![]() |
geesten bestaan echt.
Vrouw roept bewaking voor geest
![]() Een rechtbankbediende in North Carolina alarmeerde onlangs een stel bewakingsagenten toen ze meende een geest te zien in één van de kantoren van een rechtbankgebouw. Barbara Jones schrok zich een hoedje toen ze plots het beeld van een wazige vrouw zag verschijnen op één van de bewakingscamera's. In een gesloten kantoor zat een spookachtige figuur notities te nemen. Jones stuurde riep meteen de hulp in van bewakingsagenten om het 'spook' bij de lurven te vatten. Toen de agenten het kantoor binnengingen, liepen ze echter dwars door de spookverschijning. Heel wat mensen geloven trouwens al langer dat het spookt in het gebouw, Lincoln County Court. Sommige personeelsleden zijn ervan overtuigd dat er geesten huizen. ---- bron DS online |
Ik heb er ook een gezien. Het had grote tanden en een staart van een schelvis.
|
gij gelooft in god. da's ongeveer hetzelfde als in geesten geloven.
|
En blijkbaar komt dit enkel in Amerika voor:roll:
|
Waarschijnlijk een of andere verkeerde waarneeming die veroorzaakt wordt doordat het beeld wat onscherp is.
Als daarnaast nog eens heel wat mensen geloven dat het spookt in dat gebouw, gaat men natuurlijk ook sneller dingen zien die er niet zijn. Ik zie in ieder geval geen spook in die foto... |
Citaat:
|
Citaat:
|
wwwhoooeeeehaaaaaa
tuurlijk bestaan geesten.... Men zegt zelfs dat er grote geesten bestaan.... |
Citaat:
|
U zoekt dan ook verkeerd....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang ze maar van mijn gerief afblijven... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lékkere X-beentjes.
wat een goddelijke vrouw is het toch hé. |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be