![]() |
De middenstand regeert het land
Een mens komt wat tegen op deze mistige winkeldagen .
Moest ik naar de bloemenwinkel om hyacinten . Vroeg dat mens : Is het voor eigen gebruik ? Moest ik naar de diamantair . Gelieve aan te bellen ? Jamaar meneer , met die overvallen . Wie overvalt dat ? Moest ik om zaklampen naar de Amerikaanse stock . Ik zei : wij gebruiken dat als kerstverlichting . Vroeg die kalle : Is dat echt ? En dat is verbaasd dat ze al eens failliet gaan . En die schuldenberg een leven lang meezeulen . En dat ze niet kunnen genieten van een sociaal steunfonds . Wat is dat ? |
De middenstand betaalt het land
|
Mia heeft het licht gezien, ze zegt niemand gaat verloren. Steren komen, steren gaan, aleen Elvis blijft bestaan. Mia heeft nooit afgezien, ze vraagt .....
|
Am, G, C
F, G, C :music: |
Citaat:
'de middenstand regeert het land, beter dan ooit tevoren, mia heeft nooit afgezien ze zegt niemand gaat verloren' |
En plakken moogt ge ook al bij de middenstand .
|
Citaat:
|
Een gazet moet je trouwens ook al niet meer kopen als je naar de middenstand gaat , die weten alles .
En ze geven je altijd gelijk . Niets dan voordelen aan de middenstand dus . En dan vergeet ik nog de bonnekes voor de jaarlijkse eindejaarsactie ! |
Ja bekijk eens wat wij betalen en maar terug krijgen
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be