![]() |
Waar is Hans1
Sinds Hans1 mij heeft uitgescholden voor rascist
heb ik al dikwijls gevraagd om uitleg. Sindsdien is hij verdwenen van het forum. Ik vind het persoonlijk zwak dat wanneer je geen inhoudelijke antwoorden meer hebt dat je personen gaat aanvallen. Ik heb pas gechat met Kim, een belgiciste van B Plus, en ik moet zeggen. Tof en slim meiske. En ondanks politieke meningsverschillen kan ik met respect voor haar persoon een gesprek voeren. Spijtig genoeg kan dat niet met iedereen. Dus Hans1, ik wil die zever met persoonlijke aanvallen stoppen. Mar dan verwacht ik wel een antwoord van u waarom ik als Vlaams Nationalist een rascist zou zijn. 1. Ik heb allochtonen in de familie. Geen probleem met die mensen 2. Ik heb een kamp van een migrantenchiro begeleid. 3. Ik heb met een Rus en Marrokaan in de klas gezeten. Dat waren even grote varkens als de rest. Geen verschil. 4. Ik heb familie wonen in Walonie Op welke basis zou ik rascist zijn? Citaat:
|
ik heb ook nog 2 vragen waarop ik nooit antwoord heb gekregen van hans. beide vragen zijn tot tweemaal toe gesteld, ermee rekening houdend dat hij ze over het hoofd zou kunnen gezien hebben.
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb hem 2 maal een PB gestuurd...
|
2 Bijlage(n)
Waar is Hans?
|
![]() |
:lol:
|
1 Bijlage(n)
.
|
Hij is weer online geweest en heeft weer geweigerd om op deze beschuldiging verder in te gaan.
|
|
Net nadat ik een reply deed was hij weer weg.
volgens mij wil hij echt niet geconfronteerd worden met zijn beledigingen. Hans, ik geef niet op. Ik wil uitleg |
Ik denk eraan om bij de politie klacht in te dienen wegen laster een eerroof.
Een klacht indienen met 100 vlaams nationalisten. Rascisme is strafbaar en iemand beschuldigen van rascisme staat gelijk aan iemand beschuldigen van een misdrijf en dus laster en eerroof. Het is zelfs zo dat hij door gebruik te maken van 'rascistisch clubje' aangeeft dat ik lid ben van een rascistische vereniging |
Wachten op Godot, eh Hans...
|
De vogel is gaan vliegen.. Ik denk niet dat hij hier commentaar op gaat geven, zoals gewoonlijk als de BUBers in het nauw gedreven worden.
Ofwel volgt er een lacherige reply in de aard van "Die vlaemSSch nationalisten toch :roll:". Dat is ook mogelijk :-P |
Ik vind het schandalig.
Mij uitschelden voor rascist en dat niet willen uitleggen. |
Citaat:
|
Heb ik nog eens gehoord
|
Citaat:
|
mooie vraag fifke , maar ingeval hans die ene thread mist, waarom zet je dit niet in u handtekening ? Zo helpen we hem dit te vinden :)
|
Is een goed idee.
Maar dan moet ik de Vlaamse Leeuw oproep er uit halen... Zware beslissing. Ik snap echt zo'n gedrag niet van een voorzitter. Maar ja |
Voor Hans is iedereen die het woord Vlaams in de mond legt al een fascist, racist, neo-nazi, terwijl de Belgische elite hem zelf niet eens uitnodigt of zelfs kent of wil kennen.
Is Hans al ooit uitgenodigd bij Albert II, neen dus, meer nog zelfs prins Laurent weigerde met Hans in zee te gaan. Trouwens als de Belgische elite Hans stuunde waren de lidkaarten van de BUB goedkoper en stond de media vol met Hans dit en Hans dat.;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be