![]() |
Osama bin laden onder schot- of niet.
Ik heb daarnet een videootje gezien op de site van de (zeer rechtse) Franse krant Le Figaro waarin beweerd wordt dat tot twee maal toe Franse troepen Bin Laden Himself onder schot hadden, maar geen bevel kregen om te schieten van de VS. Er wordt beweerd dat de VS belang hebben om bin Laden in leven te houden omdat dat een goed excuus is om in Afganistan te blijven. Dit verleent de VS de nodige bases die op slechts één uur vliegen zijn van Teheran, Islamabad en China.
http://www.lefigaro.fr/ |
Een LSP'er heeft ook alle belang met te stemmen voor Vlaams Belang, want zo hou je het in leven. En met het boze wolf van het VB bestaande, heeft LSP, antifa, Als, en weet ik nog allemaal, toch nog iets om mensen mee te ronselen.
Logisch, toch? |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=72667
topic bestaat al min of meer! |
Is wss de bedoeling dat die blijft leven...
|
Citaat:
De reporter zegt dat hij heeft "van horen zeggen" dat de Fransen wachtten op instructie van de VS om te schieten ... Een en ander wordt tegengesproken door het Franse leger en door het Franse ministerie van defensie. Maar het is bekend dat de Fransen zéér goede maatjes zijn met de Amerikanen. De vraag wordt gesteld waarom de Fransen in 's hemelsnaam zouden moeten wachten op Amerikaanse instructies. |
Dat moet dan wel een ongelofelijk gedisciplineerde soldaat geweest zijn om de verleiding de trekker over te halen te weerstaan! Ik zou daar gerust de krijgsraad voor willen riskeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel de theater is een één groot georcestreerde leugen van 21° eeuw, heel de wereld moet dat inslikken eventueel met geweld,. If u are not with us...je weet wel eh.
|
Ik denk dat die Franse troepen vooral geïnteresseerd zijn in hun 15 minutes of shame/fame.
|
Citaat:
Ook tijdens de eerste golfoorlog hebben ze hen moeten terugroepen of ze hadden Sadam al meegebracht in een bodybag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be