![]() |
Wat is je leukste belevenis ooit ?
Ik zat daarjuist in café 'tgoe gevoel in Assenede .
Naast mij zat een lesbisch stel en die begonnen te kussen ( t'waren Kelly en Brigitte ) , mar ook te lebberen en te slebberen . En kaffer had zogezegd niets in de smiezen ? Zogezegd 8-) En wat is jullie leukste belevenis ooit ? |
Citaat:
Ontopic: Ik heb zoveel leukste belevenissen gehad. Het zou oneerlijk zijn slechts eentje eruit te kiezen. |
Citaat:
Of Kelly links is weet ik niet . Af en toe rammelt ze een gast af die een beetje teveel naar Brigitte kijkt . Vind ik ook wel leuk , vandaar dat ik zo zat te gluren 8-) |
Citaat:
|
Kelly en Brigitte ?
|
Citaat:
Zij is het wijveken , en ik mocht er niet op want Kelly het manneken ( de lelijke ) zat erbij :-( |
Citaat:
Kaffer weet het aan boord te leggen om stiekem te kijken 8-) A propos , Kelly en Brigitte zijn getrouwd , maar Brigitte denkt aan scheiden 8-) |
Dat mijn x zijn straf heeft gehad, gelachen dat ik gedaan heb,gelachen
|
mijn leven zit boordevol mooie momenten.
ik ben dan ook links. ;-) |
Citaat:
Kelly zei eens tegen mij: we laten die hoer zitten en we gaan overspel plegen . Kafferken weg natuurlijk met Kelly . Toen zei Kelly : hier is't . Het was den Harlekijn , zo'n half bordeel tussen Assenede en Ertvelde . Die Kelly begon mij daar efkes zééééééééééér intiem te zijn met Nele , de dochter van miss tuborg . Het was me daar weer het avondje wel . |
Citaat:
|
Citaat:
Die leven pas in een droom . Om een lang verhaal kort te maken , na een halfuur was Brigitte daar ook :-( |
Citaat:
|
Het life bijwonen van een optreden van Simon & Garfunkel is echt wel onvergetelijk.
Paulus. |
Citaat:
En ik zat daar met Jantje Prietpraat , Ralf Het Kalf en Nele die dochter van mis Tuborg die geen tanden heeft :-( Een leuke belevenis was het wel , ja . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be