![]() |
Nieuwe layout en missing features
Hallo,
De layout is veranderd. Oogt goed, wat mij betreft. Een paar vraagjes toch:
|
goed gedaan moderators.
ik neem mijn woorden terug van een maand geleden. met deze dus een verdiende proficiat. |
Nieuwe lay-out ziet er inderdaad goed uit.
|
Citaat:
|
idem, nieuwe berichten is zeer handig m.i.
|
leuk;
ik mis de optie om de onderschriften in te korten. Blijkt dit niet mogelijk, dan moeten we misschien een grens op het aantal tekens zetten? Of mis ik die optie? |
De blauwe tekst, gebruikt voor namen van topics en gebruikers, is nogal hard. Een bleker blauw, of een grijs-achtiger blauw, lijkt me beter.
![]() Wel een verbetering is, dat die balk met boekbesprekingen rechts in het beginscherm verdwenen is. |
Citaat:
En bij u verschijnt die zomaar op het scherm! Hoe doet u dat? |
bij mij verschijnt die ook gewoon hoor?
|
Citaat:
|
Waarvoor dienen die twee nieuwe icoontjes, rechts van de "citeer" knop? Als ik er op klick gebeurt er niets.
|
Waarom is "zoeken" uitgeschakeld?
|
Waarom is de titel van de site veranderd naar V-bulletin... En waarvoor staat dat?
dit is toch het forum van politics.be? BTW, ik vind de nieuwe lay-out slecht tegenover de vorige. |
Citaat:
|
Prima, "nieuwe berichten" is terug actief.
Ik vind trouwens de lay-out stukken beter dan vroeger. Proficiat, politics.be-team. :thumbsup: |
inderdaad
het is terug vlotter en beter |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Die eerste optie is wel handig, je kan alle berichten waar je op wil reageren in een topic toevoegen door op dat knopje te klikken en bij het laatste bericht dat je wil quoten, klik je dan op de gewone quote-knop, u zult dan zien dat al die andere berichten ook afzonderlijk gequote worden in één bericht. |
foute test (resultaat van het tweede knopje leest u hieronder ;) )
|
Citaat:
Twee handige nieuwe functies dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be