Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Meer Amerikaanse doden in Irak dan op 9/11 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73305)

nubian 27 december 2006 21:43

Meer Amerikaanse doden in Irak dan op 9/11

Het aantal gesneuvelde Amerikaanse militiaren in Irak heeft het aantal slachtoffers van de aanslagen van 11/09/2001 in NewYork en Washington ingehaald.
In totaal 2973 mensen vonden ruim vijf jaar geleden de dood toen terroristen zich met gekaapte vliegtuigen in het World Trade Center in New York en het Pentagon bij Washington boorden. Een toestel stortte neer in de staat Pennsylvania.
Volgens tellingen zijn er tot nog toe in Irak 2974 of 2975 Amerikaanse militairen gesneuveld. Het Amerikaanse ministerie van Defensie houdt dat aantal vooralsnog op 2957.

deryz 27 december 2006 21:47

elke amerikaanse dode is er 1 te veel, elke terrorist dood is goed

Pietje 27 december 2006 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2280655)

Die terroristen zijn er wel pas kunnen komen nadat de VS Irak was binnengevallen.

Pietje 27 december 2006 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2280645)
Het aantal gesneuvelde Amerikaanse militiaren in Irak heeft het aantal slachtoffers van de aanslagen van 11/09/2001 in NewYork en Washington ingehaald.
In totaal 2973 mensen vonden ruim vijf jaar geleden de dood toen terroristen zich met gekaapte vliegtuigen in het World Trade Center in New York en het Pentagon bij Washington boorden. Een toestel stortte neer in de staat Pennsylvania.
Volgens tellingen zijn er tot nog toe in Irak 2974 of 2975 Amerikaanse militairen gesneuveld. Het Amerikaanse ministerie van Defensie houdt dat aantal vooralsnog op 2957.

Hoe noemt "Georges Dubya" zoiets ?? Collatoral dammage, dacht ik.

nubian 27 december 2006 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2280645)
. Het Amerikaanse ministerie van Defensie houdt dat aantal vooralsnog op 2957.

Dat zegt al genoeg, volgens mij zijn het d'er meer, ney.... ben er vrij zeker van.

Vorenus 27 december 2006 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2280659)
Die terroristen zijn er wel pas kunnen komen nadat de VS Irak was binnengevallen.

Nochtans was 9/11 een terroristische aanslag dat gebeurde voor de invasie van Irak door Amerika.

Bovendien is het aantal Amerikaanse doden vergelijken ivm Irak en 9/11 compleet absurd.

Pietje 27 december 2006 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2280772)
Nochtans was 9/11 een terroristische aanslag dat gebeurde voor de invasie van Irak door Amerika.
.

T'is ook al meermaals aangetoond dat "9/11" niks met Irak te maken had.
De "9/11" terroristen waren Saoudi's en Egyptenaren. Indien Bush consequent had geweest had hij Saoudi Arabië en/of Egypte moeten aanvallen ipv Irak.
Maar nee, "GW" had dringend "scalps" nodig om "thuis" te tonen, en Irak zou een "hapklare brok" worden. Wrong thought !!! Wat had hij gedacht, dat ze hem in Irak met bloemen zouden opwachten ???

ministe van agitatie 27 december 2006 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2280655)

En wat als het gaat om een Amerikaanse terrorist?

baseballpolitieker 27 december 2006 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2280986)
En wat als het gaat om een Amerikaanse terrorist?

In dit geval is dat voor zover nog niet!

ministe van agitatie 28 december 2006 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2281056)

Amerikaanse terroristen bestaan niet? Zal ik je een lijstje toesturen van Amerikaanse (je bedoelt natuurlijk VS) terroristen? En dan spreek ik gemakshalve niet over staatsterrorisme natuurlijk...

nubian 28 december 2006 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2281056)

De Amerikanen zijn slimmer, zij manipuleren en brainwashen de volgende proefkonijnen tot een volmaakte eersteklasser terrorist om hun 'plannentje' te kunnen uitvoeren en beweren dan dat ze er niets me te maken hebben.;-) Maar ondertussen gaan de Amerikanen verder met hun 'worlddomination'

baseballpolitieker 28 december 2006 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2281076)
Amerikaanse terroristen bestaan niet? Zal ik je een lijstje toesturen van Amerikaanse (je bedoelt natuurlijk VS) terroristen? En dan spreek ik gemakshalve niet over staatsterrorisme natuurlijk...

Ik bedoelde in verband met 9/11!

baseballpolitieker 28 december 2006 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2281081)
De Amerikanen zijn slimmer, zij manipuleren en brainwashen de volgende proefkonijnen tot een volmaakte eersteklasser terrorist om hun 'plannentje' te kunnen uitvoeren en beweren dan dat ze er niets me te maken hebben.;-) Maar ondertussen gaan de Amerikanen verder met hun 'worlddomination'

Alles is mogelijk, en alles valt te bewijzen maar dat wil niet zeggen dat het daarom waar is!

nubian 28 december 2006 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2281086)
Alles is mogelijk, en alles valt te bewijzen maar dat wil niet zeggen dat het daarom waar is!

sjoeke....Als je het kunt bewijzen is het volgens mij dan ook wel waar;-)

baseballpolitieker 28 december 2006 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2281090)
sjoeke....Als je het kunt bewijzen is het volgens mij dan ook wel waar;-)

Dat is het net, tegenwoordig vinden alle complot theorieen wel bewijzen maar ga je ze daarom geloven!

ministe van agitatie 28 december 2006 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2281083)
Ik bedoelde in verband met 9/11!

Dus, jouw stelling
Citaat:

geldt alleen maar voor 11 september 2001? Voor andere terroristische aanslagen telt dat niet?

Blijft nog de vraag wat de VS dan in Irak doen, want Irak was niet betrokken bij 11 september 2001. Terroristen van integristische signatuur zaten daar onder Saddam's regime gewoon in de gevangenis.

Pietje 28 december 2006 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2281091)
Dat is het net, tegenwoordig vinden alle complot theorieen wel bewijzen maar ga je ze daarom geloven!

Dit is absoluut geen complottheorie, eerder de logica zelf. (en ik ben geen NWO-adept)

baseballpolitieker 28 december 2006 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2281092)
Dus, jouw stelling geldt alleen maar voor 11 september 2001? Voor andere terroristische aanslagen telt dat niet?

Nee maar ik dacht dat het wel over 9/11 ging!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2281092)
Blijft nog de vraag wat de VS dan in Irak doen, want Irak was niet betrokken bij 11 september 2001. Terroristen van integristische signatuur zaten daar onder Saddam's regime gewoon in de gevangenis.

Ja natuurlijk want saddam was de terrorist!

baseballpolitieker 28 december 2006 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2281094)
Dit is absoluut geen complottheorie, eerder de logica zelf. (en ik ben geen NWO-adept)

Logica bestaat niet meer in de 21ste eeuw!

Pietje 28 december 2006 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2281095)
Ja natuurlijk want saddam was de terrorist!

Welke terreur-aanslagen heeft hij gepleegd ?? (en nee, ik heb geen enkele sympathie voor die man)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be