![]() |
De deportatie van vreemd gespuis is een zware financiele last voor de gemeenschap en wordt met geld van de Vlamingen gefinancierd. De parasieten hebben daarentegen niets te vrezen en blijven terugkomen. Als oplossing zou men van de vreemdelingengemeenschap kunnen eisen dat ze zelf verenigingen oprichten die de deportatiekost betalen. Zo kan er weer financiële ruimte gemaakt worden voor een efficiënt bestuur.
|
in de ogen van zo ruweg 99,9999% van de Belgische bevolking bent u ook vreemd gespuis hoor Eichmann.
|
Citaat:
En met Uw percentage ga ik zeker niet akkoord. U schut maar wat uit Uw mouw. Goed voorstel ten andere. Wij deporteren en 4 maand nadien zijn ze er terug, om op onskosten vakantie te nemen. Ze moeten alleen een gaan biljettje kopen. Asiel aanvragen, dan krijgen ze etenn kost en inwoon, en heel eventjes een uitreisvergoeding wanneer ze geluk hebben van een 100.000 B frankskes. En een gratis retourke. Het is dweilen met IJZER over. |
Citaat:
Het zou mij niet verwonderen, eichmann, dat jij ook zo'n nutteloos stuk krapuul bent, met misschien net genoeg verstand om aan de lopende band te staan. I shit on you, samen met alle Turken en Marrokanen in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Die racistjes en neo-nazi'tjes zijn gewoon onbenullen die gefrustreerd zijn omdat ze NIKS kunnen, NIKS van talent hebben en NOOIT iets zullen worden. Het zijn zielige randfiguren. |
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik er wel bij zeggen dat eveneens het sociaal profitariaat in Wallonië hard aangepakt moet worden? Daar zitten immers ook veel mensen die zich doelbewust nestelen in hun nutteloosheid. |
Quote : Mag ik er wel bij zeggen dat eveneens het sociaal profitariaat in Wallonië hard aangepakt moet worden? Daar zitten immers ook veel mensen die zich doelbewust nestelen in hun nutteloosheid.
De BUB neemt bij deze een zware bocht :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom gaan ze niet naar de VS als het hier zo slecht is? Just omdat het daar niet te doen is met al die rasisten die daar wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet ook eens tussen de regelkens lezen! :wink: |
Citaat:
Met Henry in de rol van Baron Woeste. |
Citaat:
|
[quote="fernand"][quote="TomB"]
Citaat:
|
:o geeuw :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be