Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Chantal Pauwels van Groen! krijgt een 'jobke' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73438)

Geertje 29 december 2006 11:29

Chantal Pauwels van Groen! krijgt een 'jobke'

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het laatste nieuws
De Antwerpse schepen Chantal Pauwels (Groen! ) gaat vanaf januari aan de slag bij het Ballet van Vlaanderen. Pauwels was na de verkiezingen van 8 oktober, waarbij Groen! slechts twee zetels binnenhaalde en ze niet verkozen raakte, genoodzaakt om op zoek te gaan naar een nieuwe job. Die lijkt ze nu gevonden te hebben bij het Ballet van Vlaanderen.

De groenen gingen een andere politiek voeren. Er zouden geen politieke postjes meer verdeeld worden. :-o

Maar als puntje bij paaltje komt doen ze toch maar lekker mee. :x

Mitgard 29 december 2006 13:04

mag een mens nu ook al niet meer werken, geertje?

predator 29 december 2006 13:32

Mitgard :

Citaat:

mag een mens nu ook al niet meer werken,
een goed voorbeeld verdient navolging Mitgard !

ERLICH 29 december 2006 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2284835)

Moest dit een vlaams belanger zijn geweest, dan op dezelfde wijze gereageerd?

Pietje 29 december 2006 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2285061)
Moest dit een vlaams belanger zijn geweest, dan op dezelfde wijze gereageerd?

Kunnen die werken ??

ERLICH 29 december 2006 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2285112)
Kunnen die werken ??

Ik weet niet wat een vb'er kan. Ik heb al wel gezien wat de rest kan en dat is "niets", allez buiten het zakken vullen en zich gedragen als parasiet. Wat ik wel nog niet heb gezien van een vb'er is dat deze bejaarden lastig vallen en bekogelen met stenen of andere zaken. Dus in principe hebt u gelijk dat ze minder kunnen dan uw geloofsgenoten.

Pietje 29 december 2006 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2285140)
Ik weet niet wat een vb'er kan. Ik heb al wel gezien wat de rest kan en dat is "niets", allez buiten het zakken vullen en zich gedragen als parasiet. Wat ik wel nog niet heb gezien van een vb'er is dat deze bejaarden lastig vallen en bekogelen met stenen of andere zaken. Dus in principe hebt u gelijk dat ze minder kunnen dan uw geloofsgenoten.

Wie wil er trouwens vb-ers als collega ?? :roll:

Confucius 29 december 2006 14:58

Mevrouw Pauwels ziet er nochtans alles behalve een ballerina uit. Vond ze geen job in de privé, zodat ze niet blijvend op kosten van de gemeenschap moet teren ?

ERLICH 29 december 2006 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2285152)

Pas op, heb dit al gezien. Zelfs personen met een lidkaart van de sp.a die goeie vriendjes zijn met vb'ers. Maar zou kunnen dat deze ook weer van die linkse tweezakken zijn die van twee walletjes eten. Gebeurt wel vaker in die rood getinte strekkingen, vandaag liggen ze te bed met blauw, morgen met groen en dan weer met orange enz. Dus kort samengevat ze zijn flexibel.

Geertje 29 december 2006 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2284835)

Ik vraag me af wat ze moet gaan doen ? Gaan meedansen zal wel niet denk ik. Ik veronderstel dat ze alleen op de pay-roll zal gaan staan maar voor de rest niet veel zal uitsteken.

Pietje 29 december 2006 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2285212)
Ik vraag me af wat ze moet gaan doen ? Gaan meedansen zal wel niet denk ik. Ik veronderstel dat ze alleen op de pay-roll zal gaan staan maar voor de rest niet veel zal uitsteken.

Gij veronderstelt veel teveel.

MisterXYZ 29 december 2006 15:01

Citaat:

Pietje den Haat zaaier en leugenaar!!

ERLICH 29 december 2006 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius (Bericht 2285210)
Mevrouw Pauwels ziet er nochtans alles behalve een ballerina uit. Vond ze geen job in de privé, zodat ze niet blijvend op kosten van de gemeenschap moet teren ?

het mens doet wat ze kan en waar ze goed in is en dat is teren op kosten van de gemeenschap. Heeft men in a'pen ondervonden tijdens de visa affaire.

Enter 29 december 2006 15:11

Citaat:

Iemand die niet discrimineert?

Geertje 29 december 2006 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2285215)

Allez dan, ik ben voor 99% zeker dat ze enkel op de pay-roll gaat staan en niets gaat uitrichten. :-D

eno2 29 december 2006 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius (Bericht 2285210)

En alleen in de privé werken is niet op de gemeenschap teren?
Laat ze dan al hun subsidies en tegemoetkomingen terugkeren...

eno2 29 december 2006 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2285215)

Laat Geertje toch veronderstellen.
Stel je voor dat hij begint te posten vanuit de feitelijke kennis en vanuit de rationele interpretatie van de dingen, dan zijn we goed af hier.

Online 29 december 2006 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2284591)
De groenen gingen een andere politiek voeren. Er zouden geen politieke postjes meer verdeeld worden. :-o

Maar als puntje bij paaltje komt doen ze toch maar lekker mee. :x

Erger is dat deze groen-rode profiteur nog steeds voor een prikje een sociale woning huurt van het Antwerpse ocmw. Allemaal geregeld via haar rode multi-mandaten (en dus multi-zakkenvullende) vriendin, Monica De Coninck. Dit, terwijl progressieve en sociale Chantal de laatste jaren van een meer dan royaal schepeninkomen genoot (met dienstwagen en chauffeur) en men dus had kunnen verwachten dat deze zelfverklaarde solidaire progressieve zo solidair zou zijn om haar woning af te staan aan behoeftige mensen. Maar dat is buiten de ware rode (w)aard gerekend !

solidarnosc 29 december 2006 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2285506)
Erger is dat deze groen-rode profiteur nog steeds voor een prikje een sociale woning huurt van het Antwerpse ocmw. Allemaal geregeld via haar rode multi-mandaten (en dus multi-zakkenvullende) vriendin, Monica De Coninck. Dit, terwijl progressieve en sociale Chantal de laatste jaren van een meer dan royaal schepeninkomen genoot (met dienstwagen en chauffeur) en men dus had kunnen verwachten dat deze zelfverklaarde solidaire progressieve zo solidair zou zijn om haar woning af te staan aan behoeftige mensen. Maar dat is buiten de ware rode (w)aard gerekend !

:lol: Misschien is ze helemaal niet zo rood als u suggereert. ;-) Nee, als een rode rechtse standpunten inneemt waarom noemt u ze dan "rood" ipv gewoon rechts of is de ware aard van de roden dat ze rechts zijn. ;-)

Online 29 december 2006 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2285518)
:lol: Misschien is ze helemaal niet zo rood als u suggereert. ;-) Nee, als een rode rechtse standpunten inneemt waarom noemt u ze dan "rood" ipv gewoon rechts of is de ware aard van de roden dat ze rechts zijn. ;-)

Nee, de ware aard van rooien is dat ze verdomd zeer hypocriet zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be