![]() |
Vorige poll was ik cd&v vergeten. excuus!
dus zelfde vraag, stel: er komen nieuwe federale verkiezingen binnenkort. Wie wil jij als 1ste minister? En waarom? slechts keuze uit de drie democratische traditionele partijen wegens realiteit. Frank vdb ipv steve stevaert omdat stevaert waarschijnlijk niet zou kiezen voor premierschap. |
Guy Verhofstadt in coalitie met CD&V, en indien mogelijk zonder de PS,
maarja dat wordt moeilijk. |
Citaat:
|
Zelfs met een tripartite zullen we het niet meer redden.
Het zal hier pas echt kunnen veranderen als de PS zolang zijn wil blijft opleggen tot heel Vlaanderen er kotsmisselijk van wordt. Intussen maakt het geen zak uit wie er premier wordt. Wie weet moeten we eerst ook nog Premier Di Rupo doorslikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar schijnt wil Verhofstad mss naar Europa, en is Dewael de gedoodverfde kandidaat om premier te worden. Naar't schijnt hé.
|
Citaat:
Jaja, naar het schijnt. Als het aan henzelf ligt alleszins. Heel misschien tellen onze stemmen toch ook nog een beetje. |
Citaat:
|
Citaat:
Ongelofelijke problemen, we denken onder andere aan de reusachtige staatsschuld die het Belgisch volk geërfd heeft na decennialang CVP-bestuur, waarvan enkele kopstukken de traditie van een europese fin de carrière initieerden, ook al omdat Europa handig uitkwam om uitgerangeerd eigen politiek personeel op 'christelijk-deftige' wijze in te dumpen. Niet dat Wilfriedje er boos om is als hij op het einde van de maand zijn loonbriefje bekijkt. :lol: |
Citaat:
U hebt ook gelijk dat het met FDW als minister-president veel beter zal gaan Maar ik geloof dat ik dat allemaal al eens gezegd heb nietwaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Annemans vergeten !! 8O
Filip De Winter wordt burgemeester van Antwerpen 8O :lol: |
Citaat:
Onze welvaart heeft véél meer te maken met de haven van Antwerpen. Én uiteraard de werklust en productiviteit van vele Vlamingen en Walen. |
nu wordt het patrimonium verkocht, maar dat kan je niet blijven doen ! Enkel voor alle gaten te vullen en dom op tv komen liegen hoe goed het wel gaat met de financiën :roll: :x
|
Geen enkele van die onbenullen.
|
Citaat:
Het begint echt zieklijk te worden, dat je zo naast mijn argumenten blijft zeveren |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be