![]() |
Homofobieprijs:
- Dansschool Walkiers in Lier die een homokoppel weigerde - Christine Defraigne wil medisch begeleide voortplanting enkel toestaan aan hetero-koppels met vruchtbaarheidsproblemen - Matthias Storme: omwille van zijn tegenstand tegen de antidiscriminatiewet en naar het gerechtshof stappen om het homohuwelijk te laten verbieden. Voor de homofolieprijs zijn genomineerd: - Serge Muyters: commissaris in Antwerpen - Kris en Yves (Man Bijt Hond) : Omwille van hun leuke reportage op de laatste roze zaterdag. - Frieda van Wijck: voor haar reactie op de uitzending van Terzake op 13 december 2002 over de hersteltherapieën voor homo's; voor ons blijf je gewoon wie je bent zei ze. Extra prijs: - Alle politci die voor het homohuwelijk hebben gestemd. Raar dat die districtsburgemeester (VLD) van Antwerpen er niet tussenstaat die in juni in het nieuws kwam door zijn weigering homohuwelijken te sluiten; en daar een ganse rimram rond gemaakt heeft. |
Onze partij staat volledig achter de nominaties, en hoewel wij niet mogen stemmen (wegens niet verkozen) zouden wij zeker VOOR het homohuwelijk stemmen. Elke mens heeft het recht op respect.
Ik vind het ook goed dat N-VA'er Storme terecht veroordeeld wordt voor zijn lastercampagnes tegen zijn medemens. Eerst de Walen, dan de homo's. :roll: |
geef mij maar een homofobieprijs en steek de andere... goed weg :lol:
|
Mijn voorkeur gaat uit wat de folieprijs betreft naar Frieda Van Wijck, komt ook echt rustgevend over op tv vind ik.
Wat de homofobieprijs betreft zijn ze elkaar waard; pffff als ik toch één iemand moet kiezen; neem dan toch maar Mathias Storme. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn reactie hier omtrent: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7855&start=15 |
Citaat:
DAt heeft niks met homofobie te maken. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
- Mathias Storme wil het homohuwelijk afschaffen, waarom????? Zie niet één reden in waarom? Omdat het iets voor hetero' is, wel ja vroeger is dat altijd zo geweest, maar nu is dat veranderd. So be it. - Frieda Van Wijck: een moedige uitspraak om dit te doen op TV. |
Citaat:
|
Ik verander hier mijn beeld niet over hoor bij de NVA hoor Zeno, moest dit nu een VLD'er geweest zijn zou ik juist identiek gereageerd hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie niet voor de NVA is, is tegen :twisted: |
Citaat:
|
Wat kan je winnen, met die homo prijzen?
En wie zit er iets mee in? In other words: Who gives a shit?!? |
Winnen, dat doet er niet toe toch, wat je kan winnen. Niets kan je er mee winnen. Het gaat enkel om de eer (wat de folieprijs betreft dan toch); het is al een gewoonte van jaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
(geweldige zin hé) :wink: |
Citaat:
Ik dacht dat de homobeweging geëmancipeerd was, maar deze prijzen bewijzen het tegendeel! |
Verdere uitleg graag.... mogen homo's nu niet meer opkomen voor hun rechten misschien?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be