![]() |
Heeft iemand dit ooit gezien? Ken je dat? Ooit gehad?
1 Bijlage(n)
't Ja, t'is echt een stukje antiek. Je kan het trouwens zien: ik heb het al meer dan 30 jaar.
|
ik ken dat, photoshop.
|
Het is te duidelijk dat het om photoshop (of andere programma) gaat.
|
Citaat:
Citaat:
't Is toevallig een reeel exemplaar ingescand.... :roll: |
Citaat:
|
dubbel
|
Met wat bloed erop word het terug Belgisch.
|
REPUBLIFK ?
|
Het moet echt lijken hè...
|
oppassen, ik ken er een paar die gaan klaarkomen op dat prentje.
|
Citaat:
|
maar voor de rest is het wel mooi gedaan. ik ga mij ook eens photoshop installeren. iedereen is maar konstant bezig over dit gepfotoshop en dat gephotoshop, en blijkbaar kunt ge er nog wel mooie resultaten mee bereiken.
|
Ga gewoon dit halen. Ge moet er niks voor betalen, of uren op Photoshop te zitten.
![]() |
Citaat:
Enne: photoshop ???? 5 minuten op een scanner. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap ook niet goed hoe iemand er op komt om dit fotootje aan Photoshop toe te schrijven.
Klik eens op de afbeelding (dan krijg je ze in't groot) en dan zie je gewoon dat dit een scan is. Het is trouwens sneller gebeurd om zo'n paspoort in Word te maken, dan af te drukken er een paar nietjes doornieten en eens uit te wassen in een jeansbroek dan dat je dat prentje helemaal in Photoshop gaat maken. Wat niet wegneemt dat Photoshop een heeel leuk programmaatje is, maar met deze foto heeft het volgens mij niks te maken... |
Waarschijnlijk iets van VMO in die tijd
|
Hermanvk beweerde dat hij nooit geïnteresseerd was in de communautaire zever tot hij het boek van zijn goeroe, de heilige Paul Beliën las. Dit vodje bewijst dat hij al minstens 32 jaar flamingant is, en dus gelogen heeft.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be