Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom paddestoelen links zijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74382)

Griffin 3 januari 2007 19:46

Waarom paddestoelen links zijn

Het is wetenschappelijk bewezen volgens mij dat paddestoelen vuile linksen zijn. Kijk maar naar de drugs. Ge hebt paddestoelen die drugs zijn! Ziedewel! Vuile linkse paddo's!

PAJOT 3 januari 2007 19:49

neen, dit is overdreven. Een delicatesse zoals champignons kan onmogelijk links zijn.

Griffin 3 januari 2007 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 2302107)
neen, dit is overdreven. Een delicatesse zoals champignons kan onmogelijk links zijn.

Ge kunt er aan verslaafd raken! En alles wat met drugs te maken heeft is links! Luistert naar Kaffer de Groote! :D

PAJOT 3 januari 2007 20:00

misschien is iets pas pas links in de mate dat het negatieve gevolgen opwekt ?

Griffin 3 januari 2007 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 2302137)
misschien is iets pas pas links in de mate dat het negatieve gevolgen opwekt ?

Ik zal uw wijze woorden eens aan Kaffer moeten voorleggen :D

Btw, onder ons gezegd en gezwegen, ge zijt toch zeker dat ge niet links zijt eh?

exodus 3 januari 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2302109)
Ge kunt er aan verslaafd raken! En alles wat met drugs te maken heeft is links! Luistert naar Kaffer de Groote! :D

Paddestoelen in de vorm van drugs (sommigen spreken liever van entheogenen), of de zogenaamde magic mushrooms zijn niet verslavend, en tolerantie bouwt zich enorm snel op. Het is onmogelijk van er fysiek verslaafd aan de geraken. Geestelijke verslaving is enorm uitzonderlijk.

Kim 3 januari 2007 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2302098)
Het is wetenschappelijk bewezen volgens mij dat paddestoelen vuile linksen zijn. Kijk maar naar de drugs. Ge hebt paddestoelen die drugs zijn! Ziedewel! Vuile linkse paddo's!

En ook... paddestoelen, zo wit... en, dat ligt daar maar. Roerloos, onbeweeglijk stil, eeuwig als het moet.

Ik word er gewoon angstig van! 8O

pinbag 3 januari 2007 20:22

schimmels zijn rechts.

Mega irritant... =p

Pure logica. (kucht)

Metternich 3 januari 2007 20:26

Citaat:

Aan je handtekening te zien heb je zelf al genoeg paddo's binnengespeeld.

Kaffer 3 januari 2007 20:26

Champignons bestrijken het hele politieke middenveld .

Kaffer 3 januari 2007 20:32

En dat het Vlaams Belang de splijtzwam is van de Belgische politiek heeft ook al niemand opgemerkt .

duveltje382 3 januari 2007 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2302168)
Ik zal uw wijze woorden eens aan Kaffer moeten voorleggen :D

Btw, onder ons gezegd en gezwegen, ge zijt toch zeker dat ge niet links zijt eh?

pssssssssss........ Ik draag wel links .......

Kaffer 3 januari 2007 20:59

Zijn linkshandigen links ?
Zijn eetbare paddestoelen links of rechts ?
En wat gezegd over giftige ?
Zijn mensen die naar links vragen links ?
Raadsels ...

Jaani_Dushman 3 januari 2007 21:13

"Agalev is een paddenstoelenpartij. Je kan 's morgens een weide vol paddestoelen hebben en als je de dag daarna gaat kijken, zijn er geen meer. Je weet niet waar ze naartoe zijn." Dixit Kamervoorzitter Herman De Croo in TerZake op de dag nadat de groene partij de meest dramatische verkiezingsuitslagenuitslag in haar geschiedenis behaalde.

Need to say more?

Raven 3 januari 2007 21:23

Er gaat niks boven khat.

djimi 3 januari 2007 21:26

Tetrahydrocannabinol.

Nick_ 3 januari 2007 21:52

Citaat:

Je hebt gelijk. Ze bevatten zodanig weinig voedingswaarde dat ze wel rechts moéten zijn. ;)

Riksken 3 januari 2007 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 2302568)
Je hebt gelijk. Ze bevatten zodanig weinig voedingswaarde dat ze wel rechts moéten zijn. ;)

Stadsjongen? Enkel wat wild fruit erbij en je hebt alle benodigde vitamientjes en mineralen binnen. Zijn ook goed tegen de dorst.

Griffin 4 januari 2007 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2302232)
En ook... paddestoelen, zo wit... en, dat ligt daar maar. Roerloos, onbeweeglijk stil, eeuwig als het moet.

Ik word er gewoon angstig van! 8O

Zie je wel, werkschuwtuig, links! :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be