![]() |
Op radio en TV wordt steeds verwezen naar het misbruik van de media
betreffende de verkiezingen in Rusland door de partij van Poetin. De campagne voor de verkiezingen wordt er gedomineerd door de nationale TV stations die allemaal schaamteloos de partij van Poetin steunen. De andere partijen komen nauwelijks aan bod. Is de VRT niet verlegen ? De paarse regering misbruikt al jaren de media (VRT) voor hun eigen eer en glorie. De VRT is een regeringszender geworden. Ook hier komt de oppositie en kleinere partijen nauwelijks aan bod Men ziet de splinster in andermans oog, maar niet de balk in eigen (VRT) oog. |
IK moet u gelijk en toch weer ongelijk geven. Kleine partijen zoals N-VA en het Liberaal Appel ziet men nauwelijks of nooit op de vrt. Langs de andere kant zijn er in de periode van de verkiezingen van 2003 zeer veel klachten uit verschillende hoeken gekomen dat de VRT nog nooit zoveel het Vlaams Blok heeft uitgenodigd als toen. Denk aan bracke & crabbé, advocaat van de duivel,...
Een feit is wel dat iedereen een kans moet krijgen in de media en spijtig genoeg is dat niet echt te merken, dit geldt overigens voor zowat alle tv zenders. Toch verkies ik liever vrt en canvas boven pakweg vtm, vt4 en al die andere frutzenders. mvg |
Normaal is het op de VRT krek hetzelfde als hoe ze de Russische media omschrijven. Maar inderdaad, tijdens de kiescampagne mocht het Vlaams blok voor één keer wel op het scherm. Maar toen ik dat hoorde in het nieuws, dacht ik "Ah, da's daar 't zelfde als bij de VRT."
|
Citaat:
|
Citaat:
mvg |
Beheerst Putin - net zoals Berlusconi - bijna de gehele media en kan hij zich daardoor ook beter uitspelen.
|
Inderdaad, kleine partijen zoals de B.U.B. krijgen geen eerlijke kans in de media. In die zin zijn we niet ver af van Russische toestanden. In Italië is het beter, daar krijgen ALLE partijen, zelfs de kleinsten, een vrije tribune op Raiuno.
|
Citaat:
't is toch de partij van héééél België, onverdeelt? :lol: |
Citaat:
10.034 stemmen in heel België voor de duidelijkheid. |
Citaat:
|
U verkoopt ons vel vooraleer u ons heeft geschoten.
Fraai, doet u dat altijd, zomaar eventjes een cijfertje neerkwakken? |
Citaat:
Het kan debatteren zonder te moeten roepen of te tieren omdat ze voortdurend worden onderbroken of verweten of afgeblaft worden... als ze de kans krijgen :roll: doen ze het ook goed en de verjiezingsuitslag was er ook naar :P :P |
Citaat:
|
Citaat:
In Rusland had je slechts positieve aandacht voor één partij. |
Wat zeer goed zou zijn, is een verkiezingsshow met elke partij die meedoet. Zowel klein als groot.
mvg |
Citaat:
|
Citaat:
mvg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be