![]() |
Ware liefde
Geloof je in de 'ware liefde'?
Dat die ene persoon jou 'ware liefde' of 'soulmate' is die je aanvoelt en aanvult? Of is het enkel een myhte om je hoop te geven? Hoe weet je dat? people the choice is yours;-) |
Ik geloof zowel in de ware liefde als in liefde op het eerste gezicht.
|
Ik denk dat er veel personen zijn waarmee we als geliefde goed kunnen overeenkomen en misschien wel één persoon die je als soulmate kan bestempelen waarmee je het dichtst zou kunnen zijn. Dit is echter denk ik enkel mogelijk als je de liefde in jezelf gevonden hebt en de ander volledig kunt accepteren voor wie hij is. Veelal wordt liefde bewust of onbewust gezien in termen geven en nemen of zoeken in de ander wat men zelf niet heeft. Een volledig harmonieuze relaties 'de echte liefde' is zeker mogelijk, maar het begint bij zichzelf, denk ik. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefde betekend mods die je na je zoveelste ban laten terugkeren .
Ook zij weten dat ik als crack-baby een moeilijk begin kende in het leven . |
Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Je voelt je in het algemeen gewoon meer aangetrokken tot bepaalde personen.
Maar ik geloof wel in ware liefde en dat meerdere personen daarvoor in aanmerking kunnen komen. Hoewel, als je al één ware liefde hebt gevonden wil je niemand anders meer. |
Citaat:
|
Is ware liefde het gevoel dt je nog nooit bij iemand anders hebt gehad? (ik weet het , is cliché)Maar toch blijven we wel ernaar zoeken
|
Ik denk dat ware liefde het gevoel is dat er geen andere (partner)liefde meer mogelijk is.
|
Citaat:
is het tweede niet een soort van afzwakking van het tweede? |
Citaat:
|
Bestaat het wel een 'soulmate' als iemand tegen jou bv het zegt dat je zijn/haar soulmate bent, ben je dan eerder geneigd om dan toch in 'ware liefde' te geloven?
|
Citaat:
Tot je het hotel tijdens je huwelijksnacht binnenstapt en je mond openvalt bij het zien van de receptioniste. Ik bedoel, alles is onderhevig aan dat lastige "gevoel", en dat is niet constant. Niet noodzakelijk. Want het kan wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eenvoudigweg dit. Je stapt uit een vliegtuig, je daalt af van de trappen naar de aankomsthal, en nog voor je je draait merk je iets. Vlak nadien kijk je in iemands ogen, pakweg twintig meter verder. En páf. Het werd héél plezant. Ik zie het nog altijd wat voor de ogen flitsen; hoewel het gevoel zelf mettertijd wat vervlogen is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be