Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mag je weten of een pedofiel in je straat woont ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74453)

Kaffer 4 januari 2007 13:36

Mag je weten of een pedofiel in je straat woont ?

Het Amerikaanse ministerie van justitie heeft een site opgestart waar je kan kontroleren of iemand reeds veroordeeld geweest is voor pedofilie .

Als je meent dat iemand pedofiel is tik je zijn naam of zelfs bijnaam in , vermeld je de staat en onmiddellijk verschijnen de resultaten .

Ik vind dat een goed idee , immers bijna alle peo's hervallen .
Dat soort dient nauwlettend in het oog te worden gehouden .

Let op mijn woorden , nu gaan de linksen hier bij bosjes komen posten dat ook pedofielen een tweede kans verdienen ;-)
Als een kat bij de melk :-D

Judokus 4 januari 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2304193)

Als het klopt dat bijna alle pedo's hervallen, mag dat wel bekend zijn.

Kaffer 4 januari 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Judokus (Bericht 2304203)
Als het klopt dat bijna alle pedo's hervallen, mag dat wel bekend zijn.

Vind ik ook .
In Amerika kan je bij de eerste veroordeling al 25 jaar effectief krijgen en bij de tweede veroordeling passen de meeste staten het onverbiddellijke levenslang toe .
Cool !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

Judokus 4 januari 2007 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2304209)
Vind ik ook .
In Amerika kan je bij de eerste veroordeling al 25 jaar effectief krijgen en bij de tweede veroordeling passen de meeste staten het onverbiddellijke levenslang toe .
Cool !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

Hoe weet je dat ze allemaal hervallen? Kun je eigenlijk niet genezen van pedofilie?

Kaffer 4 januari 2007 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Judokus (Bericht 2304292)
Hoe weet je dat ze allemaal hervallen? Kun je eigenlijk niet genezen van pedofilie?

Er zijn al genoeg wetenschappelijke studies over geweest .
Minstens 70 a 80% hervalt .
Zelfs chemische castratie is geen optie , veel pedo's doen het dan gewoon met hun handen of een voorwerp .

Eternity 4 januari 2007 14:14

Zo'n site zou 100% overbodig moeten zijn, aangezien mensen met gevaarlijke pedofiele neigingen (in casu de gevallen die al 'in actie' zijn getreden) in levenslange hechtenis zouden moeten genomen worden, uit bescherming tegen de maatschappij, maar ook tegen zichzelf.

En dan heb ik het hier niet over consensuele sex met 16-17 jarigen.

Nussbaum 4 januari 2007 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2304309)
Zelfs chemische castratie is geen optie , veel pedo's doen het dan gewoon met hun handen of een voorwerp .

Hoe kom je hier bij? Chemische castratie heeft als doel de testosteron productie te onderdrukken, je krijgt hem dan niet alleen niet omhoog, de sex drive is dan ook weg. Maw men heeft helemaal geen zin om het 'gewoon met handen of een voorwerp' te doen.

Kaffer 4 januari 2007 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum (Bericht 2304523)
Hoe kom je hier bij? Chemische castratie heeft als doel de testosteron productie te onderdrukken, je krijgt hem dan niet alleen niet omhoog, de sex drive is dan ook weg. Maw men heeft helemaal geen zin om het 'gewoon met handen of een voorwerp' te doen.

De psychiatrie kent voorbeelden genoeg , pedofilie zit tussen de oren .
Onlangs hoorde ik nog een pedo op TV verklaren : Ik was toen niet seksueel aktief ( pedo's noemen dat aktief ) en ben weer hervallen .
Pedofilie is een geestesziekte , geen seksuele ziekte .

Nussbaum 4 januari 2007 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2304845)
Onlangs hoorde ik nog een pedo op TV verklaren : Ik was toen niet seksueel aktief ( pedo's noemen dat aktief ) en ben weer hervallen .

En die pedofiel was (chemisch) gecastreerd?

dereien 4 januari 2007 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2304309)

Of met hun tenen:lol:

dereien 4 januari 2007 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2304845)

Vraag het eens aan de pedofiel van morkhoven, Marcel Vervloesem

Anna List 5 januari 2007 13:23

in Engeland informeren ze alle ouders via de scholen wanneer er een pedofiel in de buurt komt wonen, of wanneer er pedofiele misdrijven, aanrandingen gebeuren ... kwestie van ouders wat oplettender te maken, ik vind dat niet slecht ... het duwt je wel onaangenaam met de neus op de werkelijkheid ...

dereien 5 januari 2007 15:07

Citaat:

Het Amerikaanse ministerie van justitie heeft een site opgestart waar je kan kontroleren of iemand reeds veroordeeld geweest is voor pedofilie .

Als je meent dat iemand pedofiel is tik je zijn naam of zelfs bijnaam in , vermeld je de staat en onmiddellijk verschijnen de resultaten .

Let op mijn woorden , nu gaan de linksen hier bij bosjes komen posten dat ook pedofielen een tweede kans verdienen ;-)

Hoe moeten de inwoners van de wijk in Morhoven / Herentals reageren op het feit dat de pedofiel Marcel Vervloesem veroordeeld tot 5 jaar gevangenis en 3 jaar effectief zitten, dat deze pedofiel nu nog vrij rondloopt in de straat.

Bierke 5 januari 2007 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2307549)
in Engeland informeren ze alle ouders via de scholen wanneer er een pedofiel in de buurt komt wonen, of wanneer er pedofiele misdrijven, aanrandingen gebeuren ... kwestie van ouders wat oplettender te maken, ik vind dat niet slecht ... het duwt je wel onaangenaam met de neus op de werkelijkheid ...

