Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Aan alle burgers die paars-moe zijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74385)

keiko 3 januari 2007 20:15

Aan alle burgers die paars-moe zijn

Aan alle burgers die paars-moe zijn en een terugkeer van de Ex-CVP+NVA hoeren hekelen... sinds vandaag is het weer moglijk om hen PIJN te doen, om hun plannetjes te dwarsbomen. Gedaan met het nutteloos stemmen op het door cordon uitgesloten VB. VB dat trouwens niet meer is dan een kliekje simpele geesten met of zonder simplistisch oplossingen.

Sinds vandaag is de 'oplossing' uit de grijze massa opgestaan; De naam van de weldoener is DEDECKER Jean-Marie.

Mensen lief gebruik uw verstand en stem voor het van cordon vrijgestelde DEDECKER-partij. De enige niet grijze muis in het politieke spel die geen fascistish geurtje heeft en toch een aantal cruciale problemen DURFT aankaarten in onze samenleving. Geen pseudo-intellectuele verdraagzaamheid en struisvogelpolitiek, maar gewoon recht-toe-recht-aan problemen benoemen, eenieder op zijn verandwoordelijkheid wijzen EN samen realistische oplossingen zoeken. Geen dogmatisch VB-gelul a la 'alle makken buiten' . Geef toe als je er geen probleem mee hebt om te sympatiseren met een sujet als LE PEN die ponneert dan de gaskamers een detail waren van de geschiedenis dan moet je niet verwonderd zijn dat je wordt uitgeloten hoe ondemocratisch dat dan ook mag wezen.
Accoord Dedecker is waarschijnlijk egoistische bullebak maar liever een bullebak die politiek niet-correcte analyses durft te maken dan een of andere progressieve slet die het veel eenvoudiger vindt om vlamingen als racisten te bestempelen dan diepgaande correcte analyses te maken.

DUS stem op jean-marie en dan pas zal het heet worden onder het zitvlak van het klassieke 'loge' gebonden politieke zooite. Stel u voor de 25% van het VB+ een percent of 3 van de NVA + een percent of 10 van de VLD, dat maakt 38% van de stemmen. Dat zou pas een schokgolf veroorzaken doorheen de belgische politiek, dan weer eens een percent of 5 extra voor het VB.
De moment om het roer om te gooien en wat eenheid te vormen is aangebroken, of.....
ben ik aan het dromen.......:-D

Abiogenesis 3 januari 2007 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keiko (Bericht 2302214)

Neen, ze kunnen jou gewoon wegsteken :)

lomeanor 3 januari 2007 20:23

Zoals ik reeds in een andere draad gezegd heb: hoewel ik Dedecker steun in zijn politiek project, zal ik niet op hem stemmen.

Vier jaar geleden is mijn stem in de vuilbak beland omdat de N-VA toen de ondemocratische kiesdrempel in Vlaams-Brabant niet haalde. Ik ben niet van plan om dat dit jaar nogmaals voor te hebben.

Argusx43 3 januari 2007 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2302241)
Zoals ik reeds in een andere draad gezegd heb: hoewel ik Dedecker steun in zijn politiek project, zal ik niet op hem stemmen.

Vier jaar geleden is mijn stem in de vuilbak beland omdat de N-VA toen de ondemocratische kiesdrempel in Vlaams-Brabant niet haalde. Ik ben niet van plan om dat dit jaar nogmaals voor te hebben.

Ik denk dat er zo nog velen denken, tel daar nog dat schaamteloze gedoe met JMD bij en 't is helemaal omzeep voor de NVA....

deryz 3 januari 2007 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keiko (Bericht 2302214)
Aan alle burgers die paars-moe zijn en een terugkeer van de Ex-CVP+NVA hoeren hekelen... sinds vandaag is het weer moglijk om hen PIJN te doen, om hun plannetjes te dwarsbomen. Gedaan met het nutteloos stemmen op het door cordon uitgesloten VB. VB dat trouwens niet meer is dan een kliekje simpele geesten met of zonder simplistisch oplossingen.

Sinds vandaag is de 'oplossing' uit de grijze massa opgestaan; De naam van de weldoener is DEDECKER Jean-Marie.

