![]() |
Michelle Martin komt vrij in 2007 en wil naam veranderen
<H1 style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 0px; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px; PADDING-TOP: 0px">Michelle Martin komt vrij in 2007 en wil naam veranderen
![]() Michelle Martin, de ex-echtgenote van Marc Dutroux die in juni 2004 door het hof van assisen tot 30 jaar cel werd veroordeeld, zou in de loop van 2007 vrij kunnen komen. Martin zit sinds augustus 1996 in de cel en heeft dus al een derde van haar straf uitgezeten. De families van de slachtoffers werden afgelopen maart al op de hoogte gebracht van haar mogelijke vrijlating. Modelgevangene Michelle Martin zou, indien ze vrijgelaten wordt, graag "een bladzijde in haar leven omdraaien", onthult het Franstalige weekblad Le Soir Magazine woensdag. De ex-vrouw van Dutroux, die wordt omschreven als "modelgevangene", zou al een minnaar hebben en een "onthaalfamilie" tussen Namen en Eghezée. Nog volgens Le Soir Magazine zou Martin na haar vrijlating van plan zijn om haar naam en uiterlijk te veranderen. (belga) </STRONG></EM></U></I></B> </H1> ![]() Michelle Martin, de ex-echtgenote van Marc Dutroux die in juni 2004 door het hof van assisen tot 30 jaar cel werd veroordeeld, zou in de loop van 2007 vrij kunnen komen. Martin zit sinds augustus 1996 in de cel en heeft dus al een derde van haar straf uitgezeten. De families van de slachtoffers werden afgelopen maart al op de hoogte gebracht van haar mogelijke vrijlating. Modelgevangene Michelle Martin zou, indien ze vrijgelaten wordt, graag "een bladzijde in haar leven omdraaien", onthult het Franstalige weekblad Le Soir Magazine woensdag. De ex-vrouw van Dutroux, die wordt omschreven als "modelgevangene", zou al een minnaar hebben en een "onthaalfamilie" tussen Namen en Eghezée. Nog volgens Le Soir Magazine zou Martin na haar vrijlating van plan zijn om haar naam en uiterlijk te veranderen. (belga) bron: het laatste nieuws - - - - - - veroordeelt worden tot 30 jaar en na 1/3 al vrijkomen, welkom in België, dringend tijd dat deze wet eens wordt afgeschaft! </STRONG></EM></U></I></B> |
No problem. Op voorwaarde, dat datum, uur en plaats van het ontslag uit de gevangenis een week voordien openbaar gemaakt wordt in alle media: pers, radio en TV en dat de politiediensten die dag op 10 kilometer afstand van die plaats gaan blijven. Hopelijk zal er wel iemand zijn om haar een hartelijk welkom te bezorgen met enkele flessen vitriool, kwestie om meteen al haar uiterlijk te veranderen.
|
Citaat:
Echt ON-GE-LOOFE-LIJK, welkom in België. De meest gehate vrouw in belgique komt 3 (DRIE!) jaar na haar veroordeling in aanmerking voor een vervroegde invrijheidstelling, omdat ze daarvoor al 10 jaar in voorhechtenis zat. Waarom krijgen medeplichtigen aan meervoudige moord toch zo'n kans? Wie zal de volgende zijn ... |
Citaat:
alleen doet men in België de straftijd maal 3 omdat men weet dat er de wet Lejeune is die vrijlating toelaat voor een eerste veroordeling na 1/3 v/d straf en voor een recidief na 2/3 van de straf. |
Citaat:
normaal bij misdrijven seksueel misbruik kan men niet gebruik maken van de regeling na 1/3 straf maar is het per definitie pas mogelijk na 2/3 straf of is zij niet echt veroordeeld voor seksueel misbruik ? misschien is medeplichtigheid voor de ontvoering maar niet voor misbruik |
"a witch, a witch! burn the witch!"
:roll: |
zet haar uit in een jachtgebied in Duitsland of Engeland ..hebben Jagers tenminste ook wat te doen :twisted: :-P
|
Citaat:
|
![]() |
Laat ik eerlijk zijn:
ik zou ook mijn naam veranderen. |
Ik zou mijn naam en uiterlijk ook veranderen moest ik van haar zijn.
|
Citaat:
|
Kleine nuancering:
Michelle Martin MISSCHIEN vrij in 2007 BRUSSEL - Michelle Martin, de ex-echtgenote van Marc Dutroux die in juni 2004 door het hof van assisen tot 30 jaar cel werd veroordeeld, zou in de loop van 2007 vrij kunnen komen. Martin zit sinds augustus 1996 in de cel en heeft dus al een derde van haar straf uitgezeten. De families van de slachtoffers werden afgelopen maart al op de hoogte gebracht van haar mogelijke vrijlating. Michelle Martin zou, indien ze vrijgelaten wordt, graag ''een bladzijde in haar leven omdraaien'', onthult het Franstalige weekblad Le Soir Magazine woensdag. De ex-vrouw van Dutroux, die wordt omschreven als ''modelgevangene'', zou al een minnaar hebben en een ''onthaalfamilie'' tussen Namen en Eghezée. Nog volgens Le Soir Magazine zou Martin na haar vrijlating van plan zijn om haar naam en uiterlijk te veranderen. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF27122006_035 |
Citaat:
maar met die idiote wetten hier betekent dit veel minder natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die zware criminele in 2007 al zou vrij komen zou dat nog een extra deuk geven in het nu al fel besmette imago van justitie en zou dat zeker niet gepikt worden door de bevolking. :twisted: |
Michelle Martin komt helemaal niet vrij, weer typisch iets voor het laatste nieuws en de VBers die het weer direct geloven.
Martin heeft zelfs nog geen aanvraag ingediend en moest ze die indienen zou ze die worden afgewezen omdat ze volledig niet in orde is voor zo'n vrijlating. Ik vraag me dan ook sterk af waar men het vandaan haalt dat martin zelfs al haar vrijlating aan het voorbereiden is. Arm vlaanderen! |
Citaat:
Ze komt vrij. Je zult het te horen krijgen een paar dagen/weken nadat ze al vrij is. Het nieuws wordt momenteel al losgelaten op Vlamingen en walen, zodat ze wat kunnen opwarmen, wat stoom aflaten, dat dat toch niet kan en wat nog meer, nog wat politieke en/of andere debatten op TV, radio en in de pers en tegen de tijd dat ze echt vrij komt is het allang geen nieuws meer. Wedden? Dat hebben de bij den Elio ook gedaan.... Veel lawaai en getier over het ene dossier en dan plots pfffffff - zo leeg als een ballon en geen haan (heheh... what's in a word) meer die er naar kraait. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be