![]() |
Nu eens een wat lichter onderwerp.
Welke bezwaren zijn er tegen in het openbaar rondlopen in je blote kont? (buiten dat het koud is) |
Citaat:
Je autosleutels? Is het hygiënisch om je uitscheidingsorganen boven de verse groenten of fijne vleeswaren te laten bengelen? Is het aan te raden om plaats te nemen op een barkruk, waar zonet iemand anders zijn aambeien een uurtje op geplet heeft? Kan je geen 'druipneus' oplopen door in dezelfde zetel plaats te nemen waar een vieze madam haar bacillen dropte? Raakt er bij naakt tafelen niet wat veel schaamhaar in de vanillepap? Hoe kunnen we nog sensueel strippen vooraleer over te gaan tot het betere duw en trekwerk in de beddebak? Vele vragen, één antwoord: SLOGGY! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
[size=1]heb ik van horen zeggen[/size] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde bij het winkelen. Bijkomend risico: een vastgevroren pieterman bij het kiezen in de open diepvriezers........ |
In sommige junglestreken heeft de lokale bevolking daar eeuwen geleden al iets op gevonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OK, héél sterke argumenten, ik geef het toe! :lol: Maar afgezien van de hygiënisch-esthetische discussie, welke politiek-filosofische bezwaren zijn er tegen naaktheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[size=1]Aaaah, een lege post[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar toch even serieus dan:
Is er wat op tegen als bijvoorbeeld een man of vrouw helemaal naakt gaat zonnen op het strand en vervolgens ook naakt een ijsje gaat halen op de boulevard... Humm tja, het zou mij persoonlijk niet storen en als zij zo zelfverzekerd zijn om het te doen : MORE POWER TO THEM... |
Mits een leeftijdsgrens uiteraard. Niet jonger dan 18, niet ouder dan de leeftijd waarop rimpels zichtbaar beginnen te worden :wink:
Maar er zit wel een interessante vraag in. Alle beesten open in hun blootje, zonder daar problemen over te maken. Waarom is de mens kledij beginnen dragen? We worden toch naakt geboren? |
Citaat:
Ze hoeven niet knap te zijn, want het is de bedoeling niet dat het een lustobjectenshow wordt. Waarom niet bij jongeren onder de 18? Het zal moeilijk zijn om in het openbaar rond te lopen en alle kinderen te mijden. Rebelse tieners gaan trouwens ook hun klederen afgooien als ze hun dosis hormonen te verwerken krijgen. Dat de mens kledij draagt, begrijp ik wel: soms kan het handig zijn en bescherming bieden tegen koude, regen, insekten. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be