Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hillarische Louis Tobback (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74389)

Linkse Vogel 3 januari 2007 20:52

Hillarische Louis Tobback

Ik ben gisteren naar de eedaflegging van Leuven geweest (met L. Tobback als burgemeester) en dan moest Hagen Govaerts (lijsttrekker VB Leuven) natuurlijk weer een zagende toespraak doen. Op het einde begint er een enkel iemand (:lol: )te applaudiseren.

TOBBACK ZEGT DAN: ER WORDT NIET GEAPPLAUDISEERD EN ZEKER NIET DOOR IEMAND VAN HET PUBLIEK... hillarisch gewoon...

Zou hij dat ook gezegd hebben als dat iemand van de CD&V een toespraak had gehouden denk je? Het is echt zo'n bullebak en zelfs een beetje dictatorisch mens...

DaBlacky 3 januari 2007 21:52

Hier in Zonhoven heeft de VB-fractievoorzitter ook zo een gezever aan boord gelegd en er heeft ook 1 (één) iemand beginnen te applaudisseren.
Maar onze burgemeester heeft er geen commentaar op gegeven. Tijdens de eedafleggingen zelf is er trouwens de hele tijd, bij iedere persoon, geapplaudiseerd geweest.

Zeno! 3 januari 2007 22:12

Onze Louis is the best!

PAJOT 3 januari 2007 22:24

Zou de man niet beter met pensioen gaan ?

Duvelke 3 januari 2007 22:28

Nope, die kerel is best ok !

berre 3 januari 2007 22:51

tobback doet het uitstekend in leuven, die mag best nog een paar jaartjes blijven doorgeven.

Jolly Roger 4 januari 2007 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 2302734)
tobback doet het uitstekend in leuven, die mag best nog een paar jaartjes blijven doorgeven.

Daarna kan hij nog gouverneur van Vlaams-Brabant worden, wie weet.
Overigens, in het land der blinden is (Tobback) éénoog (zonne)koning ...

Linkse Vogel 4 januari 2007 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 2302734)

Alleen is hij wel helemaal niet vriendelijk tegen de Groen!-en Tobback kan wreed zijn tegenover iedereen.

schaduwrijk 5 januari 2007 12:09

tobback is nen harde maar ne goeie

bij ons in de gemeenteraad hadden de mensen van het vlaams kartel (VB plus enkele onafhankelijken, die van den "neen, neen, ik zit niet in het VB, ik ben onafhankelijke" -bullshit-) op de namenlijst voor het OCMW maar een naam ingevuld, en blijkbaar moet dit ook volgens het ritssysteem en ontbrak dus een vrouw op de lijst (1 man = 100 %, terwijl 1/3 top moet minstens vrouw zijn...)

Linkse Vogel 5 januari 2007 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk (Bericht 2307330)
tobback is nen harde maar ne goeie

bij ons in de gemeenteraad hadden de mensen van het vlaams kartel (VB plus enkele onafhankelijken, die van den "neen, neen, ik zit niet in het VB, ik ben onafhankelijke" -bullshit-) op de namenlijst voor het OCMW maar een naam ingevuld, en blijkbaar moet dit ook volgens het ritssysteem en ontbrak dus een vrouw op de lijst (1 man = 100 %, terwijl 1/3 top moet minstens vrouw zijn...)

µ

Mooi citaat. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be