Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   2007 wordt het jaar van... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73890)

C2C 1 januari 2007 21:09

2007 wordt het jaar van...

Ik volgde net een interessante discussie onder trendwatchers en intellectuelen die elk voorspelden welke grote maaschappelijke en culturele fenomenen dit jaar en de volgende jaren zullen bepalen.

Ik moffel hun voorspellingen in de poll; de andere mogelijkheden zijn de strekkingen en tendensen die zij als passé beschouwden. Raad zelf maar welke mogelijkheden zij als 'nieuwe' trends identificeerden en welke ze als oudbakken zagen.

Je mag daarna stemmen... :-)

OK, laat al maar zitten, die poll lukt niet.

baseballpolitieker 1 januari 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2292649)
Ik volgde net een interessante discussie onder trendwatchers en intellectuelen die elk voorspelden welke grote maaschappelijke en culturele fenomenen dit jaar en de volgende jaren zullen bepalen.

Ik moffel hun voorspellingen in de poll; de andere mogelijkheden zijn de strekkingen en tendensen die zij als passé beschouwden. Raad zelf maar welke mogelijkheden zij als 'nieuwe' trends identificeerden en welke ze als oudbakken zagen.

Je mag daarna stemmen... :-)

OK, laat al maar zitten, die poll lukt niet.

Ik ben er zeker van dat er mensen kunnen helpen om die poll te maken want ik heb er ook geen idee van en ik zou het ook wel eens willen weten!

La Chunga 1 januari 2007 23:18

1. De titel van bericht ingeven.
2. Je tekstje maken zoals in een normaal bericht.
3. Naar beneden scrollen en 'Ja' aanvinken bij 'Peiling toevoegen'
4. Drukken op 'Nieuwe discussie versturen'

Dan word je bedankt voor het versturen en wordt je automatisch doorverwezen naar de opmaak voor je peiling.

baseballpolitieker 1 januari 2007 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 2292899)
1. De titel van bericht ingeven.
2. Je tekstje maken zoals in een normaal bericht.
3. Naar beneden scrollen en 'Ja' aanvinken bij 'Peiling toevoegen'
4. Drukken op 'Nieuwe discussie versturen'

Dan word je bedankt voor het versturen en wordt je automatisch doorverwezen naar de opmaak voor je peiling.

thanks!

Jozef Ostyn 1 januari 2007 23:57

Ik denk overigens dat 2007 het jaar wordt waarin men het atoomprogramma van Iran zal proberen stoppen, goedschiks of kwaadschiks.

baseballpolitieker 2 januari 2007 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2292986)
Ik denk overigens dat 2007 het jaar wordt waarin men het atoomprogramma van Iran zal proberen stoppen, goedschiks of kwaadschiks.

Het begin van woIII dus met andere woorden! Want wie zegt dat Iran tegen dan al geen nucleaire wapens heeft of ze zal ze tegen dan wel zeker hebben!

Jozef Ostyn 2 januari 2007 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2292991)
Het begin van woIII dus met andere woorden! Want wie zegt dat Iran tegen dan al geen nucleaire wapens heeft of ze zal ze tegen dan wel zeker hebben!

Dat Iran nu nog geen nucleaire wapens bezit is vrij zeker. Dat ze er wel zullen ontwikkelen als ze in de loop van 2007 niet gestopt worden is ook vrij zeker. En dat als Iran nucleaire wapens verwerft een nucleaire oorlog in het Midden-Oosten vrijwel onafwendbaar is, is ook vrij zeker.

baseballpolitieker 2 januari 2007 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2292996)
Dat Iran nu nog geen nucleaire wapens bezit is vrij zeker. Dat ze er wel zullen ontwikkelen als ze in de loop van 2007 niet gestopt worden is ook vrij zeker. En dat als Iran nucleaire wapens verwerft een nucleaire oorlog in het Midden-Oosten vrijwel onafwendbaar is, is ook vrij zeker.

Maar wanneer er militaire middelen zullen worden aangewend om Iran de wapens af handig te maken dan zullen de Iranezen met grote spoed aan hun programma verder werken en zullen ze veel eerder een nucleaire bom hebben dan de Amerikanen hun basissen hebben gevonden en opgedoekt!

Jozef Ostyn 2 januari 2007 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2293008)
Maar wanneer er militaire middelen zullen worden aangewend om Iran de wapens af handig te maken dan zullen de Iranezen met grote spoed aan hun programma verder werken en zullen ze veel eerder een nucleaire bom hebben dan de Amerikanen hun basissen hebben gevonden en opgedoekt!

