![]() |
Vibrator van tienerblad Flair helemaal uitverkocht:
De minivibrator "celebrator", die tussen 19 en 25 december gratis bij het
vrouwenblad Flair zat, is bijna 150.000 keer over de toonbank gegaan. De celebrator heeft met bijna 150.000 exemplaren uitstekend verkocht. Flair heeft een gemiddelde verkoop van 127.600 exemplaren", zegt An Bouckmans, de hoofdredactrice van Flair. Flair pakte met de erotische stunt uit naar aanleiding van de Dag van het Orgasme. De "celebrator" is een roze hulpstukje om op de elektrische tandenborstel 8O te plaatsen en werkt als een minivibrator. |
Mijn vriendin vond het maar vies om zoiets op een tandeborstel te plaatsen.
|
Citaat:
(mijn vriendin vond dat dus ook.) |
een opzetstukje voor de tandenborstel?
als vibrator?? :shock: Zijn dat dan allemaal mensen die geen vibrator durven te gaan kopen? Maar vies? Ik zie niet in waarom. Om je tanden te poetsen kun je toch gewoon terug de borstel monteren veronderstel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat-ie blijft rechtstaan? omdat-ie op alle uren van de dag aanspreekbaar is? omdat-ie zelfs niet mekkert als-ie op nen 'Always Ultra'-dag gebruikt wordt? omdat er daaronder twee openingen zijn en ne vent er maar 1 tegelijk kan vullen? weet ik veel, ik ben ne vent you tell me ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Uh-Huh is grof vandaag! (and I like it) :D
|
sjeezes, een vibrator op een elektrische tandenborstel :|
hygiƫnisch |
Citaat:
|
Volgens mij schoot de gemiddelde leeftijd van deze Flair-editie als een pik in de hoogte.
|
Citaat:
![]() |
mijn tong is langer en krachtiger...
|
Citaat:
als ge daar de flair voor moet gaan kopen... Zo maakt ge er zoveel ge wilt; ![]() Wel goed laten drogen voor ge er mee aan de slag gaat (zie de naam) |
Citaat:
|
Citaat:
|
schat, mag ik je tandenborstel even lenen, krijgt nu wel een bijzondere bijsmaak natuurlijk ;-)
|
Citaat:
Bah,nasmaak:| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be