![]() |
Britten kennen blijkbaar niks van muziek
De Britten vinden Queen beste Britse groep aller tijden.
Queen? Beste Britse groep?? :shock: Zijn ze 'Bohemian Rapsody', 'We Are The Champions' en 'Radio Gaga' vergeten? The Kinks zijn en blijven de beste Britse groep aller tijden. Punt. |
Queen is goed :-D
|
Queen IS de beste Britse band ooit.
|
Hier kennen ze blijkbaar al even weinig van muziek dan de Britten zelf...
|
De Britse muziekbladen al eens doorbladerd en gezien welke over het paard getilde derderangsgroepjes ze daar steevast tot nieuwe grote belofte bombarderen? Nee, de Britten hebben anno 2007 inderdaad geen verstand meer van muziek. En geef mij dan toch maar Queen!
|
beste Britse muziekgroep?
Bloody MUSE, lad!!! |
![]() |
Queen is uniek
Geen enkel ander band kan Queen evenaren |
De beste bestaat niet. Hoe meet je dit? Door het aantal fouten te tellen tijdens life-optredens? Wat wel kan is dat er een groep is die de meeste fans heeft. Wil dit zeggen dat het de beste groep is? Nee, dat maakt iedereen voor zich wel uit.
Ik kan gabber muziek of klassieke muziek niet horen, krijg er koppijn van, is het daarom slechte muziek? In mijn ogen wel, maar in anderen hun oren niet... |
Citaat:
Hun eerste 5 albums gingen nog wel, daarna zakte ze af tot het niveau van K3. |
Geef toe Freddy zijn stem is hemels, zijn muziek een revelatie,theatraal, zijn songteksten prachtig
Er is geen tweede ervan of een band waarmee je hen kunt vergelijken |
Citaat:
(en eigenlijk heeft ie nog gelijk ook) |
Queen?! Jezus toch, de wereld is echt om zeep. Ik ken een tiental groepen die zeker veel beter zijn dan "fuckin´" Queen.
The Beatles The Stones Velvet Underground Joy Division The Smiths Roxy Music Led Zeppelin The Clash The Cure The Ramones Zelfs U2 is stukken beter dan Queen. |
the who!
|
Citaat:
Theatraal waren zijn tanden, dat wel... |
Ik heb onlangs de dvd gekocht van het Queen optreden te Wembley en dat is maar in 1 woord samen te vatten: goddelijk.
|
Citaat:
En over zijn tanden...komaan mon ami Zullen we eens over Mick zijn lippen beginnen of Paul McCartney's droopy ogen |
Radiohead ben ik vergeten in mijn lijstje!
|
Citaat:
;-) |
Ze hadden het over commerciële muziek en het is dus logisch dat zo'n legendarisch groep als Queen zo hoog staan, even als ik eerlijk gezegd The Beatles op 1 verwachtte. De 5de plaats van Take That begrijp ik niet: men spreekt toch wel over rock muziek, niet over popmuziek. Men kan rock invloeden bij sommige pop artiesten vinden maar bij Take That was het helemaal niet het geval.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be