![]() |
Vijf organisaties vragen vernietiging drugswet!
De omstreden drugswet die 7 maanden geleden van kracht werd, zou wel eens helemaal onderuit gehaald kunnen worden. 5 organisaties hebben het Arbitragehof immers om de vernieting ervan verzocht. De verenigingen waaronder de Liga voor de mensenrechten en een paar drugpreventie-organiaties,zeggen dat de wet van mei 2003 veel te vaag is.Daardoor is de rechtszekerheid voor de burger onvoldoende verzekerd. HLN 09/12/03 En wat had het Blok gezegd?... |
Citaat:
Nu ja jullie zijn kraks in het weglopen met studiewerk van anderen. |
Lap daar gaan we weer,
we zouden beter een verenigd front vormen tegenover Wallonië en de franstalige didactuur in dit apenland. |
Citaat:
Spijtig, maar ik vrees dat de volgende Vlaamse regering alweer een Paarse klucht zal zijn, waarin de linkiewinkies de plak zullen zwaaien... |
Tja, de nagel op de kop. Ik zie maar één lichtpunt:
de loop van de geschiedenis vertelt ons dat Vlamingen zich lang op de kop laten zitten, maar wanneer de bom barst is de hele wereld (toen bekende) dooreengeschud. Vb; Vlaamse opstand rond 1302 Beeldenstorm aan het begin van de reformatie (in Gent begonnen) Boerenkrijg Mars op Brussel ... Ooit zullen we wel wakker worden hoop ik... |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zeggen dat sofdrugs gelegaliseerd moeten worden en uit het strafrecht moet. Dat is precies het tegenovergestelde wat het VB wil. De wet die goedgekeurd werd heeft niks opgeklaard en is een slechte wet. Dat wisten we toen ook al. |
Wake up
Wanneer Vlaanderen nog maar een vragend gezicht opzet in de richting van Wallonië klinht het daar al eensgezind "NON". 3.700.000 mensen hebben meer te zeggen in de Belze politiek dan 6.000.000. We kunnen daar weer eeuwig overdoorgaan en de zetelverdelingen NOG maar eens opzoeken tegenover het behaald aantal stemmen om dat te bewijzen. Weet u hoeveel iedere inwoner van Vlaanderen aan de Walen schenkt, zonder er maar ook iets van terug te zien??? Zoek het eens op. Vergelijk dat getal eens met het bedrag dat iedere (vroegere) west-duitser aan de oude DDR betaald. Daarom nogmaals WAKE UP |
Citaat:
er bestan enkel sot- en hardgebruikers van om het even welk product, al de rest is onwetesnchappelijke larie! Hoog tijd dat ik mijn doctoraat toch nog eens in boekvorm uitbreng zeker? Kwestie om de softdrugsprofeten zwaar neer te meppen !want het cannabinisme is het grootste gevaar aangezien dit niets anders is dan een zoveelste strategie (van verdeel en heers) van de drugmaffia om de prohibitie te handhaven! De eerste stap naar een effectief en emancipatoreisch drugbeleid: "alle druggebruik uit het strafrecht en het Vlaams Blok erin" |
Citaat:
|
Citaat:
Allé, drinkt nog maar een goei pint, en wrijft eens over uwen bierpens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het ermee eens dat de wet te vaag is. Gewoon dezelfde wet als in Nederland. Zo simpel is het.
|
Citaat:
bovendien maakt de Nederlandse wet geen odnerscheid tussen soft- en harddrugs maar tussne producten met een aanvaardbaar en preoducten met onaanvaardbaar risico! (komt op hetzelf eneer, maar de wetgever heeft in 1976 reeds toegegeven dat het onderscheid tussen soft en harddrugs LARIE is!! vandaar de andere terminologie (de bedoeling was om daarna heel snel ALLE druggebruik uit het strafrecht te halen om nadien ook de productie en de handel uit handen van de misdaadorganisaties te halen. Dit doel werd echter niet gehaald en daarna 'vergeten'...Het resultaat kennen we: het coffeeshopbeleid zorgt voor zeer slechte kwaliteit, chemische rommel (maar velen houden daarvan..) want de kwaliteit wordt gecontroleerd door de georganiseerde misdaad, een racistisch beledi ten aanzien van buitenlandse cannabisgebruikers en veel repressie jegens gebruikers van andere producten. |
Citaat:
|
De vorige drugswet was stukken discriminerender.
|
Citaat:
we zouden beter een verenigd front vormen tegenover het zwartblok en de fascistische stromingen in dit apenland, en hun dictatuur stoppen voor ze er is!! (en waarom niet samen met de Walen?) |
Lapperdelapperdelap, samen met dat Vlaming lievende PS, MR of beter nog het FDF ??
dat is er al, het cordon, zegt u dat iets ??? Een Nederlander moet mij ook niet zeggen wat te doen in eigen land, geen enkele buitenlander |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be