Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vld (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74329)

Günther83 3 januari 2007 11:38

Vld

Onlangs deed er zich bij de VLD een koerswijziging voor onder invloed van Slangen. De VLD noemt zich nu een progressieve liberale centrumpartij. Hierdoor komt er een gat op de rechtervleugel. Dat zal nu misschien ingevuld worden door de nieuwe partij van Dedecker.

Ik ben student-journalist en heb de opdracht gekregen eens na te gaan wat er leeft bij de VLD en hoe haar leden en kiezers op de recente ontwikkelingen reageren. Wat vinden zij van de koerswijziging en welke invloeden zal dit hebben op de standpunten van de partij?

Ik ben vooral op zoek naar reacties van mensen die zelf politiek actief zijn. Reacties zijn daarom ook welkom op [email protected].

largo_w 3 januari 2007 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Günther83 (Bericht 2300665)
Onlangs deed er zich bij de VLD een koerswijziging voor onder invloed van Slangen. De VLD noemt zich nu een progressieve liberale centrumpartij. Hierdoor komt er een gat op de rechtervleugel. Dat zal nu misschien ingevuld worden door de nieuwe partij van Dedecker.

Ik ben student-journalist en heb de opdracht gekregen eens na te gaan wat er leeft bij de VLD en hoe haar leden en kiezers op de recente ontwikkelingen reageren. Wat vinden zij van de koerswijziging en welke invloeden zal dit hebben op de standpunten van de partij?

Ik ben vooral op zoek naar reacties van mensen die zelf politiek actief zijn. Reacties zijn daarom ook welkom op [email protected].

Eerst zien dan geloven!

(al hebben ze mijn stem natuurlijk nog wel)

Knuppel 3 januari 2007 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Günther83 (Bericht 2300665)

Over welke koerswijziging behalve deze om de macht te kunnen behouden heb je het?