Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hebben reclamepanelen invloed op Uw stemgedrag? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=74512)

Linkse Vogel 4 januari 2007 21:18

Hebben reclamepanelen invloed op Uw stemgedrag?

Dat vraag ik me al heel men leven af... Als je nu een reclamepaneel van de RGH-huppeldepup partij ziet staan, begint u dan na te denken of u toch niet op hun partij zult stemmen? Voor mij verandert de partij waarvoor ik stem daar helemaal niet door. Wel opwie ik mijn voorkeurstem uitbreng.

zou ik een Enquete toevoegen? ja dan toch maar...

Patriot! 4 januari 2007 21:19

Het is wel wat complexer dan dat... heeft vooral te maken met zichtbaarheid: hoe meer mensen van een partij horen of zien, hoe vertrouwder die wordt en hoe makkelijker men er uiteindelijk voor kan stemmen. Uiteraard is het in 't echt nog wat ingewikkelder.

Linkse Vogel 4 januari 2007 21:25

Ik wou nog een enquete toevoegen maar ik was te laat!!! :-(

Jozef Ostyn 4 januari 2007 21:25

Bij mij heeft dat in ieder geval geen invloed.

Bobke 4 januari 2007 21:27

Niet de minste.

Zwartengeel 4 januari 2007 21:28

Geen enkele.

Metternich 4 januari 2007 21:51

Geen invloed

Argusx43 4 januari 2007 21:56

Op mij heeft dat geen enkele invloed. Al die onnozele koppen langs de weg, het heeft zelfs een averechts effect.

Voodoo Child 4 januari 2007 22:00

Op de mensen die hier op het forum rondzwerven zal dat geen effect hebben.
Maar het gros van de bevolking die de politiek niet volgen zal daar dan wel gevoelig voor zijn.

Thomas- 4 januari 2007 22:18

Heeft eerder een negatief effect. Als ik sommige koppen te veel zie dan krijg ik een nog grotere afkeer om daar niet op te stemmen.

pinbag 4 januari 2007 23:09

Ik ken politiek onbewuste/ongeintreseerde mensen die wel beinvloed worden. = meer is goed en andere cliché's.

UFSIA 4 januari 2007 23:31

bij mij wel , ik kijk goed rond tijdens de verkiezingstijd. Mijn stem gaat naar die partij waarvan ik de grootste en duurste en meest flashy affiche heb gezien. Hoe groter en dus duurder de affiche hoe meer succesvol die politicus en/of partij dus ook is en hoe meer die mijn stem dus verdiend.

size does matter

Savatage 5 januari 2007 00:35

Geen invloed.

jurgen79 5 januari 2007 00:38

Dikste tieten eerst:lol::lol::lol:

Nee, heeft totaal geen invloed op mij.

liberalist_NL 5 januari 2007 01:40

Ongeacht de campagnes zal ik zolang de partij bestaat op mijn partij stemmen. Mijn oordeel over andere partijen wordt wel gevormd door onder meer de campagnes.

Enter 5 januari 2007 03:52

Ik zou zeggen dat een wildgroei van die panelen eerder tot irritatie leidt en die partijen minder kans geeft.

Maar dat effect blijft ook miniem.

MisterXYZ 5 januari 2007 11:58

Deze politieke reclame borden beinvloeden mij geenszins, integendeel ze storen mij. Ik blijf ondanks alles een trouwe Vlaams Belang stemmer!

Karpax 5 januari 2007 13:53

Ik denk eigenlijk wel dat die borden effect hebben.

Het gaat hem puur over de bekendheid : als ze je naam niet kennen dan kunnen ze ook niet voor u stemmen.
Net hetzelfde als bij de commercials van wasproducten : het maakt niet uit hoe irritant ze zijn, zolang het wasproduct maar naambekendheid krijgt.
't Schijnt zelfs dat die reclamefilmpjes irritant moeten zijn. Als ze te grappig/goed/... zijn dan onthouden de mensen alleen maar het filmpje en niet het product...8O

In't kort : There is no such thing as bad publicity!!

Mambo 5 januari 2007 14:07

Reclame lokt altijd enkele klanten, maar of het de moeite is dat is wat anders?

Bierke 5 januari 2007 14:08

het heeft bij mij een enorme invloed.. wie ik het meeste zie kan erop rekenen m'n stem niet te krijgen.. 'k heb die dan immers al genoeg moeten aanschouwen :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be