![]() |
Citaat:
. |
Citaat:
The Sunday Telegraph is ongetwijfeld ook een van 's lands grootste kwaliteitskranten. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorwaar een ZEER betrouwbare bron, :roll:
|
Citaat:
|
wat betekent P.E.B. ?
|
Citaat:
|
"He didn't know whether the warheads were chemical or biological but said they were designed to be launched by hand-held rocket-propelled grenades. "
Dit komt letterlijk uit het artikel , en is te gek voor woorden. Een kolonel die effe zegt dat er wapens werden geleverd, maar dat hij wist wat ze waren :roll: . En dan komt hij doodleuk vertellen dat die wapens met RPG's moesten gelanceerd worden. Dus een radius van .... een paar honderd meter ? LOL Weapons of MASS destruction ? Enkel als ze een paar duizend mensen opeengepakt vinden . |
Citaat:
|
Citaat:
buitenlands nieuws En, vind je jezelf nog alijd even slim? |
Citaat:
|
Ik denk ook dat Sadam zijn WMD - als hij er had - zelf heeft vernietigd. Dus ik denk niet dat de Amerikanen - en hun bondgenoten - ze nu nog gaan vinden.
|
Zijn die Iraakse massavernietigingswapens nu nog niet gevonden?!? :roll: :lol: :roll: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allez, dus het individu dat de bron was voor de beruchte 45-minuten-claim (toespraak Blair voor Lagerhuis) zegt nu dat 'ie toch gelijk heeft/had ook al zijn de duizenden Amerikanen belast met de jacht naar WMD nog steeds "druk op zoek"
doet me terugdenken aan de roddels over die supergranaat van Saddam H die alles in een straal van 3 km zou doden. Combineer met het statement van de Irakese overloper uit de oorspronkelijk post en je kan 2 conclusies trekken: 1) ergens "in de buurt van Irak" circuleren door 1 man draagbare raketgranaten met een chemische of biologische lading die tot 6 maanden na de val van het standbeeld, nog steeds niet gebruikt zijn hoewel de Amerikanen nooit eerder zo dichtbij en zo talrijk waren :roll: 2) Saddam was redelijk radeloos en is tegen het einde van z'n regeertijd nog es voor grof geld opgelicht door een stel militaire snake oil verkopers :lol: ik ga voor wat achter deur n° 2 staat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be