![]() |
Boodschap Albert bevat gecodeerde oproep
[FONT=Arial]'Er wordt een nationale militaire macht ontplooid met als doel een burgeroorlog'[/FONT][FONT=Arial]. Deze woorden zijn vandaag letterlijk door koning Albert II uitgesproken. De Kersttoespraak van Albert was onmiskenbaar gecodeerd en bevat een onderliggende boodschap. U hebt wellicht de Vlaamse versie gehoord en daar is niets mis mee, maar wij mochten toevallig de Franstalige versie horen (zoals geweten spreekt een deel van de koninklijke familie ook een aardig mondje Frans). Men hoeft geen professor in de cryptologie te zijn om die verborgen boodschap te ontcijferen. Het volstaat de eerste woorden uit elke zin van de zogezegde vredesboodschap na elkaar te zetten en men komt tot een - wij wikken onze woorden - onrustwekkende boodschap. Voor wie? Dat blijft vooralsnog onduidelijk. Maar dat er een soort royalistische staatsgreep, naar analogie met de Franse Restauration in de 19de eeuw, op til is in België, moge duidelijk wezen. De gedecrypteerde code is onherroepelijk duidelijk en ondubbelzinnig! Laat u dus geen zand in de ogen strooien: de echte toespraak heeft niets, maar dan ook niets te maken met prins Laurent, VW of de status van ons land in het buitenland.[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]De volledige toespraak (in het Frans), de gedecodeerde boodschap en de vertaling op www.defrut.be[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]Aarzel niet en stuur het bewijsmateriaal gerust door naar vrienden en collega's! Dit MOET uitkomen![/FONT] [FONT=Arial][/FONT] Ondanks alles: prettige feestdagen! |
![]() |
Moet hij daar zo oud voor geworden zijn!:-(:?8O:roll:
|
leontina, hoe gaat het met maya ?
grapje... de frut is wel een heel satirische krant... |
onzin hoort bij K & k.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, wat bedoelde je hiermee ? |
Citaat:
|
Ik begrijp niet wie er nu naar die aap nog luistert ?
|
Naar wie zou men dan nog wel moeten luisteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*rent ver weg* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook even gekeken.
Jaja, de blub(ik ben een vis)bers zullen blij zijn zeker :) Maar na 2 minuten werd ik walgelijk van die zever. Op welke planeet leeft die man? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be