![]() |
Goede voornemens
Mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar:
- Heel aktief werken in de Vlaamse beweging - Gene persoonlijke zever meer met de bubbers - en een paar kilo afvallen |
Mijn goede voornemens zijn om dit jaar geen goede voornemens te maken! ;)
Ach, goede voornemens met nieuwjaar... daar komt meestal niks van. Ik leef gewoon van dag tot dag en zie wel wat er verder komt. |
Citaat:
Mijn voornemen is zorge dak nie meer van de trap misstap. En mijn poging om nieuwe opleiding te volgen succes mag hebben. Verder Kim en iedereen hier alvast een Zalig en Gelukkig 2007 ;-) Met de wens dat ons land één mag blijven ondanks te verschillen. :belg: :belgievl: Gelukkig nieuwjaar Belgie Ps: laat BOB rijden als ge iets te veel gefeest hebt. Ik wil iedereen weer live kunnen begroten hier. ;-) |
Niet stoppen met roken, neh!!! Dat zal Demotte leren!
|
Mijn haar wassen.
|
Beginnen roken, enkel en alleen om Demotte te kloten :D
Nah :p Ik ga denk ik wat actiever worden in de gemeentelijke politiek. |
Mijn voornemens:
- meer arroganter worden - nog bitchiger worden - mijn Nubianharem uitbereiden en de rest.....zullen jullie wel merken:twisted: |
stoppen met roken... hoezeer ik ook rebels tegen demotte wil ingaan, 4.5 euro is echt wel te duur :(
|
meer water drinken, meer aan mijn gezondheid denken en meer naar mijn vriendin luisteren.....
of gewoon verder doen zoals ik bezig ben uiteraard |
wakker worden op 1 januari
|
Dat stom rotdiploma halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendin zoeken dat niet klaagt of zaagt, waarmee ik kleine hellfiggertjes mee kan maken (oefenen is ook goed).
|
Kleine hellfiggertjes :lol:
|
Citaat:
|
Iets minder op dit forum zitten gedurende de werkuren. :oops:
|
weer een jaar gaan werken.
weer een jaar ouder worden. weer veel te weinig verdienen om iets deftigs mee te doen. |
Citaat:
|
'Getto' schrijft men in het Nederlands zonder 'h'.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be