Neen, dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Overigens hoeft het vernietigen van Iran's atoomprogramma ook niet per definitie te leiden tot een oorlog.
Geduld.

baseballpolitieker 2 januari 2007 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2293013)
Neen, dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Overigens hoeft het vernietigen van Iran's atoomprogramma ook niet per definitie te leiden tot een oorlog.
Geduld.

Ik ben benieuwd hoe ze Iran ervan zullen kunnen overtuigen om van hun nucleaire wapens af te stappen zonder oorlog! En ik zal het zeker op de voet volgen, maar ik vrees ervoor!

Jozef Ostyn 2 januari 2007 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2293018)
Ik ben benieuwd hoe ze Iran ervan zullen kunnen overtuigen om van hun nucleaire wapens af te stappen zonder oorlog! En ik zal het zeker op de voet volgen, maar ik vrees ervoor!

Overtuigen zal inderdaad wel niet lukken. Optreden zal dus nodig zijn. Hoe en door wie, dat kan nog allerlei kanten uit.

baseballpolitieker 2 januari 2007 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2293028)
Overtuigen zal inderdaad wel niet lukken. Optreden zal dus nodig zijn. Hoe en door wie, dat kan nog allerlei kanten uit.

Spannend afwachten dus! Zou niet een of andere bookmaker een weddenschap over dat kunnen maken!;-)

Jozef Ostyn 2 januari 2007 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2293031)
Spannend afwachten dus! Zou niet een of andere bookmaker een weddenschap over dat kunnen maken!;-)

Allerlei mensen wagen zich aan allerlei voorspellingen. De laatste die ik hoorde was dat het voor februari is. Ik neem dat allemaal met een korreltje zout.

Weddenschappen afsluiten op iets waarbij onvermijdelijk mensen gaan omkomen zou ik persoonlijk nooit doen. Lijkt mij niet erg fatsoenlijk.

baseballpolitieker 2 januari 2007 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2293057)
Allerlei mensen wagen zich aan allerlei voorspellingen. De laatste die ik hoorde was dat het voor februari is. Ik neem dat allemaal met een korreltje zout.

Weddenschappen afsluiten op iets waarbij onvermijdelijk mensen gaan omkomen zou ik persoonlijk nooit doen. Lijkt mij niet erg fatsoenlijk.

Ik geef u volkomen gelijk maar februari, dat zou wel heel vroeg zijn! We hebben dus nog één maand om noodrantsoenen aan te leggen vooraleer we voor enkele maanden de schuilkelders in kunnen!:lol:

Jozef Ostyn 2 januari 2007 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2293064)
Ik geef u volkomen gelijk maar februari, dat zou wel heel vroeg zijn! We hebben dus nog één maand om noodrantsoenen aan te leggen vooraleer we voor enkele maanden de schuilkelders in kunnen!:lol:

Schuilkelders zijn in deze overbodig.
De voorspellingen inzake februari hebben te maken met een aantal factoren, waaronder een aantal recente vlootbewegingen, mar definitief lijkt mij dit nog allemaal niet.

baseballpolitieker 2 januari 2007 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2293085)
Schuilkelders zijn in deze overbodig.
De voorspellingen inzake februari hebben te maken met een aantal factoren, waaronder een aantal recente vlootbewegingen, mar definitief lijkt mij dit nog allemaal niet.

Amaai vlootbewegingen dat lijkt serieus, maar we zullen wel zien hé!

Jozef Ostyn 2 januari 2007 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2293107)
Amaai vlootbewegingen dat lijkt serieus, maar we zullen wel zien hé!

Gewoon een verdubbeling van de beschikbare vlooteenheden in de Golf tegen februari, met wat extra-surgecapaciteit. Maar dit schept m.i. enkel mogelijkheden. Voor buitenstaanders is het op dit moment niet te zien of er al beslissingen genomen zijn.

Geertje 2 januari 2007 10:45

2007 wordt het jaar waar de misdaad terug harder gaat aangepakt worden ondanks het stevige lobbywerk van alle linkse organisaties.

schaduwrijk 2 januari 2007 12:33

2007 wordt het jaar van de meeste regen ooit

Geertje 2 januari 2007 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk (Bericht 2293631)
2007 wordt het jaar van de meeste regen ooit

In België of in de woestijn ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be