Uhu ik meen me ook zoiets te herinneren, dat er eens een lijstje gepubliceerd werd ivm pedofielen. En ja ik vind ook dat zo'n lijst er zou moeten komen. Lijkt me niet meer dan logisch, wanneer er een gevaarlijke verkeerssituatie komt wordt je ook met een bord ingelicht, dus trek die lijn maar ff verder ;)

duveltje382 5 januari 2007 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dereien (Bericht 2307873)
Hoe moeten de inwoners van de wijk in Morhoven / Herentals reageren op het feit dat de pedofiel Marcel Vervloesem veroordeeld tot 5 jaar gevangenis en 3 jaar effectief zitten, dat deze pedofiel nu nog vrij rondloopt in de straat.

Tja,een podofobe hé,onze vriend Kaffer had daar ook last van :?

dereien 5 januari 2007 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2307947)
Tja,een podofobe hé,onze vriend Kaffer had daar ook last van :?

Ja, en de bende van de werkgroep morkhoven kunnen daar niet bij lachen:lol::oops::evil:

praha 5 januari 2007 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2307923)
Uhu ik meen me ook zoiets te herinneren, dat er eens een lijstje gepubliceerd werd ivm pedofielen. En ja ik vind ook dat zo'n lijst er zou moeten komen. Lijkt me niet meer dan logisch, wanneer er een gevaarlijke verkeerssituatie komt wordt je ook met een bord ingelicht, dus trek die lijn maar ff verder ;)

waarom die lijn dan niet nog verder doortrekken ?
maak ineens bekend welke veroordeelde fraudeurs, vrouwenmishandelaars, etc er in de wijk komen wonen ?

er klopt iets niet in je redenering...
je vergelijk met die gevaarlijke verkeerssituatie is van de pot gerukt
dat weet men ... dus men duidt dat aan

als men weet dat een veroordeelde whatever recidive is dan betekent dit een gevaar voor de maatschappij en komt ie niet vrij ( of beter dat zou zo moeten zijn ) of ie zijn/haar straf nu al of niet heeft doorstaan is verder irrelevant

Doki 5 januari 2007 15:58

Citaat:

Dat het Amerikaanse ministerie van justitie zo'n site heeft opgezet is niet meer of niet minder dan een schandaal, maar ze kijken daar dan ook niet op een schandaaltje meer of minder.

Waarom is deze site schandalig? Niet omdat hij mensen informeert over eventuele gevaarlijke elementen in hun buurt. Dat is op zich een goed idee.

Wel omdat justitie hiermee eigenlijk zegt "Wij als overheid slagen er niet in om criminele pedofielen op zo'n manier te straffen dat ze geen gevaar meer vormen voor de samenleving. We zoeken ook niet langer naar een passende oplossing, en geven in plaats daarvan jullie (het volk) de macht in handen om deze mensen zelf uit jullie buurt te houden door jullie een lijstje aan te bieden met hun adressen." Dat dit tot allerlei daden van agressie kan leiden behoeft geen tekeningetje, en bovendien straf je op die manier iemand die zijn straf heeft uitgezeten een tweede keer, maar ditmaal levenslang.
Wat denkt de Amerikaanse overheid hiermee te bereiken? Die mensen moeten toch ergens gaan wonen als ze vrijkomen? Hoopt die overheid stiekem dat het "volksgerecht" wel raad zal weten met die "verwerpelijke pedo's"?

Natuurlijk vormen recidivisten (van alle types, niet alleen criminele pedofielen) een levensgroot probleem voor de rechterlijke macht. Wat doe je met zo'n mensen? Hoe kan je voorspellen dat ze gaan terugvallen in hun slechte gewoonten, en kan je er zo maar van uitgaan dat ze dat gaan doen? Moet je dat risico lopen? Allemaal vragen waarop een antwoord moet komen, en daarom juist vind ik het een heel gevaarlijke evolutie als een overheid doodeenvoudig zegt "Wij stoppen met denken. Hier is de lijst, zoek het zelf maar uit.".

Dit is volgens mij een typisch voorbeeld van een situatie waar het doel de middelen niet kan heiligen. Natuurlijk moet vermeden worden dat recidivisten als ze vrijkomen terug mensenlevens gaan in gevaar brengen, maar het is een beschaafde maatschappij onwaardig om daarvoor de middeleeuwse techniek van de schandpaal van onder het stof te halen.

Zou een vorm van (streng) electronisch toezicht hier een uitweg kunnen bieden? Ik weet dat sommige pedofielen zelf vragen om niet vrijgelaten te worden, omdat ze beseffen dat ze riskeren te hervallen.

circe 5 januari 2007 16:12

Citaat:

Zou een vorm van (streng) electronisch toezicht hier een uitweg kunnen bieden? Ik weet dat sommige pedofielen zelf vragen om niet vrijgelaten te worden, omdat ze beseffen dat ze riskeren te hervallen
Bedoel je enkelbandjes �* la Onckelinx?

Vrij als de kindertjes ook op straat lopen, maar om acht uur netjes naar binnen als de kindertjes ook in hun bed liggen?

Doki 5 januari 2007 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2308141)
Bedoel je enkelbandjes �* la Onckelinx?

Vrij als de kindertjes ook op straat lopen, maar om acht uur netjes naar binnen als de kindertjes ook in hun bed liggen?

Ik weet niet hoe dat systeem met de enkelbandjes juist functioneert, maar misschien zijn er hier mensen die er meer van weten. Of misschien zijn er andere (betere?) systemen voor electronisch toezicht?

Of heb je zelf eventueel een alternatief?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be