knuppel namelijk gezegd dat ik gelijk had. Nu, 't kan zijn dat je niet van slechte wil was en het niet de bedoeling van jou was om mijn woorden fout te interpreteren. Ik wil daar begrip voor opbrengen. Maar dan moet alles kunnen uitgepraat worden zonder het verwijt te krijgen dat je je aanstelt of zo. En, er is een verschil tussen een scheldpartij en verwijten. Ik maakte enkel verwijten wat betreft je stijl. Die vond ik d�*�*r ongepast. Schelden is dat dus niet.

Stefanie 3 december 2003 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren....

En met een zo'n onverdraagzame knuppel in de buurt valt er helemaal niet meer de discutteren, dus geloof ik niet dat ik hier nog kan komen. Superstaaf en vooral onverdraagzame Knuppel hebben het mij onmogelijk gemaakt om hier nog langer te komen discutteren. Knuppel kan gewoon niet van mij verlangen dat ik het zomaar pik om verkeerd geciteerd te worden.....

En Knuppel kan dus niet verdragen dat ik reageer wanneer ik verkeerd geciteerd word. Mooie boel.

Fijn voor jou dat Knuppel, ondanks alles, niet bij machte was jou te beletten iedereen hier de zuivere waarheid te vertellen...

Ik heb ook geen zin meer om zo'n leuke forumfiguur als jij hier weg te pesten.
Het spijt mij dat ik zo onverdraagzaam was. Daarom smeek ik je op mijn blote knieën:

[size=6]Stefanieke, blijf a.u.b. bij ons :!: :!: :!: [/size]

:mrgreen: Je hebt vanmiddag toegegeven dat ik dubbelzinnig geweest was. Daarmee stelde je Superstaaf in het ongelijk. In zijn samenvatting van de discussie van maandag legde hij me wel degelijk woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Mijn verwijten waren terecht. :mrgreen: Maar ja, toen kwam jij binnen gestormd en kreeg ik de wind van voor. Heb jij nog nooit meegemaakt dat iemand je verkeerd begrepen had? Maar van jou mocht ik dat dus niet uitleggen aan Superstaaf.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be