![]() |
Huurprijs op 20 jaar bijna 100% gestegen.
Huurprijs op 20 jaar bijna 100% gestegen.
Ze mogen er de cijfers naast leggen welke ze willen. Mijn huur is op 17 jaar inmiddels 77% gestegen. Om de 3 jaar slaat mijn huisbaas me gewoon 25€ op, zonder mankeren en vaste tarief. Of dat nu mag of niet mag, het is zo en het blijft zo en als het me niet aanstaat mag ik natuurlijk ook verhuizen. (en als ik het mag zegge; hij heeft er op gans die tijd 0 frank aan gespendeerd ook nog eens) Wie heeft soortgelijke ervaringen en hoeveel is uw huur gestegen de laatste 15 �* 20 jaar? Eerlijk antwoorden a.u.b. En eigenaars, hoeveel % hebt u er op die zelfde periode bij gelapt aan uw huurders? Laat de waarheid over huurprijzen nu eens bovenkomen graag. :oops: |
1 Tegenover reële muntwaarde?
2 Hoeveel overheidsinmenging is er bij gekomen? |
Citaat:
|
en straks is het van 'dan moet ge ook maar vaatchirurg worden' ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit kostte een brood vijf frank. Sé. |
Citaat:
|
En laat ons als het belieft niet hervallen in zo'n spelletje. Uiteindelijk was het vroeger allemaal goedkoper en beter, en uiteindelijk stierven kindjes vroeger van tyfus in het beluik door de communale toiletten naast de deur.
|
Citaat:
Is uw netto loon met 77% gestegen de laatste 17 jaar ja of nee? Wat kan het ander schelen wat je wel of niet bezit. En hoeveel is uw huur gestegen op die tijd? Maak het uzelf dus niet eens zo moeilijk. 't is al lastig genoeg. |
Citaat:
Lombaske doe eens gewoon. Netto loon, hoeveel stijging op 17 jaar? Huur, hoeveel stijging op evenveel jaar? |
Citaat:
|
Citaat:
En de laatste keer dat ik een economisch werk vastpakte, bleek toch duidelijk dat inflatie grotendeels een product is van een nationale bank, een genationaliseerde munt en het monopoliseren van briefjes (het afschaffen van de gouden standaard, het fictief maken van het geld). |
Ik doe daar niet zo moeilijk over,ik zie wat ik binnen krijg aan eurokes,en wat er uit gaat aan eurokes,en dan moet ik zeggen dat mijn huisbaas nu percentsgewijs meer van mij binnengekomen eurokes ontfrutselt van mij dan 17 jaar geleden En al die andere onzinverhaaltjes van Lombaf brengen mij geen eurokes op hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een echte aanrader is gewoonweg iets kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen ze nu eens niet gewoon zeggen hoeveel dat gestegen is of durft men dat niet?
De waarheid niet te achterhalen nogmaals? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be