![]() |
Geschenkjes
Wie kreeg geschenkjes? Welke? Van wie?
|
geschenkjes, bah, kapitalistische geldwolf, wij vieren Kerstmis nog omwille van de sfeer en de geboorte van Jezuske.
Cadeautjes delen wij wel uit met Sint-Maarten, die zogenaamde kerstman die een verzinsel is, komt er bij ons niet in |
Citaat:
Oh ja, ik kreeg voorlopig alleen een agenda voor het nieuwe jaar en vier krasloten (met vijf euro die ik mag gaan ophalen bij de plaatselijke dagbladhandel.) Ik weet het, bitter weinig, maar we mogen toch niet kapitalistisch worden, eh. ;) |
Ik krijg liefst zo weinig mogelijk geschenken bij Kerstmis.
|
Geen kadoo's.
|
Citaat:
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het echte nieuwjaar wordt immers gevierd op 21 maart, of bij het aanbreken van een nieuwe lente. Is dat trouwens niet beter geschikt, ik bedoel ook voor de groenen ? (Nieuwjaar kan eventueel vervangen worden door het feest van de Zonnewende dan :-P ;-)) |
Ik kreeg een cadeaucheque voor de parfumerie van mijne sjoe omdat hij me horen zeggen had dat mijn schandalig duur 6-maandelijks potteke dagcrème bijna op is... wat de arme schat blijkbaar niet wist is dat wij geen kerstgeschenkjes kopen maar nieuwjaarsgeschenkjes dus zo kan hij de andere helft ook nog betalen :twisted: |
Ik ben iemand die liever cadeautjes geeft dan krijgt, maar men weet mij toch telkenmale weer te verbazen. :)
|
ik heb een doos koffie-chocolatjes gekregen.
|
atm: 1 doos cherrykes, 1 doos truffels, 2 paar kousen (1 paar met snoopy, 1 paar met popeye), 1 cadeaubon voor mijn vaste kledingwinkel, een flashy jimi hendrix kalender
nog veel te komen aangezien ik een van de dagen nog verjaar ^^ |
Ik heb van men peter ne gps gekregen, kei zaleg.
Voorts ook nog geld, waardebonnen en krasbiljetten. diegene die hier zeggen dat ze geen kadoo's willen zen leugenaars :p |
amai das toch ook een ferme merde krasbiljetten krijgen. Da's toch echt zielig als ge enkel dat kunt bedenken om te geven.
Enfin. ik heb gekregen en ook gegeven. Iedereen content, niewaar? Vooral de chocolade die ik kreeg was tof. Kga der straks van eten peins ik :) En om te geven... Een massage geven mee kerst = goede kerst ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel als je iemand eentje cadeau geeft en die wint, dat je je niet zo gelukkig zal voelen :D |
Citaat:
|
'k wou net iets gelijkaardigs vragen :)
ik heb geld gekregen, zo wa half nieuwjaar/kerst eigenlijk en voor de rest vind ik kroketten e.d. ook al goed als cadeau |
:cheer: :bday: :cheer:
![]() |
:lol:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be