Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   BuB'ers zijn in werkelijkheid reptilians. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=73920)

van Maerlant 2 januari 2007 15:38

BuB'ers zijn in werkelijkheid reptilians.

Uit betrouwbare, doch vertrouwelijke bron:

De BuB'ers werden en worden gesteund door of minstens vanuit de geheime reptiliaanse regering.

Het zijn gewoon handlangers van de Reptilians omdat deze laatsten ook zeggenschap willen hebben in Vlaanderen.

Dat blijkt uit geheime documenten van de Reptiliaanse (uiteraard geheime) senaat, zo heeft men vernomen.

Het was te denken: hoe kan een kleine minderheid anders zoveel herrie schoppen?

Zo ziet de gemiddelde BuB'er er waarschijnlijk uit onder zijn vermomming.

Derk de Tweede 2 januari 2007 15:58

Wat eten ze?
Ook kleine zangvogeltjes, net als in de serie V?

van Maerlant 2 januari 2007 16:00

Waarschijnlijk. Er bestaan zeker bewijzen dat ze ook menseneters zijn, maar die heb ik niet.

Metternich 2 januari 2007 18:04

Uit geheime documenten van Reptulion (gevestigd in de 10e, onderaardse, bol van het Atomium) heb ik vernomen dat zij graag pasgeboren kuikentjes eten.

La Chunga 3 januari 2007 08:54

Ik dacht het!

Luc D 3 januari 2007 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2294537)
Uit geheime documenten van Reptulion (gevestigd in de 10e, onderaardse, bol van het Atomium) heb ik vernomen dat zij graag pasgeboren kuikentjes eten.

en roze balletten organiseren

Derk de Tweede 3 januari 2007 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2294537)

Dit vraagt om harde acties van de dierenbevrijdingsfront....:roll: :|

lombas 3 januari 2007 12:19

Charles Bolton, een Brits bioloog en NWO-kenner, vangt op 2 december 2003 een reptiel in de buurt van Destelberge. Nader onderzoek levert op dat het een mini-BUB-lidkaart bij zich heeft.

Een jaar later schrijft Bolton een boek over zijn bevindingen:

BOLTON, Charles, The connection between the Belgian BUB Party and the NWO, in: The Reptile Society: confessions of an almost scientific research, Oxford University Press, 2004.

Echter, op 3 januari 2005, drie maanden na het verschijnen van het boek, verdwijnt Bolton spoorloos op een vlucht tussen Manchester, waar hij woonde, en Antwerpen.

Een camera in het vligtuig kon na het verdwijnen een laatste foto maken ... van een wegzwemmend reptiel. Het wrak werd pas anderhalf jaar later teruggevonden ... in de Stille Oceaan.

Zwartengeel 3 januari 2007 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2294179)
Waarschijnlijk. Er bestaan zeker bewijzen dat ze ook menseneters zijn, maar die heb ik niet.

Ze hebben alvast één politicus naar binnen gespeeld en hem vervangen door één van hen, die om de schijn hoog te houden een omfloerst federalisme aanhangt en onlangs zelfs in de lijn van zijn voorganger een burgermanifest uitbracht. Hij zit al een tijdje in Wetstraat 16 en zetelt sedert gisteren nu ook in de Gentse gemeenteraad.

garfield 3 januari 2007 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2300792)
Ze hebben alvast één politicus naar binnen gespeeld en hem vervangen door één van hen, die om de schijn hoog te houden een omfloerst federalisme aanhangt en onlangs zelfs in de lijn van zijn voorganger een burgermanifest uitbracht. Hij zit al een tijdje in Wetstraat 16 en zetelt sedert gisteren nu ook in de Gentse gemeenteraad.

8O een changeling

van Maerlant 3 januari 2007 13:35

Zie je wel! Het past allemaal in elkaar!

Metternich 3 januari 2007 13:45

Er zou nu ook een eerste foto zijn getrokken van de BUB Divisie-Döppelgangers.

We zijn er echter nog niet uit of het een kloon zou zijn van Leopold I, II of III. Misschien is het wel de toekomstige Leopold IV!

van Maerlant 3 januari 2007 13:50

Leopold IV bestaat uiteraard al decennia. Uit documenten (die ik niet heb) weet ik dat ze hem bijna uit de kweekfles gaan halen. God save us all...

van Maerlant 3 januari 2007 14:02

1 Bijlage(n)
Deze foto is zopas vrijgegeven.. Hij is destijds genomen tijdens de hartoperatie van koning Boudewijn. Het tart gewoonweg elke verbeelding.

Ive De Beckker 3 januari 2007 16:47

Kom, laten we ons hiertoe niet verlagen.
Ieder zijn mening en laten we niet op de persoon af aanvallen.

van Maerlant 3 januari 2007 16:49

Dit is helemaal geen persoonlijke topic :? Na de Grote Onthulling dat flaminganten Franse Handlangers zijn, komt gewoon deze Grote Onthulling. De Betrouwbare Bron verstrekt immer Objectieve Informatie.

lomeanor 3 januari 2007 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fifke (Bericht 2301446)
Kom, laten we ons hiertoe niet verlagen.
Ieder zijn mening en laten we niet op de persoon af aanvallen.

Deze draad gaat ook niet over personen, het gaat over een politieke stroming.

vercetti 3 januari 2007 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2294098)
Uit betrouwbare, doch vertrouwelijke bron:

De BuB'ers werden en worden gesteund door of minstens vanuit de geheime reptiliaanse regering.

Het zijn gewoon handlangers van de Reptilians omdat deze laatsten ook zeggenschap willen hebben in Vlaanderen.

Dat blijkt uit geheime documenten van de Reptiliaanse (uiteraard geheime) senaat, zo heeft men vernomen.

Het was te denken: hoe kan een kleine minderheid anders zoveel herrie schoppen?

Zo ziet de gemiddelde BuB'er er waarschijnlijk uit onder zijn vermomming.

Brengt dat gevaar mee voor de bevolking?
Kunnen we 's nachts nog gerust op straat lopen? Of moeten we knoflook rond onze nek hangen?

Patriot! 3 januari 2007 18:25

:)

PAJOT 3 januari 2007 20:02

:-d

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be