Mensen lief gebruik uw verstand en stem voor het van cordon vrijgestelde DEDECKER-partij. De enige niet grijze muis in het politieke spel die geen fascistish geurtje heeft en toch een aantal cruciale problemen DURFT aankaarten in onze samenleving. Geen pseudo-intellectuele verdraagzaamheid en struisvogelpolitiek, maar gewoon recht-toe-recht-aan problemen benoemen, eenieder op zijn verandwoordelijkheid wijzen EN samen realistische oplossingen zoeken. Geen dogmatisch VB-gelul a la 'alle makken buiten' . Geef toe als je er geen probleem mee hebt om te sympatiseren met een sujet als LE PEN die ponneert dan de gaskamers een detail waren van de geschiedenis dan moet je niet verwonderd zijn dat je wordt uitgeloten hoe ondemocratisch dat dan ook mag wezen.
Accoord Dedecker is waarschijnlijk egoistische bullebak maar liever een bullebak die politiek niet-correcte analyses durft te maken dan een of andere progressieve slet die het veel eenvoudiger vindt om vlamingen als racisten te bestempelen dan diepgaande correcte analyses te maken.

DUS stem op jean-marie en dan pas zal het heet worden onder het zitvlak van het klassieke 'loge' gebonden politieke zooite. Stel u voor de 25% van het VB+ een percent of 3 van de NVA + een percent of 10 van de VLD, dat maakt 38% van de stemmen. Dat zou pas een schokgolf veroorzaken doorheen de belgische politiek, dan weer eens een percent of 5 extra voor het VB.
De moment om het roer om te gooien en wat eenheid te vormen is aangebroken, of.....

op JMD stemmen = stem weggooien
op JMD stemmen = meer verdeeldheid op rechter vlak politieke partijen
meer verdeeldheid = machtigere linkse partijen
gooi je stem dus maar weg

keiko 3 januari 2007 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2302241)

Jij geeft het dus al op voorhand op. Dan moet je achteraf ook niet komen klagen dat alles bij het zelfde blijft. Jij KIEST.
Tot vandaag was er geen alternatief, nu is er die wel. Laat dus die kans niet ontglippen. De overige saus hebben we al tot kotsens toe mogen proeven.

keiko 3 januari 2007 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2302291)
op JMD stemmen = stem weggooien
op JMD stemmen = meer verdeeldheid op rechter vlak politieke partijen
meer verdeeldheid = machtigere linkse partijen
gooi je stem dus maar weg

WRONG, TOTALY WRONG

Dedecker positioneerd zich tussen de pseudo-Roodprogressieve hoerige VLD en het zwarte kortzichtige en mondgesnoerde VB, en is dus de ideale persoon om de rechter zijde de verenigen daar waar het gros van de doorsnee rechter zijde van de bevolking bevindt maar die nu verplicht extreem VLD of extreem VB te moeten stemmen. VAN EENDRACHT GESPROKEN
GEBRUIK UW GEZOND VERSTAND

deryz 3 januari 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keiko (Bericht 2302316)
WRONG, TOTALY WRONG

Dedecker positioneerd zich tussen de pseudo-Roodprogressieve hoerige VLD en het zwarte kortzichtige en mondgesnoerde VB, en is dus de ideale persoon om de rechter zijde de verenigen daar waar het gros van de doorsnee rechter zijde van de bevolking bevindt maar die nu verplicht extreem VLD of extreem VB te moeten stemmen. VAN EENDRACHT GESPROKEN
GEBRUIK UW GEZOND VERSTAND

gebruik uw gezond verstand, wees realistisch en gooi je stem niet weg door op JMD te stemmen, dat is de realiteit

lomeanor 3 januari 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keiko (Bericht 2302293)
Jij geeft het dus al op voorhand op. Dan moet je achteraf ook niet komen klagen dat alles bij het zelfde blijft. Jij KIEST.
Tot vandaag was er geen alternatief, nu is er die wel. Laat dus die kans niet ontglippen. De overige saus hebben we al tot kotsens toe mogen proeven.

Ik geef het inderdaad op voorhand op, dat heb je juist gezien.
Eén keer mijn stem in de vuilbak is meer dan genoeg.
Ik wil dat mijn stem iets betekend voor de Vlaamse emancipatie.

deryz 3 januari 2007 20:47

als je paars moe bent stem dan VB of NVA bij uitstek, of Cd&V maar niet op JMD

Knuppel 3 januari 2007 20:52

Citaat:

De overige saus hebben we al tot kotsens toe mogen proeven.
En midden in die 'overige' saus met alle kleuren van de regenboog behalve één saus dreef tot voor kort toch wel De Decker, zeker!

duveltje382 3 januari 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2302330)
als je paars moe bent stem dan VB of NVA bij uitstek, of Cd&V maar niet op JMD

Ik krijg hier het vermoede dat het VB angst heeft van JMD. :lol:

phoebe 3 januari 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keiko (Bericht 2302293)

