![]() |
Edsilia Rombley voor Nederland naar Eurovisie Songfestival 2007
Edsilia Rombley naar Eurovisie songfestival
Edsilia Rombley vertegenwoordigt Nederland volgend jaar tijdens het Eurovisie Songfestival. Dat melden verschillende media zaterdag. De 51e editie van het evenement vindt in mei plaats in de Finse hoofdstad Helsinki. Het is de tweede keer dat de 28-jarige zangeres deelneemt aan het festival. In 1998 behaalde ze de vierde plaats met het nummer 'Hemel en aarde'. Dat is de hoogste score sinds dat Nederland in 1975 gewonnen had. Het lied dat ze zingt in thans onbekend. Ze heeft gezegd waarschijnlijk in het Nederlands te zullen zingen. Op deze site kun je een aantal nummers van haar luisteren. http://www.edsiliarombley.nl/ ![]() Maakt ze een kans, denken jullie? En is de Belgische vertegenwoordig(-ster)er al paraat? |
:crazyeye: :crazyeye: :crazyeye:
Hmmm, verrrry nice lady :-P 8-) |
Citaat:
|
Who cares?
|
typisch :roll:
|
Citaat:
Ooit zal het wel ergens te lezen zijn in een klein artikeltje op pagina 27. |
Citaat:
Pagina 27 lijkt me ver genoeg, ja. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel: who cares? Gooi dat binnen op .nl forum, die mensen kennen dat wicht waarschijnlijk wel. Ik alleszins niet, en om eerlijk te zijn, ik heb niet het gevoel dat ik daardoor iets mis. |
Citaat:
En als je denkt: Who cares?, Waarom antwoord je dan? |
Van mij krijgt ze alleszins een stem. Ik vind dat ieder jaar Vlaanderen en Nederland een twaalf moeten geven aan elkaar, zoals dat ook bij andere landen constant gebeurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zingt wel lekker. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be