![]() |
Noord Brabant
ff een poll of hoe graag de Vlamingen (en Belgen) Noord Brabant zouden willen hebben
|
Met alle respect en vriendschap voor de Noord-Brabanders, maar ik voel er geen behoefte aan de geschiedenis van de laatste 400 jaar te herschrijven.
|
Iets minder files tussen Breda en Gorinchem zou al leuk zijn.
|
Citaat:
|
Ik heb de laatste optie genomen.
|
en ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht |
who cares
|
Citaat:
|
Ik heb gekozen voor het laatste. Het maakt weinig uit. Als je dan toch al wilt gaan annexeren begin je beter met Zeeuws-Vlaanderen. Al praat je nog in volkomen dialect, men begrijpt je daar perfect.
|
Annexeren klinkt nogal agresief.
|
Als Noord Brabant, zeeuws Vlaanderen en Nederlands limburg vrijwillig bij een onafhankelijk Vlaanderen willen horen en zo een Zuid nederland willen creeëren is dat voor mij geen probleem. Welkom zou ik zeggen.
|
Ik mis de optie 'Dat moeten de Noord Brabanders zelf maar beslissen'.
|
*zucht*
|
Koetjes en Kalfjes.
|
Annexeren klinkt inderdaad nogal agresief.
Wanneer Noord-Brabant echter bij Vlaanderen zou willen horen, zou ik dat alleen maar toejuichen... op voorwaarde dat belgique eerst gebarsten is. |
Als de Noord-Brabanders terug naar de Belgische volksstam, dan moeten ze daarover een referendum houden. Daarna zal het Belgische Vaderland onze verloren zonen met open armen weer ontvangen. Ook in Luxemburgs, Limburg, Zeeuws-Vlaanderen, Zuid-Vlaanderen, Kongo en Ruanda-Urundi mogen zulke referenda gehouden worden.
Leve de onbreekbare eenheid van ons Belgische Volk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Patriot!;2290306]Als de Noord-Brabanders terug naar de Belgische volksstam, dan moeten ze daarover een referendum houden.[quote]Het word tijd dat de Nederlandstalige gewesten terug naar hun Nederlandse volksstam groeien, een Belgische volksstam is onbestaande. In België heb je een stukken van een Franse en een Nederlandse volkstam (o ja en ook een kleine Duitse).
|
Ik heb gestemd dat ze bij Nederland horen eigelijk.
Als er daar een democratische (dwz referendumgebaseerde) meerderheid is voor aansluiting mag dat altijd, maar dan moeten ze zich totaal verzoenen met onze politieke gang van zaken, en onze wetten en gewoontes. Verder ook elke loyaliteit tov het koningshuis van Oranje afzweren aangezien wij daar godzijdank niks mee te maken hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be