Jij Kiest...:lol: :lol: :lol: natuurlijk, al een geluk dat er nog idialisten zijn in onze samenleving.
Jij kiest, maar de macht beslist, mijn beste of heb je nog nooit van voorakkoorden gehoord.
En ik ben er nog lang niet zeker van dat de redding van de maatschappij afhangt van blaaskaak Dedecker, als jij hem ziet als de maagdelijke witte ridder, is dat uw goed recht. Maar ik zeg u dit, JM is een ras echte liberaal, die niet verlegen is om een stoute opmerking te maken, maar als een gehypnotiseerde puppy volgt hij mooi de geldende regel van het machtsgeile establishment. Hij is tegen een cordon hij vind dat geen democratische oplossing, enz... toch als een echte blauwe weigert hij om samen te werken met het VB. Of met Hugo Coverliers en zijn VLOTT, om dezelfde rede. En onderschrijft hiermee de dwangregel van al de rest...dus daar gaat de koene ''blauwe'' ridder, de frisse wind in de democratie.

Patriot! 3 januari 2007 20:59

Ik roep ook iedereen die tege paars is op om DEDECKER te stemmen ipv CD&V, N-VA of VB.

Het zou immers fijn zijn mocht Verhofstadt er nog een termijn bijdoen :twisted:

phoebe 3 januari 2007 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2302350)

Hmmm, eerder medelij...:lol: Het Vlaams Belang zit niet echt te wachten op de ''reddende hand'' van Dedecker, en is ook geen vraagende partij. Wel is het betreurenswaardig dat Dedecker die ''principeel'' tegen het cordon is, toch het cordon ondersteunt en elke samenwerking weigert. En dat van de man die van mening is dat met het Vlaams Belang mee in het bad moet trekken, om hen zo te doen ontmaskeren. Een echte liberaal...het een zeggen, en het tegenovergestelde doen.:lol:

Knuppel 3 januari 2007 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2302361)
Ik roep ook iedereen die tege paars is op om DEDECKER te stemmen ipv CD&V, N-VA of VB.

Het zou immers fijn zijn mocht Verhofstadt er nog een termijn bijdoen :twisted:

Maar Patriotje toch!
Hoe gaat Verhofstadt al die stemmen goedmaken die De Decker uit de VLD wegsleurt?

Knuppel 3 januari 2007 21:05

Citaat:

JM is een ras echte liberaal, die niet verlegen is om een stoute opmerking te maken, maar als een gehypnotiseerde puppy volgt hij mooi de geldende regel van het machtsgeile establishment.
Dat is nu fraai gezegd, zie!

Zwartengeel 3 januari 2007 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoebe (Bericht 2302364)
Hmmm, eerder medelij...:lol: Het Vlaams Belang zit niet echt te wachten op de ''reddende hand'' van Dedecker, en is ook geen vraagende partij. Wel is het betreurenswaardig dat Dedecker die ''principeel'' tegen het cordon is, toch het cordon ondersteunt en elke samenwerking weigert. En dat van de man die van mening is dat met het Vlaams Belang mee in het bad moet trekken, om hen zo te doen ontmaskeren. Een echte liberaal...het een zeggen, en het tegenovergestelde doen.:lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2269817)
Tja, iedereen is tegen het cordon... tot men zelf voor de keuze gesteld wordt, nietwaar?

Nog steeds brandend actueel dus.

Judokus 3 januari 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2302350)

Dat denk ik ook. JM Dedecker vormt een alternatief voor de vele VB-kiezers die niet behoren tot de Vlaams-nationalistische of neofascistische kern;
Het VB is vooral gericht op anti-politiek en bestaat uit holle leuzen, en kan maar aan de macht komen als ze 50% + 1 stem behalen door het cordon sanitair (en dat zal dus zijn op...Sint-Juttemis).

JM Dedecker kiest voor een duidelijk rechtse koers, met een rechts sociaaleconomisch programma. Het is trouwens geen 'traditionele partij'. Kiezers die niet wilden stemmen op een traditionele partij hadden vaak maar 1 keus: het VB. Nu is er een minder extremistischer alternatief.

Patriot! 3 januari 2007 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2302371)
Maar Patriotje toch!
Hoe gaat Verhofstadt al die stemmen goedmaken die De Decker uit de VLD wegsleurt?

Is al gebeurd door die gek uit de partij te gooien.

Hopelijk halen ze snel die V uit hun partijnaam en kiezen ze wat duidelijker voor België.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be