![]() |
2007 wordt het jaar van...
Ik volgde net een interessante discussie onder trendwatchers en intellectuelen die elk voorspelden welke grote maaschappelijke en culturele fenomenen dit jaar en de volgende jaren zullen bepalen.
Ik moffel hun voorspellingen in de poll; de andere mogelijkheden zijn de strekkingen en tendensen die zij als passé beschouwden. Raad zelf maar welke mogelijkheden zij als 'nieuwe' trends identificeerden en welke ze als oudbakken zagen. Je mag daarna stemmen... :-) OK, laat al maar zitten, die poll lukt niet. |
Citaat:
|
1. De titel van bericht ingeven.
2. Je tekstje maken zoals in een normaal bericht. 3. Naar beneden scrollen en 'Ja' aanvinken bij 'Peiling toevoegen' 4. Drukken op 'Nieuwe discussie versturen' Dan word je bedankt voor het versturen en wordt je automatisch doorverwezen naar de opmaak voor je peiling. |
Citaat:
|
Ik denk overigens dat 2007 het jaar wordt waarin men het atoomprogramma van Iran zal proberen stoppen, goedschiks of kwaadschiks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens hoeft het vernietigen van Iran's atoomprogramma ook niet per definitie te leiden tot een oorlog. Geduld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weddenschappen afsluiten op iets waarbij onvermijdelijk mensen gaan omkomen zou ik persoonlijk nooit doen. Lijkt mij niet erg fatsoenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
De voorspellingen inzake februari hebben te maken met een aantal factoren, waaronder een aantal recente vlootbewegingen, mar definitief lijkt mij dit nog allemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2007 wordt het jaar waar de misdaad terug harder gaat aangepakt worden ondanks het stevige lobbywerk van alle linkse organisaties.
|
2007 wordt het jaar van de meeste regen ooit
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be