![]() |
De V.S. en hun geschift rechtssysteem
Dat de Verenigde Staten een gek land is met geschifte staten, wisten we al langer. Maar wie kan het ze kwalijk nemen als je deze wetten leest! Trek een bedenkelijk gezicht met de strafste wetten van staat A tot L.
bron: www.mine.be Citaat:
|
Dat zijn voorbeelden van geschifte wetten, niet van een geschift rechtssysteem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Only in America
|
Citaat:
OK, nu is het genoeg geweest! Ik wordt liberatariër! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
er zitten er wel een paar fantastische bij moet ik zeggen, en die van de treinen spant toch wel de kroon wat absurditeit bedreft.
|
Ik wil niet moeilijk doen, maar euh...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou hier bv ook niet in mijn slippers de auto gaan besturen maar er zijn er volgens mij wel die het zouden riskeren. Ik geef gewoon maar een vb. |
Indiana, je mag geen bad nemen voor een half jaar...hier hoort toch echt meer uitleg bij of niet? Kan toch gewoonweg niet LOL
|
Citaat:
Er zitten wel een paar goei tussen. Die Pi=3 is schitterend. Er is ook ergens een staat waar vrouwen- en mannenondergoed aan aparte waslijnen moeten hangen. Die vond ik ook leuk. |
Citaat:
Van Quickenborn heeft er al een deel afgeschaft maar het rijtje is nog lang. Bvb. - je mag je was niet ophangen als de duiven vallen - of je mag geen postduiven naar het buitenland vervoeren (wegens spionage) - een bepaalde jachtvergunning kostte enkele eurocenten (de naam onstsnapt mij spijtig genoeg) - ... Ik ga ze nog eens opzoeken, lachen verzekerd. :-) |
Citaat:
Mijn moeder kloeg er altijd over... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be