Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Op wie stemt u de komende Vlaamse verkiezingen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7447)

LA'er 9 december 2003 20:02

Op welke van deze partijen zou u stemmen in 2004?

Patriot! 9 december 2003 20:18

BUB.

Vlaamse Leeuw 9 december 2003 20:20

N-VA

Het Skill Effect 9 december 2003 20:32

CD&V, om paars te breken!

fernand 9 december 2003 23:19

Vlaams Blok, omdat ze zeggen wat ik denk! :lol:

Ebbe 9 december 2003 23:24

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Vlaams blok trekt me meer en meer aan
Liberaal appel is ook een optie

Seba 9 december 2003 23:29

Citaat:

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Mijn mening:
Liberaal Appel: goed, maar geen potentieel om electoraal iets te betekenen volgende verkiezingen
Vlaams Blok: goede oppositiepartij om problemen aan te kaarten, maar hou ze daar aub, we willen ons land liefst niet failliet maken denk ik in deze tijden
=> blijft over als alternatief: CD&V: -electoraal potentieel (grootste oppositiepartij)
-inhoudelijk sterk, enkel kritiek dmv alternatieven

U zult mij wellicht betichten van subjectiviteit bij deze laatste statement, maar ik zat eens ook in dzelfde situatie als u: trouw VLD'er, teleurgesteld, vastgesteld dat CD&V op de meeste punten dicht aanleunt bij VLD=> nu CD&V'er :)

Rudy Van Nespen 9 december 2003 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Mijn mening:
Liberaal Appel: goed, maar geen potentieel om electoraal iets te betekenen volgende verkiezingen

Dat is uw mening!
Uiteindelijk heeft de CD&V niet het monopolie op de slogan "Voor meer inhoud dan verpakking"
Eens wij onze verkiezingscampagne op gang trekken, dan zal de kiezer wel zien dat er WEL potentieel zit in het Liberaal Appel!

Luddo 9 december 2003 23:34

Citaat:

Citaat:

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Mijn mening:
Vlaams Blok: goede oppositiepartij om problemen aan te kaarten, maar hou ze daar aub, we willen ons land liefst niet failliet maken denk ik in deze tijden
=> blijft over als alternatief: CD&V: -electoraal potentieel (grootste oppositiepartij)
U zult mij wellicht betichten van subjectiviteit bij deze laatste statement, maar ik zat eens ook in dzelfde situatie als u: trouw VLD'er, teleurgesteld, vastgesteld dat CD&V op de meeste punten dicht aanleunt bij VLD=> nu CD&V'er :)

Met permissie gezegd maar dat België NU al failliet is hebben we ook te danken aan zoveel jaren CVP-regeren!

fernand 9 december 2003 23:36

Citaat:

Citaat:

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Mijn mening:

CD& v, willen de kool en de geit sparen. In geen enkele gemeente, waar ze in de oppositie zetelen, hebben ze een duidelijke INSPRAAK. steeds wij zijn er tegen , maar tocg zullen we voor stemmen.
We zijn er voor 100% voor, ...... maar toch zullen we ons onthouden.

Ebbe 9 december 2003 23:42

Citaat:

Citaat:

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Mijn mening:

Nah...cd&v trekt mij helemaal niet aan.
Wat een verwaande mensen zitten er in die partij!
Toen ze aan de macht waren wisten ze het altijd beter,toen de burger hun een nederlaag bezorgde was diezelfde burger antipolitiek.
Nu nog,komen ze met hun kop op de tv met een mentaliteit als lands grootste helden.
Neen,geen cd&v voor mij hoor.
Toch bedankt voor je info

Dies 9 december 2003 23:48

Ik hoop dat Vivant een kartel aangaat met de VLD, dan kunnen zij op mijn stem rekenen. Anders weet ik het nog niet goed.
Moest ik mij uitsluitend op de partijnaam baseren dan zou ik het Liberaal Appel overwegen, maar na daarstraks nog eens eventjes een kijkje te hebben genomen op hun website...

Vlaanderen_onafhankelijk 10 december 2003 00:45

Citaat:

Citaat:

Ik weet het nog niet...
Stem traditioneel op vld
Mijn mening:

Njah, met die grote partijen is het allemaal hetzelfde... Stel u maar eens voor dat we een roomsrode regering hadden gehad dan wisselden CD&V en VLD gewoon van rol...

Vlaanderen_onafhankelijk 10 december 2003 00:46

N-VA!

Wanne 10 december 2003 00:47

Ik weet vooral op wie ik niet ga stemmen, nu niet, nooit niet en van m'n leven niet !

Fribre 10 december 2003 00:52

Nieuw-Vlaamse Alliantie, eerste keer dat ik zal mogen gaan stemmen. 8)

ancapa 10 december 2003 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
N-VA!

hebt gij geen Vlaamse Leeuwenvlag ? haal die palestijnse daar eens weg :oops:

Het Skill Effect 10 december 2003 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Dat is uw mening!
Uiteindelijk heeft de CD&V niet het monopolie op de slogan "Voor meer inhoud dan verpakking"
Eens wij onze verkiezingscampagne op gang trekken, dan zal de kiezer wel zien dat er WEL potentieel zit in het Liberaal Appel!

Waar wacht u dan nog op? :?

Het Skill Effect 10 december 2003 09:58

Het blok zie ik nog niet in een regeringscoalitie (geen absolute meerderheid en geen coalitiepartners)...
NVA, LA, Groen, Vivant zijn te klein om verandering te brengen in de regeringscoalitie...
Oh ja, AEL was toch de Moslim Democratische Partij geworden, niet?
Nog zo'n uppie! :lol:

VLD en SPa hopen nu al om verder te prullen,...

:arrow: Dus blijft er nog steeds maar 1 alternatief over ... CD&V ! :!:

Pelgrim 10 december 2003 10:11

Worden er elke maand van die op wie stemt u polls gehouden?

Niet zo slecht eigenlijk, dan kunnen we zien hoe alles evolueert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be