Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Upgrade (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73713)

Pieter Vandoorne 31 december 2006 18:17

Upgrade

Geachte forumdeelnemers

Eerst en vooral excuses voor het onaangekondigde onderhoud aan het forum.

Er is zonet een upgrade doorgevoerd van het forum. Verschillende zaken zijn veranderd zoals je de komende dagen vast wel zult merken.

Wat de layout betreft:de oude layout moet nog worden bijgewerkt zodat ook die alle nieuwe functionaliteit aankan.

De bedoeling is om zo snel mogelijk terug onze eigen template te gebruiken. Om jullie echter niet te lang te laten wachten zal voorlopig de standaardtemplate van vBulletin worden gebruikt. Onze eigen, bijgewerkte, template zal zsm. terugkomen.
De template zal ook worden bijgesteld zodat ie de nieuwe layout van onze portaalsite weerspiegelt.

Alvast bedankt voor uw geduld.

Mvg

Pieter Vandoorne

Max van Dietschland 31 december 2006 18:32

Met die standaardtemplate lijkt het forum veel sneller te werken. Of heeft dat daarmee niets te maken ?

Pieter Vandoorne 31 december 2006 18:39

De sidebar staat er momenteel ook niet op en in de oude template zaten een pak fouten die ook zorgden voor vertraging. Het kan dus wel degelijk een factor van belang zijn.

Ive De Beckker 31 december 2006 20:02

Ik vond het wel spijtig dat er geen mailtje op voorhand kwam.

Maar: als webmaster weet ik natuurlijk dat dat niet altijd mogelijk is.
De update zal zijn nut wel hebben.

De schoofzak 31 december 2006 20:48

Ik vind alleszins de tekst scherper en duidelijker. Ik kan mijne sterkere leesbril al eens achterwege laten. Minder vermoeiend aan de ogen dus.

Dat vind ik een bedankinkje waard !!

Savatage 31 december 2006 22:11

Ziet er goed uit. Komt die aardbol met "politics" als tekst links bovenaan nog terug?

metten 31 december 2006 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 2291410)
Geachte forumdeelnemers

Er is zonet een upgrade doorgevoerd van het forum. Verschillende zaken zijn veranderd zoals je de komende dagen vast wel zult merken.

Wat de layout betreft:de oude layout moet nog worden bijgewerkt zodat ook die alle nieuwe functionaliteit aankan.

De bedoeling is om zo snel mogelijk terug onze eigen template te gebruiken. Om jullie echter niet te lang te laten wachten zal voorlopig de standaardtemplate van vBulletin worden gebruikt. Onze eigen, bijgewerkte, template zal zsm. terugkomen.
De template zal ook worden bijgesteld zodat ie de nieuwe layout van onze portaalsite weerspiegelt.

Mvg

Pieter Vandoorne

Mooie layout!

Kim 1 januari 2007 01:28

Proficiat mensen!! Die layout ziet er super uit!

:clapping:

Breda 1 januari 2007 02:52

2007 begint al goed hier met een upgrade :-D

Nick_ 1 januari 2007 23:01

Puik! :thumbsup:

Jaani_Dushman 2 januari 2007 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 2291438)
De sidebar staat er momenteel ook niet op

Houden zo! :thumbsup:

PAJOT 2 januari 2007 13:12

Een welgemeende proficiat voor de zeer mooie layout ! Het werkt nu ook veel vlotter zonder die reclame rechts op het scherm.

Ambiorix 2 januari 2007 14:44

idem als Jaani en Pajot: veel beter zo zonder reclame rechts.

C uit W 2 januari 2007 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2291698)
Ziet er goed uit. Komt die aardbol met "politics" als tekst links bovenaan nog terug?

Er staat nu een nieuwe afbeelding van een planeet, maar ik had liever een gezien met Europa erop dan Amerika :-(
Alles gaat in elk geval sneller.

Maar nog een vraagje: Blijft deze lay out? (met dezelfde kleuren enzo?)

filosoof 2 januari 2007 15:40

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne
Geachte forumdeelnemers

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 2291713)
Mooie layout!

Inderdaad: 't valt goed mee! Wel even wennen om in de mail berichtjes de antwoordlink te vinden op een andere plaats, met andere vermelding, maar dat komt vlug.

Pieter Vandoorne 2 januari 2007 15:57

Voorlopig blijft deze layout. En als die bevalt kan die wel blijven, maakt het voor ons in elk geval een pak makkelijker om updates uit te voeren ;)

Europa is terug in ere hersteld overigens.

C uit W 2 januari 2007 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 2294169)
Voorlopig blijft deze layout. En als die bevalt kan die wel blijven, maakt het voor ons in elk geval een pak makkelijker om updates uit te voeren ;)

Europa is terug in ere hersteld overigens.

Houzee voor Europa! :-D.
De lay out vind ik wel wat minder geslaagd, maar als het makkelijker is voor jullie kan ik ermee leven. ;-)

Pieter Vandoorne 3 januari 2007 00:50

Geachte forummers

Onze excuses voor het langdurig wegblijven van het forum.
Helaas besloot de databank deze avond om te crashen, waardoor het een pak tijd in beslag nam om de gecrashte databank terug in leven te krijgen en de daarmee gepaard gaande fouten recht te zetten.

We zijn terug en blijven hopelijk lang in de lucht ;)

Mvg

Pieter Vandoorne

Keats 3 januari 2007 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 2294547)
Geachte forummers

Onze excuses voor het langdurig wegblijven van het forum.
Helaas besloot de databank deze avond om te crashen, waardoor het een pak tijd in beslag nam om de gecrashte databank terug in leven te krijgen en de daarmee gepaard gaande fouten recht te zetten.

We zijn terug en blijven hopelijk lang in de lucht ;)

Mvg

Pieter Vandoorne

Ik hoop het ;-)

En de nieuwe layout bevalt prima trouwens :D

Brandaan 3 januari 2007 11:26

Mooi gedaan, ziet er goed uit, maar ik zou mezelf niet zijn als ik geen commentaar zou geven.
De kleurencombinatie en lay-out is precies hetzelfde als bij Stormfront en ik weet niet of dat het juiste signaal is voor toevallige bezoekers. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be